Przetargi.pl
Sporządzanie i dostarczenie operatów szacunkowych zawierających opinie o wartości odtworzeniowej nakładów budowlanych i składników roślinnych dla potrzeb Gminy Miasta Toruń.

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 118 713 , fax. 566 118 622
  • Data zamieszczenia: 2017-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8
    87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 118 713, fax. 566 118 622
    REGON: 59690300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzanie i dostarczenie operatów szacunkowych zawierających opinie o wartości odtworzeniowej nakładów budowlanych i składników roślinnych dla potrzeb Gminy Miasta Toruń.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: CZĘŚĆ 1: sporządzanie i dostarczenie 11 operatów szacunkowych zawierających opinie o wartości odtworzeniowej nakładów budowlanych (w tym obiektów kubaturowych, przyłączy i obiektów infrastruktury technicznej, obiektów małej architektury, budowli) i składników roślinnych, dla nieruchomości użytkowanych przez dzierżawców (lub bezumownych użytkowników nieruchomości), w zakresie określonym w umowach dzierżawy (lub wynikających z zakresu faktycznego użytkowania), na potrzeby dokonania przez Gminę Miasta Toruń rozliczeń finansowych z tytułu nakładów poniesionych przez dzierżawców lub ich poprzedników prawnych, położonych w Toruniu pod adresem: ul. Winnica nr 71 (2szt.), 73, 75, 77, 79, 83 (2szt.), 85-87, 70, 72 . CZĘŚĆ 2: sporządzanie i dostarczenie 11 operatów szacunkowych zawierających opinie o wartości odtworzeniowej nakładów budowlanych (w tym obiektów kubaturowych, przyłączy i obiektów infrastruktury technicznej, obiektów małej architektury, budowli) i składników roślinnych, dla nieruchomości użytkowanych przez dzierżawców (lub bezumownych użytkowników nieruchomości), w zakresie określonym w umowach dzierżawy (lub wynikających z zakresu faktycznego użytkowania), na potrzeby dokonania przez Gminę Miasta Toruń rozliczeń finansowych z tytułu nakładów poniesionych przez dzierżawców lub ich poprzedników prawnych, położonych w Toruniu pod adresem: ul. Winnica nr 74, 76, 78, 88-90, 102-104 (2szt.), 106, 110-112, 120-122, 1 24, 124-126. 1.2. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy użyciu własnego sprzętu i własnych materiałów. 1.3. Opinie o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych zostaną sporządzone przez Wykonawcę na piśmie w dwóch egzemplarzach. 1.4. Sporządzone operaty szacunkowe muszą zawierać kolorową dokumentację fotograficzną wycenianych nieruchomości oraz protokół z wizji lokalnej nieruchomości objętych wyceną. Nie jest wymagane załączenie do operatu szacunkowego wypisu z księgi wieczystej, jednakże konieczne jest zamieszczenie w treści operatu, istotnej dla celu wycen, jej treści. 1.5.. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt wypisów z rejestru gruntów, mapy niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 1.6. Wykonawca w ramach wynagrodzenia wynikającego z zawartej umowy zobowiązany jest do: 1) składania, na żądanie Zamawiającego, ustnych i pisemnych wyjaśnień w zakre¬sie dotyczącym wykonanego operatu szacunkowego, w terminie do 7 dni licząc od dnia otrzymania żądania Zamawiającego na piśmie, 2) osobistego stawiania się w wyznaczo¬nych terminach na posiedzenia sądów powszechnych oraz przed innymi organami, jak również na spotkania z udziałem stron postępowania, w sprawach których dotyczy ope¬rat szacunkowy, aż do momentu zakończenia postępowania, przy czym Zamawiający zobowiązany jest do poinformowania Wykonawcy o wyznaczonych terminach z co najmniej siedmiodniowym wyprzedzeniem, 3) usunięcia we własnym zakresie i na własny koszt wszelkich wad, jakie zostaną stwierdzone przez Zamawiającego po dokonaniu odbioru operatu szacunkowego, w terminie nie przekraczającym 7 dni kalendarzowych, licząc od dnia pisemnego zgłoszenia wady przez Zamawiającego, 4) dokonania, na żądanie Zamawiającego, oceny aktualności operatu szacunkowe¬go zgodnie z art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami oraz § 58 rozpo-rządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieru¬chomości i sporządzania operatu szacunkowego w terminie do 7 dni licząc od dnia otrzymania żądania od Zama¬wiającego w okresie do 2 lat od daty jego sporządzenia. 1.7. Zamawiający zastrzega sobie, w razie uzasadnionej potrzeby, prawo skierowania operatu szacunkowego do oceny organizacji zawodowej rzeczoznawców ma¬jątkowych, zgodnie z treścią art. 157 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami. 1.8. W przypadku stwierdzenia przez odpowiednią jednostkę wad i uchybień uniemożliwiających wykorzystanie operatu szacunkowego jako dowodu w prowadzonym postępowaniu, Wykonawca zobowiązany będzie pokryć koszty wykona¬nej przez organizację zawodową rzeczoznawców majątkowych opinii oraz przedłożyć nowy, nie zawierający błędów operat szacunkowy, w termi¬nie do 14 dni od dnia wezwania do jego wykonania, w ramach wynagrodzenia objętego umową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają wzory umów stanowiące załącznik nr 1,2 do SIWZ. 1.9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych podziałem na dwie części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub na dwie części zamówienia. 1.10. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy. 1.11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70000000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 2. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 6. 4. . Wypełniony formularz oferty Oświadczenia: - oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez wykonawcę zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy ). - Oświadczenie wykonawcy jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom i podanie firm podwykonawców – oświadczenie składane w przypadku korzystania z podwykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach