Przetargi.pl
Rozbudowa sieci dedykowanych i systemu bezpieczeństwa obiektowego, modernizacja okablowania strukturalnego oraz przebudowa pomieszczenia rejestracji pojazdów w Starostwie Powiatowym w Międzyrzeczu.

Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu ogłasza przetarg

  • Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Przemysłowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-95 742-84-10, , fax. 0-95 742-84-11
  • Data zamieszczenia: 2018-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu
    ul. Przemysłowa 2
    66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 0-95 742-84-10, , fax. 0-95 742-84-11
    REGON: 21046694800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat-miedzyrzecki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa sieci dedykowanych i systemu bezpieczeństwa obiektowego, modernizacja okablowania strukturalnego oraz przebudowa pomieszczenia rejestracji pojazdów w Starostwie Powiatowym w Międzyrzeczu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót: 1. Rozbudowa okablowania strukturalnego w budynku, dedykowanej sieci elektrycznej, SSWiN, SAP, oświetlenia awaryjnego oraz systemu oddymiania budynku. 2. Montaż zasilacza UPS w pomieszczeniu centralnej serwerowni (nr 211 – II p.) 3. Przebudowa pomieszczenia rejestracji pojazdów (nr 201 – II p.) 4. Wyposażenie pomieszczeń Wydziału Komunikacji i Dróg w system zarządzania ruchem klientów z możliwością zdalnej rejestracji miejsca przez internet. Analizę zakresu zamówienia należy opierać na dokumencie: ”Przedmiar robót”. W przypadku wątpliwości lub niejasności z zakresu przedmiotowych zagadnień technicznych, pytania należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres email: d.makowski@powiat-miedzyrzecki.pl Zamawiający udzieli odpowiedzi w formie publikacji na stronie BIP w czasie przewidzianym przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej placu budowy przed złożeniem oferty w terminie ustalonym wcześniej z Zamawiającym. Zamówienie jest drugim etapem procesu modernizacji urzędu. W poprzednim zadaniu wykonano przebudowę pomieszczenia serwerowni, część nowej sieci SSWiN, SAP, zamontowano centralkę ppoż., itd., przebudowę części pomieszczeń wydziału Komunikacji. Rozbudowa sieci w pomieszczeniach parteru i I pietra budynku nie wchodzą w zakres przedmiotowego zamówienia. Zamawiający nie przewiduje dostawy i montażu kamer monitoringu wizyjnego CCTV. Ad 1: instalacja sieci LAN klasy EA (kategoria 6A) pracującej w pasmie do 500 MHz z wykorzystaniem przewodów S/FTP, F/FTP rozprowadzonej z serwerowni do pomieszczenia nr 201 (rejestracja pojazdów), oraz do pozostałych 10 pomieszczeń na IIp. budynku oraz do 13 pomieszczeń Wydziału Geodezji na IVp. budynku; instalację okablowania w serwerowni należy wykonać poprzez zastosowanie dodatkowych tras kablowych pod podłogą techniczną - zamawiający nie dopuszcza układania wiązek kablowych bezpośrednio na podłodze; wykonanie instalacji dedykowanej sieci elektrycznej z podziałem na obwody bez podtrzymania i z podtrzymaniem zasilania wraz z szafami rozdzielczymi wyposażonymi w opisane zabezpieczenia, rozbudowa instalacji alarmowej z zamontowanej centrali alarmowej do pomieszczenia nr 201, rozbudowa instalacji sieci alarmowania przeciwpożarowego: montaż czujek optyczno-termicznych do zamontowanego w budynku systemu Polon Alfa 4900, instalacja oświetlenia awaryjnego na drogach ewakuacyjnych (natężenie oświetlenia min. 5 lux), wykonanie wszystkich niezbędnych dokumentacji powykonawczych zawierających przebieg tras, rozmieszczenie lokalizację, nazewnictwo obwodów elektrycznych, gniazd i czujek wszystkich wykonanych instalacji, dostarczenie dokumentacji z przeprowadzonych pomiarów końcowych wszystkich wykonanych instalacji przez wykonawcę. Wykonanie montażu systemu oddymiania budynku na poszczególnych kondygnacjach budynku, pozwalającego na podłączenie poszczególnych pięter (za pomocą ręcznego przycisku) do urządzenia usuwania dymu, które będzie na IVp. (okna oddymiające - nie wchodzą w zakres robót). Koryta kablowe powinny być wykonane z materiałów (profil koryt i kolor) analogicznych jak wbudowane w Wydziale Komunikacji i w serwerowni w poprzednim etapie modernizacji. Wykonawca powinien przedstawić aktualny certyfikat instalatora. Na zamontowane okablowanie będzie wymagana 25 letnia gwarancja. Zamawiający przewiduje wykonanie trzech przewiertów pomiędzy stropami, tj. z pierwszego na drugie piętro, z drugiego na trzecie piętro i z trzeciego na czwarte piętro. Przewierty wykonane zostaną na korytarzach przy ścianie od pomieszczenia serwerowni itd. Zamawiający przewiduje demontaż zbędnych, istniejących listew/koryt wraz z okablowaniem. Demontaż należy wykonać w miejscach, w których wystąpiła kolizja nowej sieci z istniejącą instalacją. Przy demontażu należy zwrócić uwagę na zachowanie ciągłości pracy stanowisk komputerowych uzależnionych od istniejącego aktywnego okablowania. Koszty demontażu zbędnych koryt/listew powinny zostać uwzględnione w ofercie Wykonawcy. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał udokumentowane doświadczenie w budowie sieci teleinformatycznych i sieci SSWiN oraz SAP, w postaci dowodu wykonanych robót na kwotę minimum 100.000zł brutto. Do realizacji tej części zadania Wykonawca może zatrudnić podwykonawcę. Uwaga dotycząca rzutów T-4 i E-4 w obrębie pomieszczenia nr 201. a. W miejscu instalacji na ścianie okiennej obok siebie dwóch punktów PEL 4 i PEL 1 pozostanie tylko jeden punkt PEL 1. Drugi punkt PEL 1 widoczny po prawej stronie przy węgarku podciągu przesunięty zostanie o maksymalnie 3m w kierunku ustalonym podczas prac instalacyjnych. b. We wszystkich czterech punktach (stanowiskach pracy) pod ladą obsługi interesantów zainstalowane zostaną pojedyncze punkty PEL 1 zamiast widocznych na rzutach PEL 2 i PEL 3. W ogólnym rozrachunku ilość gniazd logicznych jak i elektrycznych z podtrzymaniem zasilania i bez podtrzymania pozostaje taka sama. Ad 2: wyposażenie centralnej serwerowni w fabrycznie nowy zasilacz UPS o mocy minimalnej 40000VA/36000W. Minimalny czas podtrzymania przy danym obciążeniu (W) 100% - 3,5 minuty, przy 50% obciążenia 8 minut; UPS musi być wyposażony w interfejs komunikacyjny TCP/IP umożliwiający monitoring i zarządzanie urządzeniem oraz w przełącznik bypass umożliwiający przełączenie urządzenia w tryb pozwalający na serwis akumulatorów bez wyłączania urządzenia; zastosowanie wyłącznika EPO poza pomieszczeniem serwerowni w celu odcięcia zasilania UPS np. na wypadek pożaru i akcji gaśniczej. Do realizacji tej części zadania Wykonawca może zatrudnić podwykonawcę. Ad 3: Roboty rozbiórkowe oraz roboty instalacyjne powodujące znaczny hałas powinny roboty rozbiórkowe polegające na rozbiórce ścian działowych z cegieł, zerwaniu posadzek z płytek, zerwaniu posadzek z tworzyw sztucznych, wykuciu z muru ościeżnicy stalowej, wywiezieniu gruzu, montażu drzwi wewnętrznych, tynkowaniu, położeniu tynku mozaikowego, położeniu posadzek i cokolików z płytek gresowych, malowanie sufitu, ścian i grzejników c.o. w pomieszczeniu, roboty elektryczne instalacyjne, itd. Do realizacji tej części zadania Wykonawca może zatrudnić podwykonawcę. Ad 4: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: System Zarządzania Ruchem Klientów Zamawiający wymaga dostawy kompletnego, fabrycznie nowego sprzętu, nieużywanego, z datą produkcji nie późniejszą niż 2017r. Wycena powinna zawierać ceny następujących elementów systemu: biletomat z wyświetlaczem szt.1, wyświetlacz główny szt.1, przywołacze stanowiskowe (tablety) 4 szt.1 plus szt.1, oprogramowanie systemu umożliwiające rejestrację miejsca w kolejce przez internet, montaż systemu i szkolenie pracowników Zamawiającego. Instalacja systemu stanowi integralną część zamówienia. Do realizacji tej część zadania Wykonawca może zatrudnić podwykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32410000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej objętej niniejszym postępowaniem. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą/osobami posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca posiada aktualną umowę zawartą bezpośrednio z producentem okablowania regulującą uprawnienia, procedury, warunki i tryb udzielenia gwarancji Zamawiającemu oraz dysponuje min. 1 osobą posiadającą dyplomy, zaświadczenia ukończenia kursów kwalifikacyjnych w zakresie: a) instalacji; b) pomiarów, nadzoru, wykrywania oraz eliminacji uszkodzeń; c) projektowania okablowania strukturalnego, zgodnie z normami międzynarodowymi oraz procedurami instalacyjnymi producenta okablowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie art. 25a ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 4) Zamawiającego żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu z art. 25a ust. 1 . 5) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie z art. 25a ust. 1 dotyczące tych podmiotów. 6) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach