Przetargi.pl
Rozbudowa budynku Bryły „ B” w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym w Olsztynie

Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. prof. Stanisława Popowskiego w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-561 Olsztyn, Żołnierska 18a
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. prof. Stanisława Popowskiego w Olsztynie
    Żołnierska 18a
    10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    REGON: 000295580
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wssd.olsztyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku Bryły „ B” w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie Budynku „B” w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym w Olsztynie. W ramach zamówienia wykonaniu podlega m.in. przebudowa przyłącza gazowego i przyłącza kabla światłowodowego oraz instalacji zewnętrznych: wodociągowej, hydrantowej i kanalizacji deszczowej, a także budową zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i zewnętrznych instalacji elektrycznych oraz utwardzonych miejsc na agregat prądotwórczy i prasokontener na odpady stałe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium .2. Ustala się wadium w kwocie 25 000,00zł. (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100)3. Wykonawca wnosi wadium:- w pieniądzu, poleceniem przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BPS.A. 52 1020 3541 0000 5602 0326 7366 (w tytule przelewu należy wpisać nr ID postępowania SZP-332-98PN-2023),
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a. zdolności technicznej i zawodowej. W tym zakresie Zamawiający wymaga:a.1 Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykazując się osobami (kadrą), które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia (wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami), tj.:a.1.1 – 1 osobą z uprawnieniami wykonawczymi Kierownika Budowy – posiadającego doświadczenie zawodowe i uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiadającą doświadczenie jako kierownik budowy lub kierownik kontraktu na przynajmniej jednej budowie obiektu użyteczności publiczneja.1.2 - 1 osoba - Kierownik robót budowlanych - posiadający doświadczenie zawodowe odn. nadzoru przynajmniej jednej budowie obiektu użyteczności publicznej oraz uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeńa.1.3 - 1 osoba - Kierownik robót teletechnicznych – posiadający doświadczenie zawodoweodn. nadzoru przynajmniej jednej budowie obiektu użyteczności publicznej oraz uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnejw zakresie sieci, instalacji i urządzeń teletechnicznych bez ograniczeńa.1.4 – 1 osoba - Kierownik robót sanitarnych - posiadający doświadczenie zawodoweodn. nadzoru przynajmniej jednej budowie obiektu użyteczności publicznej oraz i uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnejw zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, gazowych bez ograniczeńa.1.5 - 1 osoba - Kierownik robót elektrycznych i AKPiA – posiadający doświadczenie zawodowe odn. nadzoru przynajmniej jednej budowie obiektu użyteczności publicznej oraz uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymiw specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznychi elektroenergetycznych bez ograniczeńWwymienione powyżej osoby w pkt od a.1.2 do a.1.5 muszą mieć doświadczenie zawodowew pełnieniu poszczególnych funkcji (minimum nadzorowanie 1 inwestycji, roboty budowlanej w zakresie budowy obiektu użyteczności publicznej) oraz posiadać wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.(UWAGA. Dopuszcza się łączenie ww. stanowisk, uprawnień i kwalifikacji oraz funkcji, które może posiadać 1 lub więcej niż jedna osoba, rodzaj i zakres czynności wykonywanych oraz posiadane uprawnienia podać w zał. nr 4 do SWZ)Wymieniony powyżej skład należy traktować, jako minimalne wymaganie Zamawiającego – obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie doświadczonego personelu, posiadającego odpowiednie uprawnienia w liczbie zapewniającej należyte wykonanie przedmiotu zamówienia.UWAGA: Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych, uzyskanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy Prawo budowlane (lub też na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), rozumie przez to również odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, nabyte w celu wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.a.2 Posiadania wiedzy i doświadczenia, wykazując, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali i zakończyli minimum jedna robotę budowlaną:- budowę lub dobudowę do istniejącego obiektu nowego budynku użyteczności publicznej,w której realizowane były roboty budowlane w zakresie m.in.: prac ziemnych, wznoszenia, budowy budynku, konstrukcji, montaż instalacji sanitarnych i wentylacyjnych, elektrycznych, teletechnicznych i ppoż., termicznych i izolacyjnych, stolarki zewnętrznej i wewnętrznej, malowanie, tynkowanie ścian, ułożenie warstw posadzkowych itp., i której wartość wynosiła minimum 2 500 000,00. zł. brutto (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych – wartość robót budowlanych i instalacyjnych – bez wyposażenia i takich jak: meble i wszelkiego rodzaju zabudowy meblowe, windy, aparatura medyczna, IT, oświetlenie zewnętrzne, parkingi),i których funkcjonowanie nie zostało zatrzymane w skutek prowadzenia tych prac (zatrzymanie funkcjonowania nie dotyczy w przypadku wykazania budowy nowego oddzielnego budynku, który nie był w żaden sposób zależny lub nie był łączony konstrukcyjnie albo instalacyjnie z istniejącym i funkcjonującym obiektemW wykazie należy podać rodzaj, wartość, daty, miejsce wykonania i podmiotów, na rzecz którego roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (wzór wykazu stanowi zał. nr 7 do SIWZ).Jeżeli wykonawca świadczył roboty budowlane w zakresie rzeczowym opisanym powyżej w warunku a.2 na rzecz Zamawiającego w okresie ostatnich 5 lat, dowody należytego wykonania robót nie są wymagane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach