Przetargi.pl
Dostosowanie budynku Urzędu Gminy do wymogów p.poż. – Zapewnienie bezpieczeństwa w budynku

GMINA ZEBRZYDOWICE ogłasza przetarg

  • Adres: 43-410 Zebrzydowice, ul. ks. Antoniego Janusza 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324755107
  • Data zamieszczenia: 2024-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA ZEBRZYDOWICE
    ul. ks. Antoniego Janusza 6
    43-410 Zebrzydowice, woj. śląskie
    tel. 324755107
    REGON: 276258090
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zebrzydowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie budynku Urzędu Gminy do wymogów p.poż. – Zapewnienie bezpieczeństwa w budynku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie budynku Urzędu Gminy do wymogów p.poż. I. Zakres prac: 1. Rozbiórki:• Istniejąca klatka schodowa K2• Część ściany zewnętrznej przy klatce schodowej K2• Zadaszenie nad wejściem do budynku we wschodniej części• Cz. połaci dachowej nad klatką schodową K2• Elementy małej architektury wykonane na drodze pożarowej.2. Rozbudowa: • Klatka schodowa K2 wraz z poczekalnią na każdym piętrze oraz wiatrołapem na poziomie parteru3. Remont:• Wymiana stolarki drzwiowej na drzwi w odporności ogniowej – wg. oznaczeń graficznych w rysunkowej cz. opracowania• Wydzielenie stref pożarowych – wg. oznaczeń graficznych w rysunkowej cz. opracowania. m.in. Wydzielenie pożarowo:- 1. POM. KOTLOWNI NA PARTERZE- 2. KORYTARZ NA PODDASZU - 3. KLATKA SCHODOWA K1- 4. KALTKA SCHODOWA K2• Hydranty wewnętrzne- przebudowa istniejącej instalacji hydrantów wewnętrznych na każdej kondygnacji budynku, wg. projektu technicznego. • Oświetlenie ewakuacyjne - wyposażenie korytarzy na parterze, I i II piętrze, na poddaszu oraz klatki schodowe k1, k2 na wszystkich kondygnacjach w oświetlenie ewakuacyjne o ponadnormatywnym natężeniu 5 lxx na poziomie drogi ewakuacyjnej.• Oddymianie grawitacyjne- wyposażenie nowoprojektowanej klatki schodowej w klapę dymową oraz napowietrzanie poprzez montaż okna napowietrzającego na poziomie parteru oraz poprzez drzwi ewakuacyjne.• Wyposażenie wszystkich pomieszczeń budynku z wyłączeniem strefy banku w autonomiczne czujniki dymu.• Wymiana posadzki w korytarzu przy cz. nowoprojektowanej- wg. projektu technicznego Układ przestrzennyGłówne wejście do budynku pozostaje w części zachodniej budynku, w miejscu rozbudowy klatki schodowej. Układ przestrzenny budynku opracowania przedstawiony został w opracowaniu graficznym. II. Wymogi na czas prowadzenia robót:- prace prowadzone będą na czynnym obiekcie (użytkownicy: Urząd Gminy, GOPS, Bank Spółdzielczy, Poczta Polska),- roboty wyburzeniowe należy wykonywać przed lub po pracy w/w instytucji i każdorazowo zgłosić Zamawiającemu (zabezpieczenie serwerów),- teren budowy należy zabezpieczyć pełnym ogrodzeniem, dodatkowo trzeba zabezpieczyć wejścia do budynku, - na czas prowadzenia robót należy opracować plan BIOZ uwzględniający prace w obiekcie (obiekt czynny) oraz możliwość ewakuacji ludzi z budynku,- na czas prowadzenia robót do obowiązków wykonawczy należy stróżowanie obiektu,- roboty instalacyjne prowadzić w sposób pozwalający na ciągłą pracę obiektu (należy zwrócić szczególną uwagę na instalacje teletechniczne, telefoniczne i internetowe).Do zakończenia procesu związanego z wykonaniem w/w inwestycji do obowiązków Wykonawcy należy również:- dokonanie zgłoszenia w PSP łącznie z przygotowaniem przez Wykonawcę wymaganych zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnych dokumentów oraz uzyskania odbioru budynku bez uwag,- dokonania inwentaryzacji i zgłoszenia w PINB (łącznie z przygotowaniem przez Wykonawcę wszystkich wymaganych prawem dokumentów) i dostarczenie dokumentu potwierdzającego przyjęcie zgłoszenia lub odbioru bez uwag,- na czas prowadzenia robót należy zabezpieczyć drogę p.poż przed uszkodzeniem. W przypadku uszkodzenia nawierzchni utwardzonej lub nasadzeń, Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawy (odtworzenia) oraz uzupełnienia nasadzeń i drzewostanu na własny koszt. Przed rozpoczęciem robót oraz po ich zakończeniu zostanie wykonana wizja w terenie i spisany protokół.Wyżej wymienione koszty należy ująć w kosztach ogólnych oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100 gr).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:- pieniądzu,- gwarancjach bankowych,- gwarancjach ubezpieczeniowych,- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. 2020, poz. 299).4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Jastrzębie Zdrój 85 8470 0001 2001 0030 4283 0011 z dopiskiem: wadium „Dostosowanie budynku Urzędu Gminy do wymogów p.poż. – Zapewnienie bezpieczeństwa w budynku”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:5.1. Musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp.5.2. Z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium.5.3. Powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie.5.4. Termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert).5.5. W treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania.5.6. Beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Zamawiający.5.7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp) Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust 1 pkt 14 ustawy Pzp.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale XIV SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące:1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.1.2. Uprawnień do prowadzenie określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:1.3.1. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 złUWAGA: W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:1.4.1. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie (w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył):a. co najmniej dwie roboty budowlane dotyczące budowy lub rozbudowy budynków na kwotę nie mniejsza niż 800 000,00 zł każda (za datę wykonania przyjmuje się potwierdzoną datę zakończenia robót).UWAGA: Za ukończone roboty budowlane Zamawiający uważa roboty, dla których wystawiono Świadectwo Przejęcia lub Protokół Odbioru Końcowego.1.4.2. Wykonawca spełni warunek, jeżeli skieruje do wykonania zamówienia osoby zdolne do wykonania zamówienia tj.:a. kierownik budowy – 1 osoba o następujących kwalifikacjach: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w odpowiedniej specjalności i zakresie zezwalającym na prawidłową realizację zamówienia, zgodnie z zapisami Prawa Budowlanego.orazzrzeszona we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawyz dnia 15.12.2000 r. o samorządzie zawodowym architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1117)lubspełniający warunki, o których mowa w art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1186) tj. osoba, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniająca wymogi, których mowa w art. 20 a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r.o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”).UWAGA: Wymieniona powyżej osoba powinna posiadać biegłą znajomość języka polskiego. Zamawiający uzna warunek za spełniony również wtedy, gdy Wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a personelem Wykonawcy, a także zapewni na bieżąco tłumaczenie wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia.2. W stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający dopuszcza łączne spełnianie warunków przez Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach