Jednostka Wojskowa 4620 ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Okólna 37
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 653 36 94 , fax. 56 653 36 60
- Data zamieszczenia: 2012-10-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4620
ul. Okólna 37 37
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 653 36 94, fax. 56 653 36 60
REGON: 34090172500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.12wog.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 70 NA TERENIE KOMPLEKSU PRZY UL. DWORCOWEJ 56 W INOWROCŁAWIU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 70 NA TERENIE KOMPLEKSU PRZY UL. DWORCOWEJ 56 W INOWROCŁAWIU. 2. Remont obejmować będzie m.in.: 2.1. Rozebranie okien z kształtowników stalowych w poziomie I kondygnacji; 2.2. Okładanie (szpałdowanie) ścian i słupów cegłami; 2.3. Tynki zewnętrzne zwykłe kat. III na ścianach i słupów płaskich i powierzchni poziomych (balkony i loggie) wyk. Ręcznie; 2.4. Montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych dwudzielnych z PCV; 2.5. Zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach; 2.6. Malowanie dwukrotne farbami olejnymi rur i grzejników, farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych; 2.7. Posadzki z płytek kamionkowych GRES o wym. 30x30; 2.8. Rozebranie rynien z blachy, zamontowanie rynien dachowych półokrągłych z blachy ocynkowanej; 2.9. Pokrycie dachów papą termozgrzewalną; 2.10. Montaż z podłączeniem opraw świetlówkowych z blachy stalowej z kloszem. 3. Miejsce realizacji: budynek nr 70 na terenie kompleksu przy ul. Dworcowej 56, Inowrocław. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 1 do SIWZ), przedmiar robót (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz projekt umowy (załącznik nr 4 do SIWZ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452625226
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium można wnieść w formie i na zasadach zgodnych z art. 45 Ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu musi mieć formę przelewu bankowego na konto NBP 42 1010 1078 0104 3213 9120 0000. Przelew musi nastąpić w takim terminie, aby cała kwota wadium była na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W tytule przelewu należy wpisać: Wadium do postępowania - (wpisać nr referencyjny). 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy zdeponować w kasie JW 4620, bud. nr 98, pokój nr 3, w godz. od 700 do 1400 w dniach od poniedziałku do piątku, nie później niż w terminie składania ofert. Wniesione wadium należy opisać jak tytuł przelewu w pkt 2. Wadium wniesione w inne formie niż w pieniądzu musi posiadać zapisy o bezwarunkowym, nieodwołalnym zobowiązaniu wypłaty całej kwoty zabezpieczenia oferty, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez żadnych warunków i zastrzeżeń. 5. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę jedną z form wadium na cały okres związania ofertą. 6. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 Ustawy. 7. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 Ustawy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12wog.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 9, KOMPLEKS NR 1531 W INOWROCŁAWIU
Dodano: 2016-02-04 - REMONT DACHU ORAZ URZĄDZEŃ ZAINSTALOWANYCH W KOTŁOWNI W BUDYNKU NR 191 W KOMPLEKSIE PRZY UL. DWORCOWEJ W GRUPIE - SPRAWA NR 55/2014
Dodano: 2014-06-16 - REMONT DACHU ORAZ URZĄDZEŃ ZAINSTALOWANYCH W KOTŁOWNI W BUDYNKU NR 191 W KOMPLEKSIE PRZY UL. DWORCOWEJ W GRUPIE - ZADANIE NR 42/2014
Dodano: 2014-05-09 - REMONT BUDYNKU GARAŻOWEGO NR 177 W KOMPLEKSIE PRZY UL. DWORCOWEJ W GRUPIE - SPRAWA NR 28/2014
Dodano: 2014-05-08 - REMONT BUDYNKU GARAŻOWEGO NR 176 W KOMPLEKSIE PRZY UL. DWORCOWEJ W GRUPIE K/GRUDZIĄDZA - SPRAWA NR 53/2013
Dodano: 2013-07-24 - Termomodernizacja pomieszczeń budynku szkoły przy ulicy Andrzeja Szwalbego 1 - III etap
Dodano: 2012-05-21 - Przebudowa i rozbudowa zaplecza sportowego przy ZPO w Lubieniu Kujawskim
Dodano: 2011-05-27 - Remont budynku koszarowego wraz z wymianąstolarki okiennej w bud. nr 50 (koszarowy) - WAK 5 Grudziądz, Grupa
Dodano: 2010-09-03 - Rozbudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Nowej Wsi Królewskiej.
Dodano: 2009-06-24