Przetargi.pl
Budowa ulicy Długiej oraz odcinków ul. Prostej i ul. Górnej w m. Klepacze wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną

GMINA CHOROSZCZ ogłasza przetarg

  • Adres: 16-070 Choroszcz, ul. Dominikańska 2
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA CHOROSZCZ
    ul. Dominikańska 2
    16-070 Choroszcz, woj. podlaskie
    REGON: 050659020
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://choroszcz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulicy Długiej oraz odcinków ul. Prostej i ul. Górnej w m. Klepacze wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie inwestycji pn. „Budowa ulicy Długiej oraz odcinków ul. Prostej i ul. Górnej w m. Klepacze wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną”, obejmującej wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” opracowania dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonania robót budowlanych związanych z rozbudową i przebudową ulicy Długiej oraz odcinków ul. Prostej i ul. Górnej w m. Klepacze wraz z budową i przebudową infrastruktury technicznej.2. Zakres rzeczowy inwestycji pn. „Budowa ulicy Długiej oraz odcinków ul. Prostej i ul. Górnej w m. Klepacze wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną”, polegającej na wykonaniu w systemie „zaprojektuj i wybuduj” opracowania dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonania robót budowlanych związanych z rozbudową i przebudową ulicy Długiej oraz odcinków ulicy Prostej i ul. Górnej w Klepaczach wraz z budową i przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej, obejmuje wykonanie następujących prac i robót budowlanych:• zaprojektowanie, tj. opracowanie, zgodnie z przepisami, kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego obejmującego rozbudowę i przebudowę ulic: ul. Prostej i ul. Górnej w m. Klepacze wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, przygotowanie wniosku i uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej;• zapewnienie nadzoru autorskiego, tj. pełnienie nadzoru autorskiego przez projektanta/projektantów (autorów projektów) przez cały czas trwania procesu inwestycyjnego;• budowę, tj. wykonanie na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej dla ww. zadania, robót budowlanych związanych z rozbudową i przebudową ulicy Długiej oraz odcinków ulicy Prostej i ul. Górnej w Klepaczach wraz z budową i przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej w zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu objętego inwestycją i uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwoleniu na użytkowaniu (jeżeli będzie konieczność jej uzyskania),Ogólny zakres rzeczowy zadania: wykonanie robót przygotowawczych wraz z wycinką drzew i krzewów kolidujących z projektowanymi drogami, budowa jezdni ulicy Długiej o nawierzchni bitumicznej, budowa chodników dla pieszych o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, budowa jezdni ulicy Prostej z kostki brukowej betonowej, budowa wyniesionego skrzyżowania w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na etapie procesu projektowego z kostki brukowej betonowej budowa ciągu pieszo-jezdnego ulicy Zagórnej o nawierzchni z kostki brukowej betonowej wraz ze ściekiem w osi jezdni, budowa zjazdów z kostki brukowej betonowej, budowa i przebudowa skrzyżowań, budowa linii oświetlenia ulicznego, budowa i przebudowa sieci kanalizacji deszczowej, budowa kanału technologicznego – lub uzyskanie zwolnienia z obowiązki budowy kanału technologicznego na podstawie uzyskanego oświadczenia od operatorów istniejącej infrastruktury o wolnych zasobach do zaspokajania potrzeb społecznych w zakresie dostępu do usług szerokopasmowych, przebudowa kolidującej infrastruktury technicznej oraz zabezpieczenie istniejących sieci, wykonanie robót wykończeniowych, zagospodarowanie terenu zielenią wraz wykonaniem nasadzeń zastępczych, zgodnie z uprzednio uzyskaną decyzją o zezwoleniu na usunięcie drzew i krzewów, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego dróg.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w:1) programie funkcjonalno-użytkowym – Załącznik Nr 9 do SWZ.2) w wymaganiach szczegółowych realizacji inwestycji – Załącznik Nr 10 do SWZ.Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik: Nr 3 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 80 000 zł.2. Wadium może być wniesione w następujących formach:a. pieniądzu wpłaconym na rachunek bankowy zamawiającego Nr 57 1020 1332 0000 1502 0946 0595Uwaga: na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium – postępowanie na Budowa ulicy Długiej oraz odcinków ul. Prostej i ul. Górnej w m. Klepacze wraz z niezbędną infrastrukturą technicznąb. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c. gwarancjach bankowych,d. gwarancjach ubezpieczeniowych,e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. Wadium w takiej sytuacji powinno być bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie.4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej, opatrzony podpisem elektronicznym osób uprawnionych do jego wystawienia tj. wystawcę dokumentu.Dokument ten nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony a jego oferta odrzucona.6. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.10. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie precyzuje tego warunku2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie precyzuje tego warunku3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał:- co najmniej 2 (dwie) roboty o wartości co najmniej 2 000 000 zł brutto w zakresie budowy/przebudowy/odbudowy dróg;- co najmniej 2 (dwie) roboty o wartości co najmniej 1 000 000 zł brutto w zakresie budowy/przebudowy/odbudowy sieci kanalizacji deszczowej;b) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami które skieruje do realizacji zamówienia publicznego:– co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (wydane na podstawie przepisów ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające ww. uprawnieniom ważne uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów),- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej (wydane na podstawie przepisów ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające ww. uprawnieniom ważne uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów).W zakresie wskazanych powyżej uprawnień Zamawiający dopuszcza także odpowiadające im uprawnienia nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334).3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach