Przetargi.pl
Naprawa i konserwacja urządzeń zabawowych będących we władaniu Gminy Siemianowice Śląskie na potrzeby MOSiR "Pszczelnik" Dział Zieleni i Utrzymania Czystości

MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI PSZCZELNIK ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, Park Pszczelnik 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI PSZCZELNIK
    Park Pszczelnik 3
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    REGON: 273028610
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mosir.siemianowice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa i konserwacja urządzeń zabawowych będących we władaniu Gminy Siemianowice Śląskie na potrzeby MOSiR "Pszczelnik" Dział Zieleni i Utrzymania Czystości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Część 1 zamówienia pn.: „Utrzymania urządzeń znajdujących się na terenie obiektów rekreacyjnych w odniesieniu do Rejonu I na obszarze gminy Siemianowice Śląskie”1.1.1 Prace związane z utrzymaniem urządzeń na terenie obiektów rekreacyjnych Rejonu I, obejmujące w szczególności:- dokonanie przeglądu technicznego urządzeń,- bieżącym utrzymaniu czystości i porządku w odniesieniu do obiektów, - dokonaniu kontroli funkcjonalnej miesięcznej,- konserwacji urządzeń zabawowych i rekreacyjnych,- utrzymanie wyposażenia placów zabaw i terenów rekreacyjnych zgodnie z wymogami norm bezpieczeństwa,- koszenie terenów obiektów porośniętych trawą,- utrzymanie urządzeń znajdujących się na terenie obiektów w bieżącej sprawności technicznej,- zabezpieczenie awarii występujących na terenie obiektów,- naprawa urządzeń lub ich części.1.1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:a) Formularz cenowy Rejon I – Dodatek nr 4a do SWZ,b) Wymagania dotyczące Rejonu I – Dodatek nr 5a do SWZc) Projektowane postanowienia Umowy Rejon I - Dodatek nr 6a do SWZd) Zestawienie i lokalizacja obiektów Rejon I – Dodatek nr 7a do SWZe) Planowany zakres prac Rejon I – Dodatek nr 8a do SWZ- zwane dalej łącznie jako Dokumentacja1.1.3 Zastosowane przez Wykonawcę materiały do naprawy obiektów muszą posiadać odpowiednie certyfikaty dopuszczające do stosowania zgodnie z obowiązującymi normami: PN-EN 1176, PN-EN 16630, PN-EN 14974 lub równoważnymi normami innych państw członkowskich Unii Europejskiej i Europejskiego obszaru Gospodarczego, oraz Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 12 miesięcy gwarancji na zastosowane materiały oraz prace.1.1.4 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Dokumentacji, w tym w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Dodatek 6a do SWZ.1.1.5 W okresie gwarancji materiałów oraz, o których mowa w ppk. 1.1.3, Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego przystąpienia do usuwania stwierdzonych wad, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od momentu ich stwierdzenia i doręczenia Wykonawcy wezwania do ich usunięcia.1.1.6 Zamawiający opisał przedmiot zamówienia bez wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę.Jeżeli wykonawca stwierdzi, że przedmiot zamówienia został opisany w sposób, o którym mowa w art. 99 ust.5 ustawy , tj. zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, a nie podano kryteriów stosowanych w celu oceny równoważności, powinien zwrócić się do Zamawiającego o wskazanie, jakie kryteria będą stosowane w celu oceny równoważności.Jeżeli w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, o który mowa w pkt 1.1.2 powyżej znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Użycie w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia danej normy, oceny technicznej, specyfikacji technicznych i systemu referencji technicznej ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego materiału/urządzenia/produktu.1.1.7 Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.1.1.8 Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie uwzględnił wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, o których mowa art. 100 ust. 1 Pzp.1.1.9 Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie określił wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp.1.1.10 Zamawiający nie żąda od Wykonawcy etykiety oraz nie wskazuje mających zastosowanie wymagań określonej etykiety, o których mowa w art. 104 Pzp.Część 2 zamówienia pn.: „Utrzymania urządzeń znajdujących się na terenie obiektów re-kreacyjnych w odniesieniu do Rejonu II na obszarze gminy Siemianowice Śląskie”1.2.1 Prace związane z utrzymaniem urządzeń na terenie obiektów rekreacyjnych Rejonu II, obejmujące w szczególności:- dokonanie przeglądu technicznego urządzeń,- bieżącym utrzymaniu czystości i porządku w odniesieniu do obiektów, - dokonaniu kontroli funkcjonalnej miesięcznej,- konserwacji urządzeń zabawowych i rekreacyjnych,- utrzymanie wyposażenia placów zabaw i terenów rekreacyjnych zgodnie z wymogami norm bezpieczeństwa,- koszenie terenów obiektów porośniętych trawą,- utrzymanie urządzeń znajdujących się na terenie obiektów w bieżącej sprawności technicznej,- zabezpieczenie awarii występujących na terenie obiektów,- naprawa urządzeń lub ich części. 1.2.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:Formularz cenowy Rejon II – Dodatek nr 4b do SWZ,b) Wymagania dotyczące Rejonu II – Dodatek nr 5b do SWZc) Projektowane postanowienia Umowy Rejon II - Dodatek nr 6b do SWZd) Zestawienie i lokalizacja obiektów dla Rejonu II– Dodatek nr 7b do SWZe) Planowany zakres prac Rejon II– Dodatek nr 8b do SWZ- zwane dalej łącznie jako Dokumentacja1.2.3 Zastosowane przez Wykonawcę materiały do naprawy obiektów muszą posiadać odpowiednie certyfikaty dopuszczające do stosowania zgodnie z obowiązującymi normami: PN-EN 1176, PN-EN 16630, PN-EN 14974 lub równoważnymi normami innych państw członkowskich Unii Europejskiej i Europejskiego obszaru Gospodarczego, oraz Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 12 miesięcy gwarancji na zastosowane materiały oraz prace.1.2.4 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Dokumentacji, w tym w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Dodatek 6b do SWZ.1.2.5 W okresie gwarancji materiałów oraz, o których mowa w ppk. 1.2.3, Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego przystąpienia do usuwania stwierdzonych wad, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od momentu ich stwierdzenia i doręczenia Wykonawcy wezwania do ich usunięcia.1.2.6 Zamawiający opisał przedmiot zamówienia bez wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę.Jeżeli wykonawca stwierdzi, że przedmiot zamówienia został opisany w sposób, o którym mowa w art. 99 ust.5 ustawy , tj. zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, a nie podano kryteriów stosowanych w celu oceny równoważności, powinien zwrócić się do Zamawiającego o wskazanie, jakie kryteria będą stosowane w celu oceny równoważności.Jeżeli w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 1.2.2 powyżej znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Użycie w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia danej normy, oceny technicznej, specyfikacji technicznych i systemu referencji technicznej ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego materiału/urządzenia/produktu.1.2.7 Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.1.2.8 Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie uwzględnił wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, o których mowa art. 100 ust. 1 Pzp.1.2.9 Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie określił wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp.1.2.10 Zamawiający nie żąda od Wykonawcy etykiety oraz nie wskazuje mających zastosowanie wymagań określonej etykiety, o których mowa w art. 104 Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50870000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W odniesieniu do Części 1 i Części 2:Zamawiający na podstawie art. 112 ustawy Pzp, określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym-Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;1.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów-Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;1.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej-Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;1.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej – dla Części 1 i 2:wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jedną usługę polegającą na wykonaniu napraw i konserwacji urządzeń zabawowych, rekreacyjnych i sportowych o wartości tych prac nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto.Przez naprawę i konserwację urządzeń zabawowych, rekreacyjnych i sportowych Zamawiający rozumie: utrzymaniu w sprawności, zgodnie z wymogami najnowszych wersji norm bezpieczeństwa w tym zakresie, urządzeń znajdujących się na placach zabaw, placach rekreacyjnych, siłowni plenerowych, fitnessu plenerowego, parkach trampolin plenerowych, pumptracków, rowerowych/ łyżworolkowych/ wrotkowych/ deskorolkowych torów przeszkód i jazdy, ścianek wspinaczkowych.Przez urządzenia zabawowe, rekreacyjne, sportowe Zamawiający rozumie: wszelkiego typu huśtawek (np. linowe, wahadłowe, wagowe, sprężynowe, bujające), linariów, karuzel, zjeżdżalni, zabawek sprężynowych, piaskownic, stołów do gry (np. tenisa, szachów, itp.), domków drewnianych, koszy na śmieci, stołów i ławek, orbitreków, biegaczy, twisterów, wahadeł, drabinek, podciągów nóg, stojaków rowerowych, zestawów sprawnościowych, trenaży, równoważni, ogrodzeń, ścianek wspinaczkowych, kołków do przechodzenia.Uwaga:- w przypadku, gdy ww. usługa / usługi będą stanowiły część przedmiotu zamówienia o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest w Wykazie wykonanych/ wykonywanych usług wyodrębnić rodzajowo i kwotowo usługi o których mowa powyżej,- mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca, w celu wykazania spełniania warunku określonego w pkt. 1.2.4, będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy, warunek o którym mowa w pkt. 1.2.4,powyżej, musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania zasobów w zakresie doświadczenia,- w przypadku, gdy Wykonawca nabył doświadczenie przy realizacji zamówienia jako członek konsorcjum, to winien wykazać, że bezpośrednio wykonywał tę część zamówienia która będzie odpowiadała zakresowi, który został określony przez zamawiającego na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu,Wykonawca może wykazać tę samą usługę (te same usługi) zarówno w Części 1 oraz w Części 2 Zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach