Przetargi.pl
ROZBUDOWA OBIEKTU SZKOŁY PODSTAWOWEJ I PRZEDSZKOLA W m. KALINOWICE - ETAP I

Urząd Gminy Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Peowiaków 92
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2015-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Zamość
    ul. Peowiaków 92 92
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    REGON: 00054068200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugzamosc.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZBUDOWA OBIEKTU SZKOŁY PODSTAWOWEJ I PRZEDSZKOLA W m. KALINOWICE - ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres opracowania obejmuje wykonanie: 1. Rozbudowę Szkoły Podstawowej i Przedszkola w miejscowości Kalinowice, w kierunku południowym. W kierunku wschodnim Szkoła rozbudowana zostanie o Salę Gimnastyczną w II etapie. Rozbudowa ma na celu wybudowanie dodatkowych sal i pomieszczeń pomocniczych (magazyny, zaplecza, świetlica, pom. administracyjne), których Szkole brakuje, które także będą związane z wybudowaną w drugim etapie Salą Gimnastyczną. Rozbudowa będzie przyporządkowana funkcjonalnie Szkole Podstawowej. Organizacja Przedszkola pozostanie niezmieniona. Przedszkole jest wyraźnie wyodrębnione funkcjonalnie z reszty budynku. Program użytkowy : a) Program użytkowy obejmuje: dwie klatki schodowe, pomieszczenia magazynowe, pomieszczenie konserwatorskie, szatnie, kotłownie, świetlice, bibliotekę, sklepik szkolny, stołówkę z zapleczem kuchennym, salę gimnastyki korekcyjnej, sanitariaty dla dzieci, sanitariaty dla pracowników, sanitariat dla niepełnosprawnych, z zapleczami i sanitariatami, sale dydaktyczne, pomieszczenia administracyjne, Zestawienie powierzchni budynku po rozbudowie - istniejący budynek + rozbudowa : 1) Powierzchnia zabudowy Pz -1270,13 m2 2) Powierzchnia całkowita Pc- 3578,90 m2 3) Powierzchnia netto Pn- 3089,60 m2 4) Powierzchnia użytkowa Pu -2185,30 m2 5) Powierzchnia ruchu Pr - 904,30m2 6) Kubatura brutto Vb -13142,00 m3 Ilość kondygnacji : - 3 kondygnacje nadziemne (w tym 1 kondygnacja nadziemna jako piwnica). 2. Forma architektoniczna i funkcja obiektu budowlanego, sposób jego dostosowania do krajobrazu i otaczającej zabudowy. Forma i architektura rozbudowanej części nawiązuje do już istniejącego budynku Szkoły i Przedszkola. Budynek swą architekturą (obecnie jak i po rozbudowie) podkreśla swoją funkcję jednocześnie pozytywnie wpływa na otaczający krajobraz i jego zabudowę. Jest pozytywną jakością w swoim otoczeniu. 3.Układ konstrukcyjny obiektu. Rozbudowa: Układ konstrukcyjny poprzeczny. Główne elementy nośne to murowane ściany. Dach konstrukcji drewnianej rozpięty na ścianach zewnętrznych. Zgodnie z branżą konstrukcyjną. 4. Sposób zapewnienia warunków niezbędnych do korzystania z obiektu przez osoby niepełnosprawne, w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich (dotyczy obiektów użyteczności publicznej i budynku mieszkalnego wielorodzinnego). 1) Zapewniona jest dostępność osób niepełnosprawnych ruchowo do całości parteru budynku części istniejącej ,rozbudowy . 2) Wejście do budynku dla osób niepełnosprawnych ruchowo poprzez pochylenie zewnętrzne. 3)Pochylnia prowadząca do wejścia na Klatkę Schodową pom. nr 1.36. Maksymalny spadek 6 %. 4) Pochylnia prowadząca do wejścia do Łącznika nr 1.35. Maksymalny spadek 8 %. 5) Dodatkowo pochylnia wewnętrzna służąca do komunikacji ogólnej z wydzielonym pasem dla osób niepełnosprawnych ruchowo w Łączniku pom. nr 1.35. Maksymalny spadek 8 %. 6) Pochylnie przeznaczona dla osób niepełnosprawnych powinny mieć szerokość płaszczyzny ruchu 1,2 m, krawężniki o wysokości co najmniej 0, 07 m i obustronne poręcze, przy czym odstęp między nimi powinien mieścić się w granicach od 1 m do 1,1 m. Przy balustradach lub ścianach przyległych do pochylni, przeznaczonych dla ruchu osób niepełnosprawnych, należy zastosować obustronne poręcze, umieszczone na wysokości 0,75 i 0,9 m od płaszczyzny ruchu. Poręcze przy schodach zewnętrznych i pochylniach, przed ich początkiem i za końcem, należy przedłużyć o 0,3 m oraz zakończyć w sposób zapewniający bezpieczne użytkowanie. Poręcze przy schodach i pochylniach powinny być oddalone od ścian, do których są mocowane, co najmniej o 0,5 m. Wysokość i prześwity lub otwory w wypełnieniu balustrad powinny mieć wymiary: 1. Minimalna wysokość balustrady, mierzona do wierzchu poręczy 1,1 m. 2. Maksymalny prześwit lub wymiar otworu pomiędzy elementami wypełnienia balustrady 0,12 m. 7) Długość poziomej płaszczyzny ruchu n a początku i na końcu pochylni powinna wynosić co najmniej 1,5 m. Powierzchnia spocznika przy pochylni dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich powinna mieć wymiary co najmniej 1,5 m poza polem otwierania skrzydła drzwi wejściowych do budynku. 8) Połączenia pomieszczeń - bez progowe. 9) Szerokość drzwi w świetle pomieszczeń dostępnych dla osób niepełnosprawnych ruchowo wynosi minimum 90 cm. 10) Dwa z ogólnodostępnych pomieszczeń higieniczno-sanitarnych pom. nr 1.22 (istniejące) i pom. nr 103 (w projekcie typowym WB-2060) przeznaczone są dla osób niepełnosprawnych ruchowo przez: 1. zapewnienie przestrzeni manewrowej o wymiarach co najmniej 1,5 m, 2. zastosowanie w tych pomieszczeniach i na trasie dojazdu do nich drzwi bez progów, 3. zainstalowanie odpowiednio przystosowanej, jednej miski ustępowej i umywalki, 4. zainstalowanie uchwytów ułatwiających korzystanie z urządzeń higieniczno-sanitarnych. 5. Są to pojedyncze ustępy dla osób niepełnosprawnych bez przedsionka oddzielającego od komunikacji ogólnej. 6.Wśród miejsc postojowych dla samochodów osobowych znajduje się po jednym miejscu postojowym odpowiednio oznakowanym dla osób niepełnosprawnych na każdym z dwóch placów postojowych. Szerokość stanowiska wynosi 3,6 m szerokości i 5 m długości. 7. Szkoła Podstawowa i Przedszkole nie jest przeznaczone do edukacji dzieci niepełnosprawnych ruchowo. Placówka edukacyjna nie zatrudnia pracowników niepełnosprawnych ruchowo. Dostępność parteru szkoły dla osób niepełnosprawnych ruchowo ma zapewnić rodzicom lub opiekunom niepełnosprawnym ruchowo dostęp do Przedszkola, części Szkoły Podstawowej, Administracji, szkolnych wydarzeń sportowych. W czasie realizacji zadania obiekt szkoły i przedszkola będzie użytkowany. Wykonawca sporządzi mapę powykonawczą oraz świadectwo energetyczne dla budynku. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych. Zamawiający przewiduje płatności częściowe: - w roku 2015 do kwoty 400 000 zł brutto - pozostała kwota po zakończeniu zadania Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy. Minimalny okres gwarancji - 36 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy. W przypadku zaoferowania przez wykonawcę krótszej gwarancji, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. Maksymalny okres gwarancji - 60 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy. Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji w liczbie 60 miesięcy otrzyma 10 pkt. Zamawiający nie przewiduje punktowania gwarancji powyżej 60 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy ZNWU- 10% Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Jeżeli Wykonawca jest jednocześnie gwarantem zabezpieczenie służy także pokryciu roszczeń z tytułu gwarancji jakości i rękojmi za wady. Wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 10% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie ( z podatkiem VAT ), wybrany Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy, ale przed jej podpisaniem. Forma zabezpieczenia należytego wykonania umowy Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu (przelew na rachunek bankowy zamawiającego): 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3/ gwarancjach bankowych 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r. nr 42,poz 275 ). Zabezpieczenie wnoszone w formie pieniężnej Wykonawca wpłaci przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 85 2030 0045 1110 0000 0230 3780 Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. ZNWU będzie wymagalne w wysokości 10% ceny całkowitej z VAT podanej w ofercie. Zapłata kwoty stanowiącej zabezpieczenie wykonania umowy nastąpi bezspornie po otrzymaniu od Zamawiającego pierwszego wezwania na piśmie. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może wybrać najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych ofert stosownie do treści art. 94 ust. 3 ustawy Pzp, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy Pzp. Do zmiany formy zabezpieczenia umowy w trakcie realizacji umowy stosuje się art. 149 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający w terminie trzech dni roboczych od otrzymania stosownego dokumentu (gwarancji, poręczenia) ma prawo zgłosić do niego zastrzeżenia lub potwierdzić przyjęcie dokumentu bez zastrzeżeń. Wykonawca winien wnieść Zamawiającemu stosowny dokument w terminie umożliwiającym Zamawiającemu wykonanie tego prawa. Nie zgłoszenie zastrzeżeń w terminie trzech dni roboczych od otrzymania dokumentu uważane będzie za przyjecie dokumentu bez zastrzeżeń. Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy Zamawiający zwróci 70% wysokości zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane - roboty będące przedmiotem zamówienia . Zamawiający pozostawi na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady kwotę wynoszącą 30% wysokości zabezpieczenia. Kwota, o której mowa w pkt. 15 jest zwracana nie później niż w 15 dni po upływie okresu rękojmi za wady.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugzamosc.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach