Przetargi.pl
Rozbudowa sieci dedykowanych i systemu bezpieczeństwa obiektowego, modernizacja okablowania strukturalnego oraz przebudowa pomieszczenia rejestracji pojazdów w Starostwie Powiatowym w Międzyrzeczu.

Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu ogłasza przetarg

  • Adres: 66300 Międzyrzecz, ul. Przemysłowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-95 742-84-10 , fax. 0-95 742-84-11
  • Data zamieszczenia: 2018-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu
    ul. Przemysłowa 2
    66300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 0-95 742-84-10, fax. 0-95 742-84-11
    REGON: 21046694800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat-miedzyrzecki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa sieci dedykowanych i systemu bezpieczeństwa obiektowego, modernizacja okablowania strukturalnego oraz przebudowa pomieszczenia rejestracji pojazdów w Starostwie Powiatowym w Międzyrzeczu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót: 1. Rozbudowa okablowania strukturalnego w budynku, dedykowanej sieci elektrycznej, SSWiN, SAP, oświetlenia awaryjnego oraz systemu oddymiania budynku. 2. Montaż zasilacza UPS w pomieszczeniu centralnej serwerowni (nr 211 – II p.) 3. Przebudowa pomieszczenia rejestracji pojazdów (nr 201 – II p.) 4. Wyposażenie pomieszczeń Wydziału Komunikacji i Dróg w system zarządzania ruchem klientów z możliwością zdalnej rejestracji miejsca przez internet. Analizę zakresu zamówienia należy opierać na dokumencie: ”Przedmiar robót”. W przypadku wątpliwości lub niejasności z zakresu przedmiotowych zagadnień technicznych, pytania należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres email: d.makowski@powiat-miedzyrzecki.pl Zamawiający udzieli odpowiedzi w formie publikacji na stronie BIP w czasie przewidzianym przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej placu budowy przed złożeniem oferty w terminie ustalonym wcześniej z Zamawiającym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ. Ad 1: instalacja sieci LAN klasy EA (kategoria 6A) pracującej w pasmie do 500 MHz z wykorzystaniem przewodów S/FTP rozprowadzonej z serwerowni do pomieszczenia nr 201(rejestracja pojazdów), oraz do pozostałych 10 pomieszczeń na IIp. budynku oraz do 13 pomieszczeń Wydziału Geodezji na IVp. budynku, wykonanie instalacji dedykowanej sieci elektrycznej z podziałem na obwody bez podtrzymania i z podtrzymaniem zasilania wraz z szafami rozdzielczymi wyposażonymi w opisane zabezpieczenia, rozbudowa instalacji alarmowej z zamontowanej centrali alarmowej do pomieszczenia nr 201, rozbudowa instalacji sieci alarmowania przeciwpożarowego: montaż czujek optyczno-termicznych do zamontowanego w budynku systemu Polon Alfa 4900, instalacja oświetlenia awaryjnego na drogach ewakuacyjnych (natężenie oświetlenia min. 5 lux), wykonanie wszystkich niezbędnych dokumentacji powykonawczych zawierających przebieg tras, rozmieszczenie lokalizację, nazewnictwo obwodów elektrycznych, gniazd i czujek wszystkich wykonanych instalacji, dostarczenie dokumentacji z przeprowadzonych pomiarów końcowych wszystkich wykonanych instalacji przez wykonawcę oraz pomiaru natężenia oświetlenia awaryjnego. Wykonanie montażu systemu oddymiania budynku na poszczególnych kondygnacjach budynku, pozwalającego na podłączenie poszczególnych pięter (za pomocą ręcznego przycisku) do centralnego urządzenia usuwania dymu, które będzie na IVp. (okna oddymiające-nie wchodzą w zakres robót). Koryta kablowe powinny być wykonane z materiałów (kolor i profil koryt) analogicznych jak wbudowane w Wydziale Komunikacji i w serwerowni, itp. Ad 2: wyposażenie centralnej serwerowni w zasilacz UPS do 12V DC/240W szt.1, położenie tras kablowych w korytach kablowych zasilających UPS, rozbudowa szafy krosowej w serwerowni II piętro, pokój nr 211. Ad 3: roboty rozbiórkowe polegające na rozbiórce ścian działowych z cegieł, zerwaniu posadzek z płytek, zerwaniu posadzek z tworzyw sztucznych, wykuciu z muru ościeżnicy stalowej, wywiezieniu gruzu, montażu drzwi wewnętrznych, tynkowaniu, położeniu tynku mozaikowego, położeniu posadzek i cokolików z płytek gresowych, malowanie sufitu, ścian i grzejników c.o. w pomieszczeniu, roboty elektryczne instalacyjne, itd. Ad 4: wyposażenie i montaż w pomieszczeniach Wydziału Komunikacji elektronicznego systemu zarządzania ruchem klientów. „System kolejkowy” powinien składać się z wyświetlacza głównego w poczekalni, biletomatu z wyświetlaczem w poczekalni, 5 szt. przywołaczy stanowiskowych (4 szt. w pom. rejestracji i 1szt. w pom. uprawnień kierowców), oprogramowania z możliwością rejestracji internetowej. Zamawiający w kwocie zamówienia wymaga przeprowadzenia 8 godzin szkolenia pracowników z obsługi systemu. Zamawiający nie przewiduje ponoszenia kosztów serwisu, przeglądów systemu po odbiorze końcowym robót a właścicielem programu staje się Zamawiający.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32410000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej objętej niniejszym postępowaniem. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą/osobami posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca posiada aktualną umowę zawartą bezpośrednio z producentem okablowania regulującą uprawnienia, procedury, warunki i tryb udzielenia gwarancji Zamawiającemu oraz dysponuje min. 1 osobą posiadającą dyplomy, zaświadczenia ukończenia kursów kwalifikacyjnych w zakresie: a) instalacji; b) pomiarów, nadzoru, wykrywania oraz eliminacji uszkodzeń; c) projektowania okablowania strukturalnego, zgodnie z normami międzynarodowymi oraz procedurami instalacyjnymi producenta okablowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie art. 25a ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 4) Zamawiającego żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu z art. 25a ust. 1 . 5) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie z art. 25a ust. 1 dotyczące tych podmiotów. 6) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach