Przetargi.pl
Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Łochowie

Gmina Łochów ogłasza przetarg

  • Adres: 07-130 Łochów, Aleja Pokoju 75
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łochów
    Aleja Pokoju 75
    07-130 Łochów, woj. mazowieckie
    REGON: 711582090
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminalochow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Łochowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie przebudowy i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Łochowie, wraz z towarzyszącą jej infrastrukturą techniczną w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania pn. „Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Łochowie”. 2. Zamówienie udzielane jest na podstawie szczegółowych warunków i zasad Regulaminu Naboru Wniosków o dofinansowanie z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, ustanowionego Uchwałą Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 01 lipca 2021r. oraz Wstępnej Promesy dot. dofinansowania inwestycji z powyższego Programu Nr 01/2021/1273/PolskiLad z dnia 16 lipca 2021r.3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:1) Wykonanie dokumentacji projektowo-wykonawczej (w tym opracowanie kosztorysu inwestorskiego zgodnie ze złożoną ofertą) wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz przedstawienie Zamawiającemu harmonogramu finansowo-rzeczowego Inwestycji; 2) Właściwe i zgodne z zasadami sztuki budowlanej wykonanie Inwestycji, jaką jest przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Łochowie, wraz z wykonaniem lub przebudową niezbędnych obiektów towarzyszących i pomocniczych oraz infrastrukturą techniczną, niezbędną do jej funkcjonowania. W szczególności wykonanie Inwestycji polega na wykonaniu robót budowlanych i montażowych na podstawie wykonanych projektów, dostawie maszyn, urządzeń, instalacji i wyposażenia, wykonanie prac związanych z drogami, chodnikami, placami, parkingami, oświetleniem terenu, zabezpieczeniem terenu, zagospodarowaniem terenów zielonych;3) Uruchomienie i rozruch instalacji stanowiących przedmiot zamówienia;4) Przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem zmodernizowanej oczyszczalni ścieków w użytkowanie i uzyskanie pozwolenia na eksploatację;5) Przeprowadzenie szkoleń w niezbędnym zakresie;6) Osiągnięcie efektu oraz parametrów techniczno-technologicznych nie gorszych niż zdefiniowane w programie funkcjonalno-użytkowym;7) Dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony zbiorowej, z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji oczyszczalni ścieków;8) Wykonanie instrukcji obsługi i konserwacji urządzeń niezbędnych dla prawidłowej eksploatacji oczyszczalni ścieków;9) Opłaty za nadzory obce, badania itp.;10) Obsługa geodezyjna i geotechniczna;11) Inwentaryzacja powykonawcza;12) Wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych;13) Oznakowanie budynków i instalacji zgodnie z wymaganiami przepisów szczegółowych, a w szczególności oznakowanie: dróg ewakuacyjnych, lokalizacji sprzętu ppoż., armatury, urządzeń, instalacji, miejsc występowania zagrożeń i ograniczeń w zakresie przebywania i komunikacji, informacyjne w zakresie pomieszczeń i komunikacji;14) Nadzór autorski projektanta.4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy zwany dalej „PFU” oraz Koncepcja modernizacji i rozbudowy Oczyszczalni Ścieków w Łochowie zwanej dalej „Koncepcją”, stanowiące załącznik nr 1 do SWZ.5. Wszystkie wymagania określone w PFU oraz w Koncepcji stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.6. W przypadku, gdy w PFU oraz w Koncepcji zostały wskazane nazwy, znaki towarowe, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces charakteryzujący produkt lub usługę dostarczaną przez konkretnego wykonawcę jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów – należy traktować je jako rozwiązania przykładowe określające standardy, wygląd i wymagania techniczne. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych opisywanych w SWZ, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w Dokumentacji technicznej.7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego w Rozdziale III ust. 10 SWZ. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.8. Wykonawca jest zobowiązany zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do potrzebnego zastosowania. Wszystkie materiały, urządzenia i rozwiązania równoważne muszą być w szczególności: tej samej wytrzymałości i trwałości, o tym samym poziomie estetyki, o parametrach technicznych materiałów i urządzeń jeśli zostały określone w dokumentacji technicznej, muszą być kompatybilne z istniejącą i projektowaną infrastrukturą, spełniać te same funkcje, spełniać wymagania bezpieczeństwa konstrukcji, bhp i p.poż oraz posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, atesty i aprobaty techniczne.9. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ oraz załączonymi do niej dokumentami, złożoną ofertą, obowiązującymi przepisami prawa, normami i sztuką budowlaną.10. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia (materiały i robociznę): minimum 3 lata licząc od dnia obustronnie podpisanego protokołu odbioru końcowego, maksymalnie 5 lat licząc od dnia obustronnie podpisanego protokołu odbioru końcowego, zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w ofercie. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert zgodnie z Rozdziałem XV SWZ. 11. Zamawiający zapewnia, że Inwestycja, której dotyczy postępowanie jest tożsama z opisem Inwestycji zawartym we wniosku o dofinansowanie.12. Zamawiający zapewnia Wykonawcę, że posiada zabezpieczone środki finansowe w kwocie nie niższej niż udział własny wskazany we Wniosku o dofinansowanie.13. Opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 8 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach