Centrum Usług Komunalnych w Częstochowie ogłasza przetarg
- Adres: 42-217 Częstochowa, Feliksa Nowowiejskiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48343226037, +48343226037
- Data zamieszczenia: 2020-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Komunalnych w Częstochowie
Feliksa Nowowiejskiego 10/12
42-217 Częstochowa, woj. śląskie
tel. +48343226037, +48343226037
REGON: 385768056 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuk.czestochowa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Serwis urządzeń zabawowych i rekreacyjnych na terenach miejskich zlokalizowanych w Częstochowie w 2021 roku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest serwis urządzeń zabawowych i rekreacyjnych zamontowanych na terenach miejskiej zlokalizowanych w Częstochowie w roku 2021, w tym: place zabaw; siłownie zewnętrzne; ścieżki zdrowia; inne place rekreacji m.in. strefy tenisa stołowego, strefy szachów, boisk, skateparków, placów piknikowo-grillowych, pumptracków. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje serwis urządzeń zabawowych i rekreacyjnych oraz wyposażenia placów zabaw, siłowni i innych placów rekreacji zamontowanych na terenach zieleni miejskiej w Częstochowie. Integralną częścią zestawów objętych usługą serwisową są także m.in.: tablice informacyjne z regulaminem obiektu, pojedyncze urządzenia w obrębie poszczególnych placów, urządzenia gimnastyczne w obrębie siłowni, wygrodzenia oraz nawierzchnie placów, ze szczególnym uwzględnieniem stref bezpieczeństwa zestawów. Zamówienie obejmuje również wymianę zniszczonych lub zużytych kompletnych urządzeń zabawowych, w razie wystąpienia takiej konieczności. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 5 i 6 do niniejszej specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50870000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: 1.Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy, wspólników konsorcjum oraz innych podmiotów, na których zasoby powołuje się wykonawca. 2.Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 2, 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. zamawiający wykluczy wykonawcę: 1) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych; 2) jeżeli wykonawca lub osoby, o których mowa w ust. 1 pkt 14, uprawnione do reprezentowania wykonawcy pozostają w relacjach określonych w art. 17 ust. 1 pkt 2-4 z: a) zamawiającym; b) osobami uprawnionymi do reprezentowania zamawiającego; c) członkami komisji przetargowej; d) osobami, które złożyły oświadczenie, o którym mowa w art. 17 ust. 2A; 3) który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1–4, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty: 1)Wypełniony druk OFERTA z załącznikami cenowymi stanowiącymi załączniki nr 2A i 2B do niniejszej specyfikacji, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 2)Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. 3) Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 6.3. SIWZ, złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 4) Dowód wpłaty wadium. ---Oferta wspólna ( Konsorcjum) : pkt.6.20-pkt.6.22 SIWZ ---Podwykonawstwo : pkt.6.23-6.32 SIWZ ---Klauzula informacyjna dot. RODO: pkt.18 SIWZ ---
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Naprawa urządzeń zabawowych, sportowych, komunalnych i nawierzchni znajdujących się na terenach rekreacyjnych administrowanych przez Urząd Miejski w Bielsku-Białej.
Dodano: 2024-04-18 - Naprawa i konserwacja urządzeń zabawowych będących we władaniu Gminy Siemianowice Śląskie na potrzeby MOSiR "Pszczelnik" Dział Zieleni i Utrzymania Czystości
Dodano: 2023-04-18 - Bieżąca konserwacja małej architektury oraz placów zabaw wraz z remontami – 2 części
Dodano: 2022-12-28 - Konserwacja i utrzymanie wyposażenia placów zabaw, siłowni plenerowych, stref do ćwiczeń kalistenicznych skateparku oraz boisk sportowych administrowanych przez Urząd Miejski w Bielsku-Białej.
Dodano: 2021-02-01 - Serwis urządzeń zabawowych i rekreacyjnych na terenachmiejskich zlokalizowanych w Częstochowie w 2021 roku.
Dodano: 2021-01-25 - Konserwacja i utrzymanie wyposażenia placów zabaw, siłowni plenerowych, stref do ćwiczeń kalistenicznych skateparku oraz boisk sportowych administrowanych przez Urząd Miejski w Bielsku-Białej.
Dodano: 2020-11-30 - „Utrzymanie gminnych placów zabaw na terenie Miasta Jastrzębie-Zdrój”
Dodano: 2020-03-24 - Serwis w roku 2020 urządzeń zabawowych i rekreacyjnych zamontowanych na terenach zieleni miejskiej w Częstochowie
Dodano: 2020-02-11 - „Naprawa i konserwacja urządzeń zabawowych oraz utrzymanie obiektów rekreacyjnych będących we władaniu Gminy Siemianowice Śląskie”- Zamówienie dotyczy Części 2 – Rejon II
Dodano: 2019-12-12 - "Naprawa i konserwacja urządzeń zabawowych oraz utrzymanie obiektów rekreacyjnych będących we władaniu Gminy Siemianowice Śląskie"
Dodano: 2019-11-21