Przetargi.pl
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków

Powiat Leżajsk ogłasza przetarg

  • Adres: 37-300 Leżajsk, ul. Kopernika 8
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-17 2404500, 2404560 , fax. 0-17 2404509
  • Data zamieszczenia: 2009-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Leżajsk
    ul. Kopernika 8 8
    37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie
    tel. 0-17 2404500, 2404560, fax. 0-17 2404509
    REGON: 69058646800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.lezajsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ewidencji gruntów i budynków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w systemie informatycznym dla obrębów ewidencyjnych powiatu leżajskiego, woj. podkarpackie, połozonych w gminie Leżajsk : 1. Biedaczów, 2. Gwizdów, 3. Hucisko oraz w gminie Nowa Sarzyna : 4. Tarnogóra, 5. Wólka Łętowska.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742732005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiajacy żąda potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem. 2. Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej / załacznik nr 2/. 3. Oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych /załacznik nr 3/. 4. Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że oferent nie zalega z opłaceniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 5. Wykaz średniorocznego zatrudnienia pracowników inżynieryjno-technicznych z wykształceniem geodezyjnym, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony. 6. Wykaz uprawnień zawodowych posiadanych przez pracowników przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia w zakresie określonym w art. 43 ust. 2 ustawy Prawo geodezyjne i katrograficzne. 7. Dokumenty wymienione w punktach 1-6 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy.Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta. 8. Potwierdzenie wykonania podobnych prac geodezyjnych w okresie ostannich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały one wykonane należycie.Zamawiający dopuszcza aby doświadczenie zawodowe potwierdzone zostało referencjami bądź protokołami odbioru.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.lezajsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach