Przetargi.pl
Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Jajkowo, gmina Brzozie wraz z budowa kolektora zrzutowego ścieków oczyszczonych do rzeki Drwęcy

Gmina Brzozie ogłasza przetarg

  • Adres: 87-313 Brzozie, Brzozie 50
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4912910 , fax. (065) 4912911
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzozie
    Brzozie 50 50
    87-313 Brzozie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4912910, fax. (065) 4912911
    REGON: 87111840200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzozie.akcessnet.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Jajkowo, gmina Brzozie wraz z budowa kolektora zrzutowego ścieków oczyszczonych do rzeki Drwęcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Jajkowo, gmina Brzozie wraz z budową kolektora zrzutowego ścieków oczyszczonych do rzeki Drwęcy 1. Celem projektowanej inwestycji jest: a) rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków, znajdującej się na działce nr: 28_7 w miejscowości Jajkowo, gmina Brzozie, powiat Brodnica, poprzez adaptacje istniejących obiektów oczyszczalni do nowo projektowanej technologii oczyszczalni oraz budowie nowych obiektów niezbędnych do realizacji ww. technologii. Dla projektowanej oczyszczalni przewiduje się nowoczesny proces oczyszczania mechaniczno-biologicznego przeznaczony dla typowych ścieków bytowo-gospodarczych. Projekt budowlany obejmuje rozbudowę oczyszczalni ścieków przeznaczonych do oczyszczani ścieków powstających na terenie gminy Brzozie w ilości 300 m3_d. b) budowa kolektora zrzutowego ścieków oczyszczonych zakończonych wylotem do rzeki Drwęcy, zaprojektowanego na działkach: 28_7, 28_9, 26, 21_1 obręb Jajkowo, gmina Brzozie. Zakresem opracowania objęto teren istniejącej oczyszczalni ścieków w granicach istniejącego ogrodzenia i ogrodzenia nowo projektowanego oraz teren w bezpośrednim sąsiedztwie oczyszczalni na ww. działkach. 2.2. Zakres projektu: Zaprojektowano: - modernizacje istniejących obiektów i budowę nowych obiektów oczyszczalni, - drogę wewnętrzną na terenie oczyszczalni, - sieci sanitarne i technologiczne, - kolektor zrzutowy ścieków oczyszczonych, - zasilenie elektryczne oczyszczalni oraz lokalna sieć elektryczna wraz z oświetleniem terenu oczyszczalni. 2.2.1.W skład projektowanego budynku technicznego wchodzą: a) Budynek administracyjno-socjalny - zaprojektowano w jednym ciągu z innymi budynkami, obok budynku technicznego nr 1. Wymiary budynku to 10,68 x 8,41 m, pow. zabudowy - 89,82 m2. Wysokość kondygnacji budynku wynosi 3,1 m. W budynku zaprojektowano następujące pomieszczenia: komunikacje, sterownie, magazyn podręczny, szatnię podstawową, umywalnię, ustęp, szatnie odzieży ochronnej, pomieszczenia agregatu, rozdzielnie. b)Budynek techniczny nr 1 - zaprojektowano w jednym ciągu z innymi budynkami, pomiędzy budynkiem administracyjno-socjalnym, a wiatą na osad po higienizacji. Wymiary budynku to 8,53 x 8,41 m, pow. zabudowy - 71,37 m2. Wysokość kondygnacji budynku wynosi 3,1 m. W budynku zaprojektowano następujące pomieszczenia: - parter, w którym znajdują się: zbiornik przygotowania polielektrolitu z pompą dozującą i mieszadłem, zespół do higienizacji osadu wapnem, przenośnik ślimakowy, pojemnik na skratki, kotłownia; - antresola, w której znajduje się: sito obrotu szczelinowego, pompa osadu, prasa do odwodnienia osadu. c) Budynek techniczny nr 2, zaprojektowano w jednym ciągu z innymi budynkami, obok wiaty na osad po higienizacji. Wymiary budynku to 21,2 x 8,41 m, pow. zabudowy - 178,29 m2. Wysokość kondygnacji budynku w świetle wynosi 3,8 m. W budynku znajdują się: - 2 złoża tarczowe (obrotowe) typu RBC (zaprojektowano dodatkową trzecią wannę w przypadku późniejszego zwiększenia przepustowości oczyszczalni), - dyskowe urządzenie filtracyjne typ SDF. d)Budynek na osad po higienizacji - zlokalizowano pomiędzy budynkiem technicznym nr 1 i nr 2. Budynek na osad do higienizacji wraz z budynkiem technicznym nr 2, maja tą samą wysokość i posiadają to samo pokrycie dachowe. Wymiary budynku to 4,00 x 8,41 m, pow. zabudowy - 33,64 m2. W budynku będzie się znajdować przyczepa samowyładowawcza o ładowności 2,0 m3 odbierajaca osad po higienizacji z przenośnika ślimakowego z budynku technicznego nr 1. e)Wiata do składowania osadu - zlokalizowana w południowej części oczyszczalni pomiędzy budynkiem administracyjno-socjalnym a bramą wjazdową Powierzchnia zabudowy wynosi 136,24 m2. Wiata posiadać będzie ścianę czołową tylną i ścianę szczytową, co umożliwi wjazd przyczepy z osadem i maszyn do przemieszczania osadu. Ściany będą miały wysokość 1,0 m. 2.2.2.Drogi, parkingi, chodniki i zieleń: Zaprojektowano nową drogę wewnętrzną w granicach ogrodzenia oczyszczalni oraz nowy plac manewrowy poza ogrodzeniem. Brogi i parkingi będą wykonane z _polbruku_ na podbudowie cementowo-piaskowej z krawężnikami betonowymi. Istniejący chodnik z płyt betonowych prostokątnych należy zdemontować. Na jego miejscu należy ułożyć chodnik z _polbruku_. Ponadto Zaprojektowano nowe chodniki na terenie oczyszczalni ścieków, które będą wykonane z _polbruku_ na podbudowie cementowo-piaskowej z obrzeżami betonowymi. Obecnie teren oczyszczalni jest obsiany trawą. Ponadto na terenie posadzone są krzewy i drzewa. Projektowane obiekty są tak usytuowane, aby nie naruszały dotychczasowego krzewostanu i drzewostanu. Po wybudowaniu wszystkich obiektów oraz po uzbrojeniu terenu, należy obsiać miejsca pozbawione trawy. Sadzenie nowych drzew i krzewów zostanie wykonane po zakończeniu inwestycji w ramach innego zadania. 2.2.3. Uzbrojenie terenu: 1) sieć wodociagowa: Sieć wodociągowa na terenie oczyszczalni ścieków będzie zasilała budynek oczyszczalni (wszystkie punkty czerpalne w administracyjno-socjalnej części budynku) i 2 studzienki z zaworem czerpalnym. Lokalna sieć na terenie oczyszczalni będzie zasilana z sieci gminnej przebiegającej wzdłuż południowo-wschodniej części ogrodzenia w skarpie. Sieć gminna jest zakończona na terenie oczyszczalni hydrantem ppoż. Dn 80 z zasuwą. Ponadto zaprojektowano przyłącze do stacji zlewczej ścieków dowożonych. 2) sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, tłocznej i deszczowej: Na terenie oczyszczalni zaprojektowano sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, tłocznej i deszczowej. 3) roboty instalacyjne - sieci sanitarne - technologiczne: - wytyczenie sieci w terenie, - wykonanie robót porządkujących po trasie sieci z przygotowaniem do wejścia dla sprzętu, - lokalizacja poprzez wykonanie wykopów ręcznych odkrywkowych istniejącego uzbrojenia terenu wraz z zaznaczeniem miejsc kolizyjnych, - wykonanie studni wodomierzowej oraz studni z zaworami czerpalnymi dla sieci wodociągowej, - montaż studni rewizyjnych dla kanalizacji sanitarnej, - montaż studzienek, osadnika i separatora kanalizacji deszczowej, - montaż rurociągowe i armatury na sieci wodociągowej, - montaż przewodów grawitacyjnych kanalizacji sanitarnej i podłączenie ich do studzienek i obiektów, - montaż przewodów kanalizacji tłocznej i podłączenie ich do obiektów, - montaż przewodów kanalizacji deszczowej. 2.2.4. Instalacje: 1) Budynek techniczny wyposażony będzie w instalacje wod-kan, elektryczne. - instalacje wod-kan - projektuje się instalacje wody ciepłej i zimnej z rur polietylenowych sieciowych. Instalacja kanalizacji z PCV pod posadzką. - Budynek ogrzewany - kotłownia ekologiczna olejowa w projektowanym budynku. - Instalacja elektryczna - instalacja elektryczna oświetleniowa , gniazd wtykowych. - Instalacja wentylacji - w pomieszczeniach w.c., i łazienkach wentylacja mechaniczna włączana ze światłem. 2) Roboty instalacyjne - instalacje elektryczne i sterujące: -zasilenie rozdzielni w budynku oczyszczalni, - montaż agregatora prądotwórczego w budynku oczyszczalni, - montaż oświetlenia terenu oczyszczalni, - montaż oświetlenia w budynku oczyszczalni, - montaż szafy sterującej w sterowni, Wykonanie instalacji wewnętrznych zasilających i sterujących pracą urządzeń i ich zespołów, Montaż sieci kablowych zasilających i sterujących poszczególne obiekty. 3) roboty instalacyjne - urządzenia sanitarne: a) montaż urządzeń do oczyszczania ścieków w budynku oczyszczalni: - montaż sita szczelinowego wraz z rurociągami i armaturą, - montaż prasy do odwadniania osadu wraz z urządzeniami współpracującymi, - montaż urządzeń do higienizacji osadu, - montaż urządzeń złóż tarczowych RBC, - montaż filtra SDF, - montaż instalacji towarzyszących (wodociagowa, kanalizacyjna, c.o. i wentylacji); b) montaż urządzeń w pozostałych obiektach: - montaż pomp, rurociągów i armatury w pompowniach, - montaż pomp, mieszadła, rurociągów i armatury w zbiorniku uśredniająco-buforowym, - montaż automatycznej stacji zlewczej wraz z wyposażeniem. 2.2.5. Roboty pozostałe: 1) wykonanie odcinka nowego ogrodzenia, 2) montaż bramy wjazdowej i wyjazdowej. 2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Szczegółowy zakres robót określa specyfikacja techniczna zawierająca: przedmiary robót, projekt budowlany obejmujący opis techniczny robót z rysunkami technicznymi oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, zawierającą zbiory wymagań w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania robót, która stanowi Załącznik Nr 7 do specyfikacji. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 120.000 zł (słownie złotych: sto dwadzieścia tysięcy). 