Przetargi.pl
„Rozbudowa i remont budynku zaplecza na stadionie sportowym w Gnojnicy – etap III”

Gmina Ropczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 39100 Ropczyce, ul. Krisego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 2210550 , fax. (017) 2210555
  • Data zamieszczenia: 2018-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ropczyce
    ul. Krisego 1
    39100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. (017) 2210550, fax. (017) 2210555
    REGON: 52472000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ropczyce.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa i remont budynku zaplecza na stadionie sportowym w Gnojnicy – etap III”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia pn. „Rozbudowa i remont budynku zaplecza na stadionie sportowym w Gnojnicy – etap III” jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w części istniejącej i w części rozbudowanej budynku wraz z zagospodarowaniem terenu na działce o nr ew. 3288 zlokalizowanej w Gnojnicy gm. Ropczyce, woj. Podkarpackie, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik Nr 2 do SIWZ, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik Nr 3 do SIWZ oraz przedmiarem robót stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ. 2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót w zakresie i rodzaju określonym w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia oraz w przedmiarach robót stanowiących załącznik Nr 4 do SIWZ, w tym wykonanie m.in. następujących robót, w sposób niżej opisany: 2.1. Dla części istniejącej budynku: ‒ izolacja przeciwwilgociowa i termiczna ścian fundamentowych od strony północno-wschodniej i północno-zachodniej z zabezpieczeniem od strony gruntu folią kubełkową, ‒ drenaż opaskowy od strony północno-wschodniej i północno-zachodniej, ‒ izolacja przeciwwilgociowa i termiczna ścian cokołu budynku oraz montaż płytek klinkierowych na cokole, ‒ wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych budynku wraz z wyprawą elewacyjną, ‒ wykonanie podbicia okapu, ‒ docieplenie komina wraz z obłożeniem płytkami klinkierowymi, montaż kratek wentylacyjnych, wykonanie okucia komina, ‒ montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej, ‒ demontaż, odmalowanie oraz ponowny montaż logo klubu po wykonaniu elewacji, ‒ wymiana obróbek blacharskich kominowych, ‒ wymiana rynien i rur spustowych wraz z obróbkami blacharskimi, ‒ uzupełnienie pokrycia dachowego wraz z usunięciem nieszczelności, ‒ czyszczenie, zmycie i malowanie pokrycia dachowego, ‒ czyszczenie i malowanie barierek oraz słupów, ‒ wykonanie docieplenia stropu wełną mineralną wraz z izolacją z folii, ‒ ułożenie podłogi z płyt OSB na ruszcie drewnianym na stropie nad parterem. 2.2. Dla części nowej budynku (rozbudowy): ‒ wykonanie warstw posadzkowych: warstwa z betonu o gr. 5 cm, izolacja przeciwwilgociowa z papy termozgrzewalnej podkładowej i nawierzchniowej, izolacja termicznej z płyt styropianowych EPS 100 o gr. 12 cm, wylewka z zaprawy cementowej o grubości 6 cm zbrojonej siatką stalową, posadzka z płytek antypoślizgowych wraz z cokolikiem, ‒ demontaż opraw, gniazd i włączników oraz ich ponowny montaż, ‒ demontaż grzejników oraz ich ponowny montaż, ‒ demontaż prowadnic drzwi garażowych oraz ich ponowny montaż, ‒ wykonanie tynków ścian i sufitów, wykonanie gładzi gipsowych oraz ich malowanie farbami emulsyjnymi wraz z lakierowaniem lamperii do wys. 2,0 m, ‒ wykonanie okładziny ściennej z płytek w pom. 0-12 do wysokości 2,0 m oraz fartucha z płytek w pom 0-14, ‒ montaż ościeżnic stalowych oraz drzwi płycinowych, ‒ montaż odbojników drzwiowych, ‒ montaż kratek wentylacyjnych, ‒ montaż parapetów z aglomarmuru, ‒ obsadzenie wycieraczek stalowych, ‒ wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych budynku wraz z wyprawą elewacyjną, ‒ wykonanie podbicia okapu, ‒ wykonanie docieplenia ścian cokołu wraz montażem płytek klinkierowych na cokole, ‒ montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej, ‒ montaż odwodnień liniowych krytych przy rurach spustowych, ‒ zakup i montaż wymiennika CWU z wężownicą spiralną (stojący), elektrycznego o pojemności 200 dm3 ( z dodatkową grzałką) z termostatem z zakresu regulacji temperatury 35-65 st C wraz z systemem antyzamarzaniowym do 7 st C, ‒ podłączenie wymiennika do instalacji wody ( zasilanie i cwu). 2.3. Utwardzenie terenu z kostki brukowej (opaski odbojowej, dojść i dojazdu) o łącznej pow. ok 300 m2 oraz schodów wejściowych do części nowej budynku. 2.4. Stan istniejący: w budynku części istniejącej oraz części nowej w pom. 0-15 kotłownia, są wykonane roboty wykończeniowe i instalacyjne. 3. Dodatkowo w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do wykonania: ‒ odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób postronnych, ‒ wykonania niezbędnych prób i odbiorów, ‒ przygotowania niezbędnych dokumentów wymaganych do realizacji jak: oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, oraz do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 4. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają niniejszy opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ w tym dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik Nr 2 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik Nr 3 do SIWZ oraz przedmiar robót stanowiący załączniki Nr 4 do SIWZ. Ilości zawarte w przedmiarze robót mają charakter orientacyjny. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 6. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 7. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 8. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 3 lata, liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 9. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga aby wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, osoby wykonujące określone czynności – szczegółowe wymogi zawiera Rozdział XXVI SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy przystępujący do przetargu są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 110). 3. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1 - 3 ustawy PZP. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty na konto Zamawiającego nr 39 9171 0004 0000 8136 2000 0050 w Banku Spółdzielczym w Ropczycach. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy czym wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna za skuteczne w chwili uznania rachunku zamawiającego. 6. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium w oryginale lub w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy. 7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu zaleca się oryginał dokumentu dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie a kserokopię dokumentu, poświadczoną z oryginałem przez Wykonawcę spiąć trwale z ofertą. 8. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy PZP zwróci wykonawcy oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zwróconego dokumentu wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP przekazał Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2)Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. XI ust. 8 pkt 1 - 3 niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4)Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w rozdz. XII ust. 1 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach