Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Płużnicy ogłasza przetarg
- Adres: 87-214 Płużnica,
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-56 6875206, 6875212 , fax. 0-56 6887391
- Data zamieszczenia: 2009-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Płużnicy
87-214 Płużnica, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 0-56 6875206, 6875212, fax. 0-56 6887391
REGON: 87022380600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Nowej Wsi Królewskiej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Nowej Wsi Królewskiej, w wyniku której powstaną dwa gabinety oraz sanitariat dla pacjentów. Nieruchomość na terenie której realizowane będą roboty budowlane położona jest na działce nr 12/6 w miejscowości Nowa Wieś Królewska. 2. Zakres robót obejmuje: - roboty ziemne, - roboty fundamentowe, - wykonanie ścian parteru, - wykonanie konstrukcji dachu wraz z pokryciem i obróbkami dachowymi, - wykonanie posadzek, tynków wewnętrznych, - wykonanie elewacji, - wykonanie instalacji wod.-kan., elektrycznej i c.o. 3. Ponadto wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: 1) wykonania pomiarów instalacji elektrycznej; 2) wykonania odbiorów kominiarskich; 3) wykonania inwentaryzacji powykonawczej; 4) naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego spowodowanych prowadzonymi robotami; 5) naprawy wszelkich uszkodzeń istniejącego budynku Ośrodka Zdrowia spowodowanych prowadzonymi robotami budowlanymi; 6) naprawienia ogrodzeń oraz innych uszkodzeń istniejących obiektów i elementów zagospodarowania terenu; 7) poniesienia kosztów zużytej wody i energii elektrycznej; 8) uprzedniego informowania o pracach uciążliwych i zapewnienia bezkolizyjnego korzystania z mediów i instalacji pozostałym użytkownikom budynku. 4.Szczegółowy opis robót zawierają: 1) dokumentacja projektowa; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452625226
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł, 5) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Sporządzony wykaz musi zawierać co najmniej 3 zakończone roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia Zamawiający uważa roboty polegające na budowie, rozbudowie i przebudowie budynków użyteczności publicznej . Do wykazu załączyć należy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Wskazane jest sporządzenie wykazu wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 6) dokument stwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych przez osobę wskazaną jako kierownik budowy do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w branży drogowej oraz aktualne zaświadczenie, że kierownik budowy jest Członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 7) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami o ich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności. W przypadku wpisania w wykazie o którym mowa osób którymi wykonawca będzie dysponował należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wskazane jest sporządzenie wykazu wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 8) Oświadczenia, które należy załączyć do oferty: - oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wskazane jest złożenie oświadczenia wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: -o których mowa w pkt 1 ppkt 1, 2 i 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 1 ppkt 1- 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pluznica.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 9, KOMPLEKS NR 1531 W INOWROCŁAWIU
Dodano: 2016-02-04 - REMONT DACHU ORAZ URZĄDZEŃ ZAINSTALOWANYCH W KOTŁOWNI W BUDYNKU NR 191 W KOMPLEKSIE PRZY UL. DWORCOWEJ W GRUPIE - SPRAWA NR 55/2014
Dodano: 2014-06-16 - REMONT DACHU ORAZ URZĄDZEŃ ZAINSTALOWANYCH W KOTŁOWNI W BUDYNKU NR 191 W KOMPLEKSIE PRZY UL. DWORCOWEJ W GRUPIE - ZADANIE NR 42/2014
Dodano: 2014-05-09 - REMONT BUDYNKU GARAŻOWEGO NR 177 W KOMPLEKSIE PRZY UL. DWORCOWEJ W GRUPIE - SPRAWA NR 28/2014
Dodano: 2014-05-08 - REMONT BUDYNKU GARAŻOWEGO NR 176 W KOMPLEKSIE PRZY UL. DWORCOWEJ W GRUPIE K/GRUDZIĄDZA - SPRAWA NR 53/2013
Dodano: 2013-07-24 - REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 70 NA TERENIE KOMPLEKSU PRZY UL. DWORCOWEJ 56 W INOWROCŁAWIU
Dodano: 2012-10-16 - Termomodernizacja pomieszczeń budynku szkoły przy ulicy Andrzeja Szwalbego 1 - III etap
Dodano: 2012-05-21 - Przebudowa i rozbudowa zaplecza sportowego przy ZPO w Lubieniu Kujawskim
Dodano: 2011-05-27 - Remont budynku koszarowego wraz z wymianąstolarki okiennej w bud. nr 50 (koszarowy) - WAK 5 Grudziądz, Grupa
Dodano: 2010-09-03