Gmina Łopiennik Górny ogłasza przetarg
- Adres: 22-351 Łopiennik Górny, Łopiennik Górny 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 82 5773123 , fax. 82 5773010
- Data zamieszczenia: 2014-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łopiennik Górny
Łopiennik Górny 1 1
22-351 Łopiennik Górny, woj. lubelskie
tel. 82 5773123, fax. 82 5773010
REGON: 11019794800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://uglopiennikgorny.bip4.e-zeto.eu/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kształtowanie przestrzeni publicznej poprzez budowę amfiteatru oraz urządzenie terenów zielonych w miejscowości Łopiennik Nadrzeczny - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa amfiteatru oraz urządzenie terenów zielonych w miejscowości Łopiennik Nadrzeczny. 2. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności: a) urządzenie terenów zielonych skweru rekreacyjnego z ogrodzeniem i furtkami wejściowymi, b) chodniki i place ze schodami terenowymi, c) budynek amfiteatru ze sceną, d) utwardzony plac widowni z siedziskami, e) utwardzony dojazd, f) ogrodzenie z bramą wjazdową i furtkami, g) instalacje oświetleniowe, h) hydrant przeciwpożarowy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w: a) Dokumentacji projektowej - załącznik nr 8 do SIWZ b) Przedmiarze robót - załącznik nr 9 do SIWZ c) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 10 do SIWZ 4. Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, itp., które zostały wymienione w specyfikacji, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, projekcie budowlanym oraz przedmiarach robót (stanowiących załączniki do specyfikacji) dodaje się słowa lub równoważne. Przez słowo równoważne zamawiający rozumie rozwiązania techniczne, materiały lub urządzenia o nie gorszych parametrach niż wskazane zostały w dokumentacji projektowej. 5. Zamawiający zaleca wykonawcy dokonanie wizji lokalnej, na terenie gdzie mają być wykonane roboty oraz uzyskanie na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizja lokalna będzie dokonywana na koszt wykonawcy. 6. Wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 7. Wymagany okres 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane od daty odbioru końcowego. 8. W ramach wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a) prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej, b) pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody, c) prowadzenia obsługi geodezyjnej (wytyczenie oraz inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza w min. 3 egzemplarzach), d) organizacji i zagospodarowania placu budowy, e) odtworzenie do stanu pierwotnego dróg, dojazdów do placu budowy, f) dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji robót na własny koszt, g) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Krasnymstawie Oddział w Łopienniku nr konta: 91 8200 1018 2002 1800 0172 0003 z podaniem tytułu: wadium, nr sprawy GKI.271.01.2014. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, Urząd Gminy Łopiennik Górny, 22-351 Łopiennik Górny w kancelarii pok. 1. 7. Z treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium w formach wymienionych w ust. 2 pkt. 2-5 musi być wystawione na Gminę Łopiennik Górny. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://uglopiennikgorny.bip4.e-zeto.eu/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYKONANIE PRAC BUDOWLANO - INSTALACYJNYCH ZWIĄZANYCH Z DOKOŃCZENIEM BUDOWY SALI KONCERTOWEJ DLA POTRZEB PSM I STOPNIA W ŚWIDNIKU - POLEGAJĄCYCH NA PRZEBUDOWIE I ROZBUDOWIE BUDYNKU WRAZ Z INSTALACJAMI - BEZ ZAGOSPODAROWANIA TERENU
Dodano: 2015-08-05 - ROZBUDOWA OBIEKTU SZKOŁY PODSTAWOWEJ I PRZEDSZKOLA W m. KALINOWICE - ETAP I
Dodano: 2015-05-14 - Rozbudowa świetlicy wiejskiej w m. Wólka Wieprzecka
Dodano: 2015-04-16 - Przebudowa i remont świetlicy w miejscowości Cieleśnica PGR
Dodano: 2014-05-23 - Remont świetlicy wiejskiej w Wólce Kańskiej
Dodano: 2014-05-21 - Utworzenie Młodzieżowego Centrum Kultury w Suchowoli
Dodano: 2014-01-30 - Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Białowola
Dodano: 2014-01-16 - Budowa Wiejskiego Centrum Turystyki i Promocji Wsi w Łykoszynie
Dodano: 2013-10-15 - Budowa Wiejskiego Centrum Turystyki i Promocji Wsi Telatyn
Dodano: 2013-09-13 - Modernizacja świetlicy wiejskiej w Jatutowie
Dodano: 2013-08-14