Przetargi.pl
Serwis urządzeń transportu bliskiego (UTB) zamontowanych w Muzeum Śląskim w Katowicach

Muzeum Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 40-205 Katowice, ul. Tadeusza Dobrowolskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 7799300-1, 32 2130866
  • Data zamieszczenia: 2018-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Śląskie
    ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1
    40-205 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 7799300-1, 32 2130866
    REGON: 001094121
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeumslaskie.pl/pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwis urządzeń transportu bliskiego (UTB) zamontowanych w Muzeum Śląskim w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest bieżący serwis dźwigów osobowych, towarowych, kuchennych, schodów ruchomych oraz urządzenia dla przemieszczania osób niepełnosprawnych (UTB) zgodnie z obowiązującymi normami oraz procedurami określonymi w instrukcji producenta dla danego urządzenia. Szczegółowy wykaz urządzeń jest podany w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ). 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) cykliczne prace konserwacyjne (konserwację) zgodne z obowiązującymi normami oraz procedurami przewidzianymi w instrukcji producenta dla danego urządzenia, wykonywane każdorazowo przez zespół składający się z min. 2 osób z których każda posiada co najmniej roczne doświadczenie nabyte w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu w konserwacji, naprawie urządzeń dźwigowych; 2) prace konserwacyjne wykonywane raz w roku (przygotowanie urządzeń do badania UDT) zgodne z obowiązującymi normami oraz procedurami przewidzianymi w instrukcji producenta dla danego urządzenia; 3) prace w zakresie: montażu, demontażu, lub wymiany elementów eksploatacyjnych UTB (naprawy eksploatacyjne), które zostały określone w tabeli nr 2 Arkusza kalkulacyjnego ceny oferty pn.: Materiały eksploatacyjne i ich wymiana (CM) – realizowane na zlecenie Zamawiającego jedynie w sytuacji wystąpienia konieczności ich wymiany. 1.2. Zakres prac konserwacyjnych (pkt 1.1 ppkt 1) powyżej) obejmuje również prace, które Wykonawca jest zobowiązany wykonać w przypadku wystąpienia nieprawidłowego działania UTB (prace naprawcze), a także prace dodatkowe, których zakres jest określony w opisie przedmiotu zamówienia oraz prace zapewniające łączność pomiędzy Centrum Zgłoszeniowym Wykonawcy a dźwigiem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ wraz z załącznikami. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wzorem umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Miejsce realizacji: Muzeum Śląskie w Katowicach ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1, 40-205 Katowice. 3. Termin gwarancji: Zamawiający wymaga aby minimalny okres gwarancji na materiały eksploatacyjne wraz z ich wymianą, o których mowa w punkcie 1.3 lit. c. OPZ i w tabeli nr 2 pn.: Materiały eksploatacyjne i ich wymiana (CM), wynosił min. 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru prac przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy bez uwag. Termin gwarancji na materiały eksploatacyjne wraz z ich wymianą stanowi kryterium oceny ofert, którego szczegółowy opis znajduje się w rozdziale XIV pkt 5.2 SIWZ. 4. Podwykonawstwo 4.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 4.2. Zamawiający żąda wskazania w ofercie przez Wykonawcę części (zakresu) zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i o ile jest to wiadome, należy wskazać wykaz proponowanych podwykonawców. W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części (zakresu), którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie. 6.3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi, o których mowa w art. 36a ust. 2 pkt 1) ustawy Pzp. 7. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem prac konserwacyjnych i naprawczych oraz osób z Centrum Zgłoszeniowego i Pogotowia Technicznego (dalej Pracownicy). Wymóg nie dotyczy więc między innymi dostawców materiałów. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy sytuacji, w której Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca osobiście wykonuje powyższe czynności (np. osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, wspólnicy spółki cywilnej). Sposób dokumentowania zatrudnienia Pracowników – regulują zapisy wzoru umowy § 2 ust. 9. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę tych wymagań oraz sankcji z tego tytułu - regulują zapisy wzoru umowy: § 2 ust. 9 oraz § 8 ust. 1 pkt 14). 8. Oferty równoważne. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę przedmiotu zamówienia, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w SIWZ. Wpisanie znaków towarowych jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Użyte w SIWZ określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca może przedstawić ofertę równoważną, jednakże proponowane rozwiązania równoważne muszą być o takich samych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych lub je przewyższać. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesienie takie należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wymagane jest przedstawienie określonego oznakowania, Zamawiający akceptuje wszystkie oznakowania potwierdzające, że przedmiot zamówienia spełnia równoważne wymagania. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50750000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, co Wykonawcy którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór informacji o braku przynależności do grupy kapitałowej zostanie udostępniony przez Zamawiającego w dniu zamieszczenia, na stronie na której zamieszczono SIWZ, informacji z otwarcia ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w rozdz. VII ust. 6 SIWZ składa każdy z Wykonawców. Zamawiający wyklucza Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 798 ze zm.), złożyli odrębne oferty lub oferty częściowe, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Forma dokumentów: 2.1 Oświadczenie Wykonawcy o którym mowa w SIWZ rozdz. VII ust. 1 i 4 składane jest w oryginale. 2.2 Dokumenty lub oświadczenia inne niż oświadczenie o którym mowa w SIWZ rozdz. VII ust. 1 i 4, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (nie dotyczy oferty, która składana jest w oryginale). 2.3 Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 2.4 Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. 3. W zakresie nieuregulowanym w SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) wraz z rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 17 października 2018 r. zmieniającym ww. rozporządzenie (Dz. U. z 2018 r. poz. 1993) 4. Dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. Ofertę stanowi wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ wraz Arkuszem kalkulacyjnym ceny oferty, zawierający cenę oferty, a także warunki realizacji zamówienia. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć: 5.1. Oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VII ust. 1 SIWZ (Załącznik nr 4 do SIWZ), jeżeli dotyczy to wraz z informacją o której mowa w rozdz. VII ust. 2 SIWZ oraz jeżeli dotyczy oświadczenia o których mowa w rozdz. VII ust. 4 SIWZ. 5.2. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Zamawiającemu niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z zapisami rozdz. V ust. 5 SIWZ (Załącznik nr 5 do SIWZ) – jeżeli dotyczy. 5.3. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty, względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej do oferty Wykonawca jest zobowiązany dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo Wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5.4. Dokumenty o których mowa w rozdz. XI ust. 3 SIWZ – jeżeli dotyczy, t.j.: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcja, spółki cywilne) – należy ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz dołączyć do oferty prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie) lub umowę – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (przez każdego z wykonawców lub pełnomocnika).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach