Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego UPS-a o mocy znamionowej 100KVA/90KW o współczynniku mocy wyjściowej 0,9 umożliwiającą pracę równoległą do zasilania gwarantowanego sieci strukturalnej wraz z osprzętem i kompletem nowych akumulatorów. Budowa dodatkowej rozdzielnicy odbiorów i podłączenie UPSa do automatyki agregatu prądotwórczego AKSA APD 145, wykonanie prób obciążeniowych oraz dodatkowych prac elektrycznych i budowlanych. Przeszkolenie z obsługi urządzeń przedstawicieli zamawiającego.

Wojewódzki Ośrodek Informatyki Terenowy Bank Danych w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-066 Bydgoszcz, ul. Konarskiego 1-3
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 3497700 , fax. 0-52 3286530
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Informatyki Terenowy Bank Danych w Bydgoszczy
    ul. Konarskiego 1-3 1-3
    85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 3497700, fax. 0-52 3286530
    REGON: 00051423600049
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.woitbd.bydgoszcz.uw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiada osobowości prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego UPS-a o mocy znamionowej 100KVA/90KW o współczynniku mocy wyjściowej 0,9 umożliwiającą pracę równoległą do zasilania gwarantowanego sieci strukturalnej wraz z osprzętem i kompletem nowych akumulatorów. Budowa dodatkowej rozdzielnicy odbiorów i podłączenie UPSa do automatyki agregatu prądotwórczego AKSA APD 145, wykonanie prób obciążeniowych oraz dodatkowych prac elektrycznych i budowlanych. Przeszkolenie z obsługi urządzeń przedstawicieli zamawiającego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego UPS-a o mocy znamionowej 100KVA/90KW o współczynniku mocy wyjściowej 0,9 umożliwiającą pracę równoległą do zasilania gwarantowanego sieci strukturalnej wraz z osprzętem i kompletem nowych akumulatorów. Budowa dodatkowej rozdzielnicy odbiorów i podłączenie UPSa do automatyki agregatu prądotwórczego AKSA APD 145, wykonanie prób obciążeniowych oraz dodatkowych prac elektrycznych i budowlanych. Przeszkolenie z obsługi urządzeń przedstawicieli zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 311540000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1 Wykonawca jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100 zł). 12.2 Dopuszcza się wnoszenie wadium w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 1-5 PZP. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek bankowy 78 1060 0076 0000 4021 9000 4381. 12.3 Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, przy czym pierwszym dniem biegu terminu ważności wadium jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. 12.4 Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium (z wyjątkiem dowodu przelewu) należy zdeponować w siedzibie zamawiającego- pok. nr 151, a poświadczoną przez osoby uprawnione kopię tego dokumentu należy dołączyć do oferty. 12.5 Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 PZP. 12.6 Wykonawcę, który nie wniósł wadium (w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą) wyklucza się z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1. W postępowaniu o zamówienie publiczne mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki: 7.1.1. Posiadają uprawnienia w zakresie objętym zamówieniem do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 7.1.2. Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 7.1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 7.1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP. Ofertę wykonawcy, który został wykluczony z postępowania uznaje się za odrzuconą. 7.2. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt 7.1. mogą spełniać łącznie, z zastrzeżeniem, że żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. 7.3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności zamawiający żąda, aby wykonawca załączył do oferty:aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę oraz musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 PZP. 8.2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP, zamawiający żąda:8.2.1. oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 PZP. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 8.2.2. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat (lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu), wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 8.2.3. aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (lub uzyskał przewidziane prawem odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu), wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 8.3. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest złożyć Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wraz ze wskazaniem zakresu wykonywanych usług przez podwykonawców. UWAGI: 1. Dokumenty, o których mowa w pkt. 8.1. - 8.2. należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (poświadczenie musi być dokonane imienną pieczątką(-kami) i podpisem(-ami) osoby(osób) uprawnionej(-ych) do składania wszelkich oświadczeń i występowania w imieniu wykonawcy lub innych osób upoważnionych stosownym pełnomocnictwem wraz z datą i napisem za zgodność z oryginałem. 2. Zamawiający zastrzega, iż może zażądać od wykonawcy przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii stosownych dokumentów w celu potwierdzenia ich prawidłowości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.woitbd.bydgoszcz.uw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach