Przetargi.pl
Rozbudowa ulicy Podwiatracznej w ramach zadania Przebudowa ul. Podwiatracznej wraz z przebudową chodnika oraz budową parkingu przy SP w Poświętnem

Urząd Gminy Poświętne ogłasza przetarg

  • Adres: 26-315 Poświętne, Akacjowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 564 034, , fax. 447 564 034
  • Data zamieszczenia: 2018-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Poświętne
    Akacjowa 4
    26-315 Poświętne, woj. łódzkie
    tel. 447 564 034, , fax. 447 564 034
    REGON: 54991500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poswietne.pl/zamowienia-publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa ulicy Podwiatracznej w ramach zadania Przebudowa ul. Podwiatracznej wraz z przebudową chodnika oraz budową parkingu przy SP w Poświętnem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa ul. Podwiatracznej poprzez budowę chodnika wzdłuż ulicy Podwiatracznej prowadzącego do projektowanego przejścia pieszego na ul. Szkolnej wraz ze zjazdami na pola w ramach zadania pn.: „Przebudowa ul. Podwiatracznej wraz z przebudową chodnika oraz budową parkingu przy SP w Poświętnem”. W ramach zadania należy wykonać:  Chodnik o szer. 1,5 m z kostki brukowej grub. 8 cm koloru czerwonego na podsypce cementowo-piaskowej grub. 5 cm - ilość 160 m2 ;  Zjazdy na pola o szer. 4 m wykonane z kostki brukowej grub. 8 cm koloru szarego na podsypce cementowo-piaskowej grub. 5 cm - ilość 52 m2 ;  Przejście piesze z elementami bezpieczeństwa ruchu typu SP-L na ul. Szkolnej - DP nr 3100 o szer. 4 m.  Odmulenie istniejącego rowu wraz z umocnieniem skarp bet. płytami ażurowymi na długości ok. 30 mb 2. Zakres robót obejmuje m.in.:  Roboty pomiarowe  Roboty rozbiórkowe  Budowa chodnika z kostki brukowej szarej  Budowa zjazdów z kostki brukowej czerwonej  Oznakowanie pionowe i poziome  Umocnienie skarp rowu. 3. Szczegółowy zakres robót objętych przetargiem określają poniższe dokumenty stanowiące dodatki do niniejszej SIWZ: 1) Projekt budowlany 2) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna 3) Projekt Organizacji Ruchu 4) Przedmiar robót 4. Zamawiający dopuszcza stosowanie produktów równoważnych. W przypadku gdy w dokumentacji składającej się na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się wskazanie na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktów, to służy ono jedynie do ustalenia charakterystyki tych produktów i Wykonawca ma obowiązek wbudować/zastosować produkty posiadające właściwości zapewniające zgodne z dokumentacją techniczną składającą się na treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia funkcjonowanie elementów, części lub całego obiektu budowlanego. Tym samym dopuszcza się do stosowania przy realizacji zamówienia produkty równoważne innych producentów. Wykonawca, który powołuje się na produkty równoważne obowiązany jest wykazać, że oferowany/-e produkt/-y odpowiada/-ją wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Wymagane parametry techniczne zostały podane w dokumentacji technicznej. W tym celu wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że zastosowany/-e produkt/-y równoważne spełniają wymagania określone przez zamawiającego w dokumentacji technicznej. Jeżeli Wykonawca w kosztorysie ofertowym w opisie pozycji robót nie wskaże, że oferuje produkt równoważny poprzez dopisek: „produkt równoważny”, wówczas na etapie realizacji umowy Wykonawca ma obowiązek stosować takie produkty jakie wynikają wprost z dokumentacji technicznej. 5. Zamówienie nie zostało podzielone na części. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych. 6. Zatrudnienie pracowników. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie ty ch czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 108 ze zm.). Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem całego zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności pracownika budowlanego obejmującego cały zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w przedmiarze robót oraz w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej tj. wykonującego czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób świadczących usługi w ramach prowadzącej działalności gospodarczej np. kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone w § 14 wzoru umowy stanowiącym dodatek nr 7 do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Poświętne, ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, Tel.: + 48 44/ 756-40-34, e-mail: poswietne@poswietne.pl ;  inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Poświętne jest Pan Bolesław Kośka, Tel.: + 48 44/ 756-40-34 wew. 28; e-mail: ido@poswietne.pl ;  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Rozbudowa ulicy Podwiatracznej w ramach zadania Przebudowa ul. Podwiatracznej wraz z przebudową chodnika oraz budową parkingu przy SP w Poświętnem”, znak sprawy: UG.RZI.271.7.2018 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany w sposób szczególny wykazać na etapie składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.7.1 Dokumenty oraz oświadczenia składane wraz z ofertą: 1) wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym dodatek nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ. 3) oświadczenie Wykonawcy / Podwykonawcy o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy – z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ. 4) kosztorys ofertowy uproszczony 5) oświadczenia Wykonawcy, że wybór złożonej przez Wykonawcę oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, o którym mowa w pkt 17.6 – Wykonawca składa oświadczenie tylko w przypadku, gdy wybór złożonej przez Niego oferty spowoduje powstanie u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług. 6) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, dokument/-y: 1) dokument, w którym Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowadnia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 2) dokument lub dokumenty, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje określone w ppkt 2 lit. a)-d) mogą być zawarte np. w zobowiązaniu innego podmiotu. Przykładowy wzór zobowiązania innego podmiotu stanowi dodatek nr 5 do SIWZ. 7) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; 8) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia; III.7.2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 4 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: Wykonawca nie składa wraz z ofertą oświadczenia dot. przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach