Gmina Sławatycze ogłasza przetarg
- Adres: 21-515 Sławatycze, ul. Rynek
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 833 783 358 , fax. 833 783 313
- Data zamieszczenia: 2018-09-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławatycze
ul. Rynek 14
21-515 Sławatycze, woj. lubelskie
tel. 833 783 358, fax. 833 783 313
REGON: 3023770100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.slawatycze.biuletyn.net
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa budynku administracji publicznej z przeznaczeniem na budynek opieki społecznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Roboty budowlane w oparciu o projekt budowlany polegające głównie na adaptacji (przebudowie i nadbudowie) drugiego piętra budynku będącego własnością Gminy Sławatycze na potrzeby środowiskowego i dziennego wsparcia dla dzieci i młodzieży. Znajduje się on na działce ew. nr 870 w obrębie Sławatycze (ul. Długa 1, 21-515 Sławatycze). Dobudowany zostanie do istniejącego budynku ciąg komunikacyjny składający się ze schodów spełniających wszystkie wymogi prawa budowlanego oraz windy przeznaczonej na potrzeby osób niepełnosprawnych. Budynek zostanie ocieplony zarówno ściany jak i strop co przyczyni się do zmniejszenia strat energii cieplnej. Ponadto projekt będzie polegał na montażu instalacji fotowoltaicznej o mocy 3 KW na dachu budynku oraz zmianie oświetlenia wewnątrz budynku na drugim piętrze na energooszczędne. Na działce powstanie dodatkowo 9 miejsc parkingowych (w tym 1 miejsce dla osób niepełnosprawnych ) oraz utwardzenie terenu (dojścia i dojazdy). Szczegółowy zakres robót budowlanych określa projekt budowlany – Załącznik Nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każdy oferent przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w formie pieniężnej, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem Przetarg – Rozbudowa budynku opieki społecznej, na rachunek Bank Spółdzielczy w Łomazach o/Sławatycze Nr rachunku: 37 8037 0008 0260 0143 3000 0050 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia dokument wadium należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Gmina Sławatycze, ul. Rynek 14 21-515 Sławatycze, przed upływem terminu składania ofert. 5. Z dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie innej niż w pieniądzu musi wynikać, że wadium dotyczy przedmiotowego zamówienia oraz musi być zgodne z Prawem zamówień publicznych. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 7. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca na 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór oświadczenia określa Załącznik Nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 828 Garbów - Krasienin - Niemce - Jawidz w m. Niemce
Dodano: 2024-05-17 - Prace remontowo-konserwatorskie 3 tarasów: północnego pałacu, nad łącznikiem między pałacem a kaplicą oraz wschodniego teatralni w zespole pałacowo-parkowym w Kozłówce
Dodano: 2024-05-16 - Prace remontowo-konserwatorskie 3 tarasów: północnego pałacu, nad łącznikiem między pałacem a kaplicą oraz wschodniego teatralni w zespole pałacowo-parkowym w Kozłówce
Dodano: 2024-05-16 - „Remont chodnika przy ulicy Cementowej” inwestycja realizowana w ramach Budżetu Obywatelskiego w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-05-15 - Przebudowa skweru im. Arcybiskupa Józefa Życińskiego w Lublinie na dz. nr 2/2, 3/8, 1/5 obr. 41, ark. 3
Dodano: 2024-05-14 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1567L od km 10+959 do km 11+265 w miejscowości Stępków
Dodano: 2024-05-12 - PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD POTRZEBY SENIORÓW
Dodano: 2024-05-10 - PRZEBUDOWA DROGI POŻAROWEJ NR 7 OD KM 1+350 DO 2+250 KM
Dodano: 2024-05-10 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku szkoły podstawowej w Ciciborze Dużym na żłobek samorządowy
Dodano: 2024-05-10 - Wykonanie instalacji wentylacji oraz klimatyzacji na Wydziale Matematyki, Fizyki i Informatyki UMCS w Lublinie
Dodano: 2024-05-10