Parafia Rzymskokatolicka p.w. Matki Boskiej Częstochowskiej ogłasza przetarg
- Adres: 63-405 Latowice, ul. Środkowa 52
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-62 7396035 , fax. 0-62 7396035
- Data zamieszczenia: 2009-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Matki Boskiej Częstochowskiej
ul. Środkowa 52 52
63-405 Latowice, woj. wielkopolskie
tel. 0-62 7396035, fax. 0-62 7396035
REGON: 25143529000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Parafia Rzymskokatolicka
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa infrastruktury i zagospodarowanie terenu wokół kościoła p.w. Matki Boskiej Częstochowskiej w Latowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie nr 01 - CHODNIKI Rozebranie istniejących chodników i podłoży betonowych 186,65 m2 Mechaniczne wykonanie koryta 186,65 m2. Wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego, podsypki piaskowej, nawierzchni z kostki brukowej - kolor. - 486,65 m2. Wykonanie ławy pod krawężnik i ułożenie krawężnika 140,40 m. Zadanie nr 02 - REMONT PARKANU -Rozebranie ogrodzenia z przęseł drewnianych, słupków murowanych z cegły i cokołu z kamienia - 39,02 m ( parkan od strony ulicy) -demontaż bramy - 1 szt. -rozebranie przęseł drewnianych - 59,352 m2 ( parkan od strony zachodniej) Wykonanie ogrodzenia - od ulicy -ławy fundamentowe - 6,112 m3; ściany fundamentowe z bloczków betonowych - 5,121 m3 Cokół z cegły klinkierowej grub 1c - 11,964 m2; słupy w parkanie z trzpieniem żelbetowym z cegły klinkierowej 38*38 cm - 18,2 m: brama dwuskrzydłowa z ozdobnych elementów stalowych o wym. 4,50*1,65 m: przęsła z elementów ozdobnych 2,36*1,10 m - 12 szt. Wykonanie ogrodzenia od strony zachodniej Naprawa słupków i cokołu ( uzupełnienie spoin, impregnacja pow. muru, - 47,943 m2 -montaż gotowych przęseł drewnianych - 59,4 m2 montaż nakryw z elementów ceramicznych na słupki - 18 szt. Zadanie nr 03 - Założenie trawnika Odkopanie korzeni, frezowanie korzeni drzew - szt. 9. Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej - humusu grub . 15 cm. - 1121,30 m2. Mechaniczne przekopanie gruntu - 1121,30 m2, rozrzucenie ziemi urodzajnej - 112,30 m3, uprawa gruntu i wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie z nawożeniem - 1121,30 m2. Obsadzenie trawnika drzewami i krzewami oraz bylinami wg zestawienia. Wyposażenie ogrodu wg zestawienia. Wyposażenie w sprzęt do pielęgnacji kpl. 1. Wykonanie linii nawadniania trawników zraszaczami wynurzanymi. Kpl - 1,0. Ułożenie linii kroplujacej - 122,0 m. Zadanie nr 04 - Wykonanie oświetlenia Wykonanie linii kablowej oswietleniowej, układanie kabla, montaż opraw oświetlenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, których Zamawiający wymaga w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów jednoznacznie musi wynikać, iż Wykonawca spełnia powyższe warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Na dowód spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy są zobowiązani przedstawić następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - druk w załączeniu Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sieroszewice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pomieszczeń w budynku nr 1/5912, WKU Kalisz Plac Św. Józefa 5
Dodano: 2016-07-27 - Malowanie pomieszczeń w budynkach nr: 2, 4, 5, 7, 16, 27 oraz wymiana drzwi wewnętrznych w budynku nr 23 w kompleksie 2321 w m. Jarocin
Dodano: 2016-04-15 - Remont budynku nr 26 w m. Jarocin
Dodano: 2016-04-14 - Budowa budynku gospodarczo-garażowego
Dodano: 2016-04-14 - Remont sali audytoryjnej z powiązanymi funkcjonalnie przyległymi pomieszczeniami
Dodano: 2016-03-10 - Budynek nr 19 - roboty budowlane (wymiana drzwi, naprawa dachu krytego papą, naprawa elewacji, malowanie pomieszczeń) w JW 3918 Jarocin
Dodano: 2015-08-19 - Budynek Nr 11/0925 - roboty budowlane w budynku nr 11 w JW. Powidz
Dodano: 2015-07-29 - Budynek nr 19 - roboty budowlane (wymiana drzwi, naprawa dachu krytego papą, naprawa elewacji, malowanie pomieszczeń) w JW 3918 Jarocin
Dodano: 2015-07-15 - Budynki nr 3, 4, 5, 25 - malowanie pomieszczeń w JW 3918 Jarocin
Dodano: 2015-06-17 - Opracowanie projektu budowlanego oraz realizacja zadania pn. Dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb użytkowników, wykonanie oznakowania oraz aranżacja przestrzeni wokół budynku Sądu Okręgowego w Poznaniu przy ul. Hejmowskiego 2
Dodano: 2015-06-16