GMINA RADOMYŚL NAD SANEM ogłasza przetarg
- Adres: 37-455 Radomyśl nad Sanem, ul. Rynek Duży 7
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 15 845 43 02 , fax. 15 845 43 28
- Data zamieszczenia: 2022-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA RADOMYŚL NAD SANEM
ul. Rynek Duży 7
37-455 Radomyśl nad Sanem, woj. podkarpackie
tel. 15 845 43 02, fax. 15 845 43 28
REGON: 830409123 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa budynku Domu Ludowego w Dąbrowie Rzeczyckiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Rozbudowa budynku Domu Ludowego w Dąbrowie Rzeczyckiej”, zwane dalej „robotami budowlanymi”. 1.1. Zakres prac obejmuje rozbudowę budynku Domu Ludowego w Dąbrowie Rzeczyckiej na działce nr ew. 178 o dodatkowe pomieszczenia: korytarz, toaleta dla niepełnosprawnych oraz ogólnodostepna toaleta w tym:- roboty rozbiórkowe, ziemne, fundamenty, izolacje fundamentów- konstrukcja budynku, konstrukcja stropu - konstrukcja dachu, pokrycie dachowe- stolarka okienna i drzwiowa- podłoża, posadzki, podłogi- tynki i okładziny wewnętrzne- roboty wykończeniowe- wentylacja,- wewnętrzna instalacja wody zimnej i ciepłej- wewnętrzna instalacja kanalizacyjna- ogrzewanie elektryczne- wentylacja mechaniczna- instalacja gazu ziemnego- przebudowa instalacji WLZ oraz wykonanie nowego złącza pomiarowego „TL”- instalacja elektryczna wewnętrzna- instalacja odgromowaZamawiający posiada dokumentację techniczną na szerszy zakres, jednakże przedmiotem tego zamówienia jest rozbudowa o dodatkowe pomieszczenia: korytarz, toaleta dla niepełnosprawnych oraz ogólnodostępna toaleta.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja załączona do postępowania.1.2. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób postronnych, prowadzenia robót oraz uporządkowania terenu nieruchomości. 2. Termin realizacji zamówienia: 30.06.2023 r. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy również:- przygotowanie i zabezpieczenie placu budowy, likwidacja placu budowy po wykonaniu przedmiotu zamówienia,- organizację zaplecza budowy, wykonywanie wszelkich prac porządkowych między innymi usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów, segregowanie, składowanie i unieszkodliwianie odpadów,- wykonywanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w przedmiarze robót, w tym prac wynikając ze specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej,- wykonywanie wszelkich innych robót, czynności, obowiązków i wymogów wynikających ze SWZ, specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej, przedmiarów robót, a także nie ujętych w w/w dokumentacji, a wynikające ze specyfiki przedmiotu zamówienia,- wykonanie zasilania placu budowy w energię elektryczną, wodę, ciepło i inne niezbędne do wykonania zamówienia media wraz z ponoszeniem kosztów ich poboru dla potrzeb budowy, w tym również kosztów odprowadzenia nieczystości stałych i ciekłych, - uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń (w tym odbioru UDT jeśli jest wymagany), - uzyskanie wszelkich pozwoleń, decyzji i dokumentów koniecznych dla Zamawiającego do użytkowania obiektu,- przeprowadzenie prób, sprawdzeń i badań, uzyskanie warunków, zgód i opinii niezbędnych do wykonania robót, - wykonanie innych robót i czynności, które były do przewidzenia na etapie przygotowania oferty, wynikających z Prawa Budowlanego, Polskich Norm, zasad wiedzy i sztuki budowlanej, - wykonanie prac geodezyjnych i geotechnicznych,- wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej obiektu – 2 egz.,- sporządzenie i przedłożenie dokumentacji odbiorowej powykonawczej – 2 egz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa i modernizacja dr. dojazdowej do gr. rolnych w obrębie Pysznica na dz. o nr ewid. 2483, 2507 Budowa i modernizacja dr. dojazdowej do gr. rolnych w obrębie Jastkowice na dz. o nr ewid. 3224/2
Dodano: 2024-05-09 - Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej na terenie gminy Pysznica
Dodano: 2024-05-08 - Budowa placu zabaw w sołectwie Olszowiec
Dodano: 2024-05-08 - Przebudowa parkingu przy Starostwie Powiatowym w Stalowej Woli
Dodano: 2024-05-07 - Przebudowa budynku lecznicy weterynaryjnej i zmiana jego sposobu użytkowania na magazyn epizootyczny dla celów weterynaryjnych- etap II
Dodano: 2024-05-02 - Utwardzenie placu przy budynku Domu Ludowego w Bukowsku w ramach projektu pn: „Poprawa stanu infrastruktury kultury na terenie gminy Bukowsko – etap II”.
Dodano: 2024-04-29 - Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Laszki
Dodano: 2024-04-29 - "Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Wielkie Oczy"
Dodano: 2024-04-29 - Zagospodarowanie poscaleniowe wsi: Zmysłówka, Laszczyny
Dodano: 2024-04-26 - Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka – Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
Dodano: 2024-04-26