2.Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. Zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Brodnicy Oddział w Brodnicy Nr 80 9484 1150 2200 0015 2725 0002 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy w Brzoziu w pok. Nr 9 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. UWAGA: W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw. 2) w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Wadium wniesione przez jednego z partnerów konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, z zastrzeżeniem zawartym w ust.11 niniejszego rozdziału: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2) który został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 10 pkt 2 i 3 niniejszego rozdziału, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: 1. Spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie i udokumentują należyte wykonanie, tj. zakończenie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 2-ch inwestycji w zakresie budowy lub modernizacji oczyszczalni ścieków o wielkości dopływu powyżej 150 m3_dobę każda z tych oczyszczalni. 3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) wskażą do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: - kierownik budowy posiadający co najmniej 5-letnie doświadczenie w robotach w branży inżynierii sanitarnej, w tym doświadczenie na stanowisku kierownika budowy oraz wykaże się doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika budowy dla co najmniej jednej inwestycji polegającej na budowie lub modernizacji oczyszczalni ścieków o wielkości dopływu powyżej 150 m3_dobę; - kierownik robót elektrycznych posiadający co najmniej 5-letnie doświadczenie w branży robót elektrycznych, w tym doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w branży elektrycznej. b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w następujących specjalnościach: - budowlanej: w zakresie konstrukcyjno - budowlanym; - instalacyjnej: w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych; - instalacyjnej: w zakresie instalacji i urządzeń: cieplnych i wentylacyjnych, - instalacyjnej: w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; - drogowej. 3. Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o łącznej kwocie w wysokości co najmniej 3 mln zł. 4. Posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej deliktowej - z tytułu prowadzenia działalności i posiadania mienia oraz odpowiedzialności cywilnej kontraktowej - z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania na wymaganą minimalną sumę gwarancyjną (suma ta musi wynosić co najmniej 2 mln zł, na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia w odniesieniu do OC deliktowej i 2 mln zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia w odniesieniu do OC kontraktowej. 5. Ww warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w rozdziale 11 niniejszej specyfikacji. 1) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły _spełnia - nie spełnia_, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 2) Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust. 3 pzp Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń i dokumentów , o których mowa w art. 25 ust. 1 pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zmawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 pzp zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba ze mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 oraz Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy : 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia : 1). Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2). Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane przedstawione w ww wykazie zrealizowanych zadań zostały wykonane należycie, np. referencje. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) Wykaz zawierający imiona i nazwiska osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca sporządzony wg załącznika nr 4 do niniejszej SIWZ i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, tj.: - kierownika budowy i kierowników robót wraz z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi określonymi przepisami Prawa budowlanego w specjalnościach określonych w rozdziale 10 ust. 3. 2) Zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla osób, które będą pełnić funkcję kierownika budowy i kierowników robót, potwierdzające ich przynależność do Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składania ofert. 3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, o którym mowa w punkcie 3.1, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzozie.akcessnet.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną