Gmina Ogrodzieniec ogłasza przetarg
- Adres: 42-440 Ogrodzieniec, Plac Wolności
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 6709700 , fax. 32 6709721
- Data zamieszczenia: 2018-06-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ogrodzieniec
Plac Wolności 25
42-440 Ogrodzieniec, woj. śląskie
tel. 32 6709700, fax. 32 6709721
REGON: 276258842 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogrodzieniec.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozwiązanie problemu gospodarki wodno-ściekowej na terenie sołectw Gminy Ogrodzieniec poprzez budowę przydomowych oczyszczalni ścieków w celu poprawy jakości życia mieszkańców - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i projektowe pn.: „Rozwiązanie problemu gospodarki wodno – ściekowej na terenie sołectw Gminy Ogrodzieniec poprzez budowę przydomowych oczyszczalni ścieków w celu poprawy jakości życia mieszkańców”. 2. Zamówienie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej, dostawie urządzeń, montażu i uruchomieniu przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków spełniających wymogi norm PN-EN 12566-3+1:2009. 3. Dostarczane urządzenia – oczyszczalnie mają być kompletnymi fabrycznie nowymi produktami. 4. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na terenie Gminy Ogrodzieniec, w miejscowościach i na działkach wskazanych prze Zamawiającego w załączniku nr 6 do SIWZ w ilości 71 sztuk przydomowych biologicznych oczyszczalni obsługujących gospodarstwa domowe w tym 67 szt. dla 1-6 RLM (typ A) i 4 szt. dla 7-9 RLM (typ B) . 5. Zakres prac projektowych na poszczególnych nieruchomościach objętych zamówieniem: a) badanie gruntu obszaru objętego projektem, b) sporządzenie projektu wstępnego i uzyskanie dla niego akceptacji właściciela posesji i Zamawiającego, c) sporządzenie projektu budowlano - wykonawczy wszystkich branż na mapie do celów projektowych i uzyskanie dla nich wymaganych przepisami: opinii, uzgodnień i pozwoleń wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę/ zgłoszenia w Starostwie Powiatowym w Zawierciu, d) sporządzenie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną, e) opracowanie instrukcji eksploatacji urządzeń dla użytkownika (wraz z instrukcjami obsługi i konserwacji urządzeń), 6. Dokumentacja projektowa całości zamówienia winna obejmować zbiorczo wszystkie nieruchomości objęte zamówieniem i wykonana w 4 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej na nośniku w postaci płyty DVD zawierającej: a) pliki w formacie PDF dla każdej nieruchomości oddzielnie b) pliki edytowalne w formatach: DWG, DXF, DGN, 7. Wszelkie opłaty administracyjne ponoszone w wyniku prowadzonych działań związanych z uzyskiwaniem uzgodnień, opinii i decyzji Wykonawca winien wliczyć do ceny opracowania dokumentacji projektowej. 8. Zakres robót budowlanych i prac towarzyszących związanymi z dostawą i montażem oczyszczalni ścieków objętych zamówieniem: a) prace ziemne oraz obsługę geodezyjną b) montaż kompletnej przydomowej oczyszczalni ścieków wraz z instalacjami niezbędnymi do jej funkcjonowania, w tym: zasilania elektrycznego oraz odprowadzenia ścieków oczyszczonych, c) podłączenie instalacji kanalizacji sanitarnej w budynku do oczyszczalni, d) rozruch technologiczny, e) uporządkowanie terenu budowy wraz z odtworzeniem do stanu pierwotnego obiektów naruszonych (odtworzenie chodników, zieleni), 9. Do oczyszczalni kierowane będą ścieki bytowo-gospodarcze w ilości jednostkowej 120 dm3/Md (litrów na mieszkańca na dobę) o parametrach: pięciodobowe biochemiczne zapotrzebowanie tlenu (BZT5) - 500 g O2/m3, zawiesina ogólna - 583,3 g/m3, azot ogólny - 91,7g N/m3, fosfor ogólny - 15 g P/m3. 10. Oczyszczalnia ma zapewnić: a) stabilną pracę niezależnie od pory roku, b) odporność na zrzuty udarowe, c) niezawodną pracę niezależnie od krótkotrwałych przerw w dostawie energii elektrycznej d) programowanie i sterowanie dla różnych obciążeń pracy np. urlop, e) gwarancję minimum 5 lat niezawodnej pracy układu napowietrzania i układu recyrkulacji osadów, działania dmuchawy membranowej, f) gwarancję minimum 10 lat na zbiornik, g) spełnienie parametrów dla ścieków oczyszczonych wg normy PN EN 12566-3 lub równoważnej. 11. Zamawiający wymaga zastosowania w oczyszczaniu ścieków technologii osadu czynnego wg tzw. technologii hybrydowej. 12. Wymaga się, aby częstotliwość wywozu osadów z oczyszczalni ścieków objętych zamówieniem była nie większa niż jeden raz na rok. Preferowane będą technologie oczyszczania nie wymagające stosowania biopreparatów. 13. Zamawiający wymaga, aby rozwiązania techniczne, zastosowane urządzenia i wyposażenie były wysokiej jakości zapewniającej długą i niezawodna eksploatację, a wszystkie urządzenia, prace i instalacje nie wymienione szczegółowo w normach lub przepisach były wykonane zgodnie z najlepszą praktyką i doświadczeniem Wykonawcy, a ponadto: a) wszystkie zaproponowane urządzenia muszą pochodzić od producentów, którzy zapewniają sprawne przeprowadzenia napraw pogwarancyjnych oraz dostarczenie części zamiennych; nie dopuszcza się stosowania urządzeń prototypowych, nie sprawdzonych w poprawnej eksploatacji, b) przy doborze urządzeń należy dążyć do ujednolicenia producentów i typów, c) elementy konstrukcji urządzeń winny być wykonane z materiałów odpornych na działanie korozyjne środowiska, w którym będą zainstalowane, d) zaproponowana technologia musi uwzględniać powszechny dostęp do preparatów używanych w bieżącej eksploatacji, e) Prace budowlane i technologia powinny być wykonane w standardzie nie niższym niż określonym w PFU. 14. Ciąg technologiczny oczyszczalni składać się powinien z następujących urządzeń: a) przykanalika o dostosowanych wymiarach, b) rewizji, c) właściwej oczyszczalni biologicznej, d) studzienki rozdzielczej, e) komór filtracyjnych (odbiornik ścieków oczyszczonych - ilość uzależniona od rodzaju gruntu) lub studni chłonnych. 15. Oczyszczalnia posiadać musi układ wentylacji wysokiej. 16. Zamawiający przewiduje wykonanie zamówienia w dwóch etapach tj. 1) Etap I – budowa 34 szt. oczyszczalni we wskazanych przez Zamawiającego miejscowościach (Giebło, Giebło Kolonia, Podzamcze) w nieprzekraczalnym terminie do końca października 2018 r. 2) Etap II – budowa 37 szt. oczyszczalni we wskazanych przez Zamawiającego miejscowościach (cd. Podzamcza, Ryczów, Śrubarnia, Gulzów, Mokrus, Kiełkowice, Fugasówka, Żelazko, Markowizna) w nieprzekraczalnym terminie do 30 września 2019 r. 3) Jeżeli potencjał Wykonawcy na to zezwoli, za zgodą Zamawiającego, możliwe jest wykonanie w 2018 r. oprócz Etapu I dodatkowo część zakresu z Etapu II. 4) Dopuszcza się zamianę realizacji oczyszczalni pomiędzy miejscowościami z poszczególnych etapów. 17. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniki nr 9 do SIWZ – Program funkcjonalno – użytkowy zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysiące złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg gminnych Toszek ul. Dr. Ludwiga Guttmanna 6200045, Toszek ul. Ks. Jana Twardowskiego 6200165,Toszek ul. Polna 6200315, Toszek ul. Boczna 6200025
Dodano: 2024-05-08 - Budowa IT HUB GLIWICE – HUB 1. Znak sprawy: 62/2024/PNT
Dodano: 2024-04-22 - Przebudowa dróg gminnych Toszek ul. Dr. Ludwiga Guttmanna 6200045, Toszek ul. Ks. Jana Twardowskiego 6200165,Toszek ul. Polna 6200315, Toszek ul. Boczna 6200025
Dodano: 2024-04-11 - Poprawa efektywności energetycznej budynku szkoły podstawowej w Pruchnej przy Zespole Szkolno –Przedszkolnym w Pruchnej
Dodano: 2024-03-07 - BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO WRAZ Z ZADASZENIEM O STAŁEJ KONSTRUKCJI PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1 W KALETACH
Dodano: 2024-02-23 - „Remonty ogólnobudowlane na nieruchomościach stanowiących zasób komunalny gminy zarządzanych i administrowanych przez ZGM "TBS" w Częstochowie Spółka z o.o. ul. POW 24, 42-200 Częstochowa”
Dodano: 2024-02-16 - „Budowa Gminnego Centrum Usług Opiekuńczych w Rudzińcu”
Dodano: 2024-02-11 - Dostosowanie budynku Urzędu Gminy do wymogów p.poż. – Zapewnienie bezpieczeństwa w budynku
Dodano: 2024-02-07 - Budowa przedszkola ze żłobkiem w Bieruniu (Maluch+)
Dodano: 2023-12-28 - Przebudowa dróg gminnych: ul. Srocza Góra i ul. Jaskółcza w Pniowie - poprawa stanu technicznego
Dodano: 2023-11-07