Przetargi.pl
Rozbudowa dróg powiatowych w mieście Sokółka- etap II

POWIAT SOKÓLSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 16-100 Sokółka, ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 8
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857110876
  • Data zamieszczenia: 2023-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT SOKÓLSKI
    ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 8
    16-100 Sokółka, woj. podlaskie
    tel. 857110876
    REGON: 050658628
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka-powiat.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa dróg powiatowych w mieście Sokółka- etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Zamówienie obejmuje zrealizowanie zamówienia pn.: „Rozbudowa i Przebudowa drogi powiatowej nr 2384B ulica Górna w Sokółce poprzez wykonanie ciągu pieszo- rowerowego” od km 0+200 do km 1+078,71 – EtapII, w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, polegającego na:a.wykonaniu kompleksowej dokumentacji projektowej dla rozbudowy drogi powiatowej 2384B ul. Górna w Sokółce (wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych) dla dwóch zadań tj.: Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej Nr 2384B ul. Górna w Sokółce poprzez wykonanie ciągu pieszo-rowerowego od km 0+200 do km 1+078,71 – Etap II. b.wykonaniu robót budowlanych polegających na rozbudowie i przebudowiedrogi powiatowej nr 2384B ulica Górna w Sokółce poprzez wykonanie ciągu pieszo- rowerowego.2) Szczegółowy zakres, wymagania i sposób realizacji zamówienia określa Program funkcjonalno-użytkowy - stanowiący Załącznik nr 8.1 do SWZ.3) Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 4.1 do SWZ,1) Zadanie polega na realizacji inwestycji pn.” Rozbudowa ul. Targowej w Sokółce w ciągu drogi powiatowej nr 1303B” – etap II. Zadanie realizowane w oparciu o:a. dokumentację projektową w części drogowej z wyłączeniem kanalizacji deszczowej,b. załączone PFU w zakresie odnoszącym się do kanalizacji deszczowej w ulicy Targowej, w systemie zaprojektuj i wybuduj,c.załączone PFU w zakresie odnoszącym się do przedłużenia ul. Targowej, w systemie zaprojektuj i wybuduj.2) Szczegółowy zakres, wymagania i sposób realizacji zamówienia określa Program funkcjonalno-użytkowy wraz z dokumentacją projektową - stanowiący Załącznik nr 8.2 do SWZ.3) Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 4.1 do SWZ,1) Zamówienie obejmuje zrealizowanie zamówienia pn. Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 2385B ul. Zabrodzie w Sokółce – etap II, polegającego na wykonaniu robót budowlanych polegających na rozbudowie i przebudowie drogi powiatowej nr 2385B ul. Zabrodzie w Sokółce – etap II.2) Szczegółowy zakres, wymagania i sposób realizacji zamówienia określa dokumentacją projektową - stanowiąca Załącznik nr 8.3 do SWZ,3) Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 4.3 do SWZ,Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Rozbudowa i Przebudowa drogi powiatowej nr 2384B ulicaGórna w Sokółce poprzez wykonanie ciągu pieszo- rowerowego3) Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy, stanowiąceZałącznik nr 4.2 do SWZ.Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Rozbudowa ul. Targowej w Sokółce w ciągu drogi powiatowej nr1303BSzczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy, stanowiąceZałącznik nr 4.2 do SWZPełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 2385B ul.Zabrodzie w Sokółce
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W zakresie części 1, 2 i 3 zamówienia (odrębnie dla każdej części) w wysokości 2 000,00 PLN (dwa tysiące 00/100 PLN).2. Wadium wykonawca wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminuzwiązania ofert.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym wSokółce na numer rachunku 82 8093 0000 0013 9016 2000 0080 tytułem: „wadium w postępowaniu ORVIII.272.55.2023.DM na część …………………”.5. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na kontoZamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2–4, wykonawca przekazujeZamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.8. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja lub poręczenie powinnobyć sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winno zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy) (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia –zaleca się wymienienie wszystkich wykonawców), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (zamawiającego), gwaranta lubporęczyciela (np. banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem,3) kwotę gwarancji lub poręczenia,4) termin ważności gwarancji lub poręczenia (który nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przezniego ofertą),5) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia napierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż:a) wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósłwymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżącychpo stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana;b) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 Pzp lub art. 128 ust. 1 Pzp, z przyczyn leżącychpo jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowychpotwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125ust. 1 Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej6) oznaczenie postępowania, którego wadium dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lubzawodowej, Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcejWykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny lub zawodowy):Dotyczy części 1. 2 i 3 zamówieniawskazać do [wykonania/uczestniczenia w wykonaniu] niniejszego zamówienia następujące [osoby/podmioty], właściwe dorealizacji określonych czynności, które posiadają określone kwalifikacje, niezbędne do wykonania zamówienia - dysponowaćw trakcie realizacji zadania:- Kierownikiem budowy:a) posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnieniabudowlane w zakresie niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia – wymagane przepisami prawa,Dotyczy części 4, 5 i 6 zamówieniadysponować w trakcie realizacji zadania osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiegoposiadającą:- uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane w zakresieniezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia – wymagane przepisami prawa;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach