33 Baza Lotnictwa Transportowego ogłasza przetarg
- Adres: 62-430 Powidz, ul. Witkowska 8
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 261 544 471; 261 544 261 , fax. 261 544 332; 261 544 111
- Data zamieszczenia: 2016-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 33 Baza Lotnictwa Transportowego
ul. Witkowska 8 8
62-430 Powidz, woj. wielkopolskie
tel. 261 544 471; 261 544 261, fax. 261 544 332; 261 544 111
REGON: 31018885400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.33bltr.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Malowanie pomieszczeń w budynkach nr: 2, 4, 5, 7, 16, 27 oraz wymiana drzwi wewnętrznych w budynku nr 23 w kompleksie 2321 w m. Jarocin - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest malowanie pomieszczeń w budynkach nr: 2, 4, 5, 7, 16, 27 oraz wymiana drzwi wewnętrznych w budynku nr 23 w kompleksie 2321 w m. Jarocin przy ul. Wojska Polskiego 71 w Jarocinie. Zadanie obejmuje malowanie korytarzy oraz pomieszczeń na parterze i piętrach. Ponadto, Wykonawca w przypadku wymiany drzwi będzie zobowiązany do wykucia z muru ościeżnic stalowych, przymurowania ścianek z cegieł, obsadzenia drzwi stalowych z ościeżnicami, wykonania tynków, uzupełnienia posadzki, dwukrotnego malowania farbami wapiennymi ścian, dwukrotnego malowania posadzek farbami żywicznymi, wywozu materiałów z rozbiórki i utylizacji oraz wywozu złomu z demontażu do magazynu Sekcji Obsługi Infrastruktury (SOI). Szczegółowe informacje zawierają: opis przedmiotu zamówienia dla malowania pomieszczeń - załącznik nr 10 do SIWZ, opis przedmiotu zamówienia dla wymiany drzwi - załącznik nr 11 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla malowania pomieszczeń - załącznik nr 12 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla wymiany drzwi - załącznik nr 13 do SIWZ oraz przedmiary robót dla budynków nr 2, 4, 5, 7, 16, 27 i 23 - załączniki od nr 14 do nr 20 do SIWZ. 2. Przekazanie placu budowy nastąpi w terminie do 5 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 3. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 72 miesiące od dnia odbioru końcowego. 4. Na czas prowadzonych robót związanych z malowaniem pomieszczeń i wymianą drzwi - budynki nr 2, 4, 5, 7, 16, 23 oraz 27 będą użytkowane. 5. Osoby wykonujące prace na wysokości powyżej 3 metrów muszą posiadać aktualne badania lekarskie (dotyczy prac malarskich w budynkach nr 7 i 16) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium. Wadium wynosi: 5 200,00 zł (słownie: pięć tysięcy dwieście złotych 00/100). 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (do upływu terminu składania ofert) lub nie zabezpieczenie oferty ustawową formą wadium spowoduje, iż oferta nie będzie rozpatrywana, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ust.2 pkt 2 ustawy Pzp i jego oferta zgodnie z art. 24 ust. 4 Pzp zostanie uznana za odrzuconą. 4. Wadium można wnieść w formie: a) pieniężnej; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275); 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego NBP o/Poznań nr 95 1010 1469 0016 9013 9120 1000 z dopiskiem: Wadium Nr sprawy 18/2016 6. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w formie pieniężnej wpłacono w wymaganym terminie, decyduje (data, godzina, minuta) wpływu środków na rachunek Zamawiającego. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego (przed upływem terminu składania ofert) wniesienia wadium przez Wykonawcę. 7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz Wykonawca dołącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji konieczne jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.33bltr.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pomieszczeń w budynku nr 1/5912, WKU Kalisz Plac Św. Józefa 5
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku nr 26 w m. Jarocin
Dodano: 2016-04-14 - Budowa budynku gospodarczo-garażowego
Dodano: 2016-04-14 - Remont sali audytoryjnej z powiązanymi funkcjonalnie przyległymi pomieszczeniami
Dodano: 2016-03-10 - Budynek nr 19 - roboty budowlane (wymiana drzwi, naprawa dachu krytego papą, naprawa elewacji, malowanie pomieszczeń) w JW 3918 Jarocin
Dodano: 2015-08-19 - Budynek Nr 11/0925 - roboty budowlane w budynku nr 11 w JW. Powidz
Dodano: 2015-07-29 - Budynek nr 19 - roboty budowlane (wymiana drzwi, naprawa dachu krytego papą, naprawa elewacji, malowanie pomieszczeń) w JW 3918 Jarocin
Dodano: 2015-07-15 - Budynki nr 3, 4, 5, 25 - malowanie pomieszczeń w JW 3918 Jarocin
Dodano: 2015-06-17 - Opracowanie projektu budowlanego oraz realizacja zadania pn. Dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb użytkowników, wykonanie oznakowania oraz aranżacja przestrzeni wokół budynku Sądu Okręgowego w Poznaniu przy ul. Hejmowskiego 2
Dodano: 2015-06-16 - Remont pomieszczeń biurowych w biurowcu Nadleśnictwa Przedborów - piętro
Dodano: 2015-06-10