Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 85-011 Bydgoszcz, ul. Śniadeckich
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 481 600 , fax. 523 481 607
- Data zamieszczenia: 2019-11-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o.
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 481 600, fax. 523 481 607
REGON: 90458507000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.adm.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie operatów szacunkowych oraz świadectw charakterystyki energetycznej dla gminnych lokali mieszkalnych położonych na terenie miasta Bydgoszczy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych tj. oszacowanie wartości rynkowej czterech lokali mieszkalnych usytuowanych w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 20 w Bydgoszczy, na potrzeby ustanowienia odrębnej własności lokali i ich sprzedaży - art.37 ust.2 pkt.1 w zw. Z art.34 ust.1 pkt.3 i art.71 ust.1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. O gospodarce nieruchomościami oraz art.2 ustawy z dnia 24 czerwca 1994r. O własności lokali oraz sporządzenie świadectw charakterystyki energetycznej dla tych lokali – art.3 ustawy z dnia 29 sierpnia 2014r. O charakterystyce energetycznej budynków. Przedmiot zamówienia obejmuje zatem określenie aktualnej wartości rynkowej lokali wraz z wartością przynależnego udziału w prawie własności gruntu i sporządzanie operatu szacunkowego oraz świadectwa charakterystyki energetycznej dla niżej wymienionych lokali mieszkalnych usytuowanych w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 20: * lokal nr 5 – powierzchnia użytkowa 103,53 m2 wraz z powierzchnią przynależną 11,41 m2 * lokal nr 8 – powierzchnia użytkowa 103,13 m2 wraz z powierzchnią przynależną 11,43 m2 * lokal nr 8A – powierzchnia użytkowa 85,47 m2 wraz z powierzchnią przynależną 12,13 m2 * lokal nr 13 – powierzchnia użytkowa 85,80 m2 wraz z powierzchnią przynależną 7,88 m2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70000000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa swoich wymagań w zakresie tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy złożyć pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt.11.10. ust.1. SIWZ (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 2. w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy, należy złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii). Pełnomocnictwo złożone w oryginale powinno być podpisane w sposób umożliwiający Zamawiającemu identyfikację osoby składającej podpis. 3. w przypadku oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów o równoważnych parametrach technicznych należy dodatkowo złożyć wraz z ofertą: oświadczenie, że wykonawca złożył ofertę równoważną oraz wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów równoważnych. 4. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności do Grupy Kapitałowej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art.24 ust.1 pkt.23) ustawy : - wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.3 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg wzoru Zamawiającego (podstawa prawna: art. 24 ust.11 uPzp).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wycena nieruchomości dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
Dodano: 2024-02-19 - Sporządzanie i dostarczenie operatów szacunkowych zawierających opinie o wartości nieruchomości na potrzeby gospodarowania zasobem nieruchomości Gminy Miasta Toruń i Skarbu Państwa.
Dodano: 2021-02-25 - Zarządzanie gminnym zasobem nieruchomości
Dodano: 2021-01-12 - Zarządzanie targowiskiem miejskim przy ul. Bazarowej oraz targowiskiem wiejskim przy ul. Aleja Leśna w Brodnicy
Dodano: 2020-09-25 - Sporządzanie i dostarczenie operatów szacunkowych zawierających opinie o wartości nieruchomości na potrzeby gospodarowania zasobem nieruchomości Gminy Miasta Toruń i Skarbu Państwa.
Dodano: 2020-01-28 - Zarządzanie targowiskiem miejskim przy ul. Bazarowej oraz targowiskiem wiejskim przy ul. Aleja Leśna w Brodnicy
Dodano: 2019-09-12 - Zarządzanie targowiskiem miejskim przy ul. Bazarowej oraz targowiskiem wiejskim przy ul. Aleja Leśna w Brodnicy
Dodano: 2019-08-28 - Sporządzanie i dostarczenie operatów szacunkowych zawierających opinie o wartości nieruchomości na potrzeby gospodarowania zasobem nieruchomości Gminy Miasta Toruń i Skarbu Państwa.
Dodano: 2019-03-11 - „Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych i zabudowanych oraz wykonanie wycen i inwentaryzacji lokali mieszkalnych, z podziałem na 4 zadania”
Dodano: 2019-03-01 - Świadczenie usług: obsługi technicznej w zakresie bieżącej konserwacji, napraw bieżących i przeglądów technicznych obiektu Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
Dodano: 2018-12-22