Przetargi.pl
Rozwój przestrzeni publicznej poprzez przywrócenie funkcji integracyjnych i rekreacyjnych Parku Miejskiego i jego otoczenia wraz z poprawą funkcjonalności komunikacyjnej w obrębie parku

Gmina Reszel ogłasza przetarg

  • Adres: 11440 Reszel, Rynek
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 755 00 31 , fax. 897 550 031
  • Data zamieszczenia: 2018-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Reszel
    Rynek 24
    11440 Reszel, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 755 00 31, fax. 897 550 031
    REGON: 51074361100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugreszel.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozwój przestrzeni publicznej poprzez przywrócenie funkcji integracyjnych i rekreacyjnych Parku Miejskiego i jego otoczenia wraz z poprawą funkcjonalności komunikacyjnej w obrębie parku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na likwidacji osuwisk w zakresie umocnienia skarp i przebudowy kanalizacji deszczowej w parku miejskim w Reszlu oraz zagospodarowanie terenu na miejsce edukacyjno-kulturalno-wypoczynkowe w Reszlu i obejmuje : 1.1. Część I - Likwidacja osuwisk w zakresie umocnienia skarp i przebudowy kanalizacji deszczowej w parku miejskim w Reszlu - objęte pozwoleniem na budowę znak : WA.6740.4.23.2016, decyzja nr 157/16 z dnia 05.08.2016r. 1.2. Część II – Zagospodarowanie terenu na miejsce edukacyjno-kulturalno-wypoczynkowe w Reszlu - objęte pozwoleniem na budowę znak : ABI.6740.4.29.2015, decyzja nr 210/15 z dnia 15.09.2015r. 2. Zakres rzeczowy prac objętych zamówieniem: 2.1. Część I - Likwidacji osuwisk w zakresie umocnienia skarp i przebudowy kanalizacji deszczowej w parku miejskim w Reszlu : Zakres robót : 1) karczowanie terenu i wycinka drzew wraz z usunięciem karp, 2) przebudowa kanalizacji deszczowej, 3) zabezpieczenie skarp przed zagrożeniem osuwiskami, 4) sadzenie krzewów oraz wykonanie nasadzeń kwiatowych. Podstawa realizacji : pozwolenie na wykonanie robót budowlanych znak : WA.6740.4.23.2016, decyzja nr 157/16 z dnia 05.08.2016r. Zamawiający informuje, że obiekt – Park Miejski jest obiektem wpisanym do rejestru zabytków Decyzją Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 244/2016 – nr rejestru zabytków : A-4630 . 2.2.Część II - Zagospodarowanie terenu na miejsce edukacyjno-kulturalno-wypoczynkowe w Reszlu: Zakres robót : 1) zagospodarowanie terenu w zakresie zieleni – trawniki sportowe oraz nasadzenia ozdobne, 2) wykonanie alejek spacerowych z kostki betonowej i granitowej oraz nawierzchni bezpiecznej, 3) wykonanie placu z płyt granitowych, 4) wykonanie placów zabaw o nawierzchni bezpiecznej, 5) budowa placu z fontanną posadzkową, 6) wykonanie instalacji oświetlenia terenu, 7) wykonanie przyłącza wody i instalacji wodnej fontanny, 8) wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej, 9) wykonanie instalacji technologicznej kanalizacji deszczowej na potrzeby fontanny, 10) wykonanie monitoringu terenu, Podstawa realizacji : pozwolenie na wykonanie robót budowlanych znak : ABI.6740.4.29.2015, decyzja nr 210/15 z dnia 15.09.2015r. 2.3. Szczegółowy zakres zamówienia opisany jest za pomocą dokumentów załączonych do niniejszej SIWZ tj.: 2.3.1. projekty budowlano - wykonawcze, 2.3.2. przedmiary robót, 2.3.3. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 2.3.4. pytania i odpowiedzi, które wystąpiły w poprzednim postępowaniu przetargowym – znak : TB.271.4.2018.ZP, które stają się integralną częścią SIWZ i będą wiążące przy składaniu ofert – zał. nr 1.1.1 część I i 1.2.1 część II do SIWZ. W oparciu o załączone dokumenty należy opracować ofertę. W ofercie należy podać cenę jednostkową wraz ze wszystkimi kosztami związanymi z realizacją robót. Uwaga: Kosztorys ofertowy szczegółowy z tabelą elementów scalonych i harmonogramem rzeczowo- finansowym realizacji zamówienia, wybrany Wykonawca przedłoży zamawiającemu przed podpisaniem umowy. 3. Dokumentacja projektowa w wersji papierowej dostępna jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego, od poniedziałku do piątku od godz. 9:00 do godz. 15:00. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie robót budowlanych – część I i/lub część II zgodnie ze złożoną ofertą, wymaganiami niniejszej SIWZ, zawartą umową, harmonogramem rzeczowo-finansowym, w zgodności z przepisami i obowiązującymi w tym zakresie normami budowlanymi, wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej oraz dokumentacją projektową stanowiącą załączniki nr 1.1 i 1.2 do SIWZ. 6. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 30 ust. 8 ustawy Pzp wymagania, o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : 1.1. Część I przedmiotu zamówienia - 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) 1.2. Część II przedmiotu zamówienia – 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) 1.3. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. 1.4. W przypadku składania ofert na dwie części – wysokość wadium należy zsumować
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 1.1.2. SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach