Przetargi.pl
Robota budowlana polegająca na wykonaniu remontu wnętrz holu głównego, pomieszczenia Biura Obsługi Interesantów, Biura Podawczego, Punktu Krajowego Rejestru Karnego, czytelni, szatni, pomieszczenia ochrony w budynku Sądu Rejonowego w Białej Podlaskiej.

Sąd Rejonowy ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Brzeska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 341 95 47, , fax. 83 341 95 05
  • Data zamieszczenia: 2018-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy
    ul. Brzeska 20-22
    21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 83 341 95 47, , fax. 83 341 95 05
    REGON: 32296200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialapodlaska.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wymiar sprawiedliwości

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Robota budowlana polegająca na wykonaniu remontu wnętrz holu głównego, pomieszczenia Biura Obsługi Interesantów, Biura Podawczego, Punktu Krajowego Rejestru Karnego, czytelni, szatni, pomieszczenia ochrony w budynku Sądu Rejonowego w Białej Podlaskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie wnętrz holu głównego, pomieszczenia Biura Obsługi Interesantów, Biura Podawczego, Punktu Krajowego Rejestru Karnego, czytelni, szatni, pomieszczenia ochrony w budynku Sądu Rejonowego w Białej Podlaskiej. 2.Zakres prac obejmuje: 1)roboty budowlano-instalacyjne: roboty remontowe: demontaż drzwi aluminiowych i okna, demontaż ścian z płyt kartonowo-gipsowych ze stelażem, demontaż grzejników, rozebranie ścianek z cegieł łącznie z tynkiem, demontaż listwy odbojowej na ścianie, roboty nowe: uzupełnienie tynków w ścianach, montaż drzwi aluminiowych oszklonych bezpiecznym szkłem, montaż ścianek aluminiowych przeszklonych bezpiecznym szkłem, z blatem podawczym z konglomeratu marmurowego, osadzenie podokiennika z marmuru syntetycznego, montaż okna aluminiowego szklonego szkłem bezpiecznym w dekoracyjnej obudowie, montaż ścianek działowych GR z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach metalowych, ułożenie paneli ściennych fornirowanych z taśmą dekoracyjną do ścian, montaż okładzin z płyt gipsowych dźwiękochłonnych na ruszcie na sufitach, malowanie ścian i sufitów, ułożenie wykładziny dywanowej rulonowej, montaż listew dekoracyjnych, wieszaków szatniowych ruchomych, słupków odgradzających 2)wykonanie instalacji okablowania strukturalnego: montaż listew, przewodów dla wymienionej instalacji, montaż okablowania strukturalnego, wykonanie pomiarów, 3)wykonanie instalacji elektrycznej: demontaż istniejącej instalacji, wyposażenie tablicy rozdzielczej TK-1, montaż przewodów, montaż osprzętu, montaż opraw oświetleniowych, wykonanie prób i pomiarów. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ, obejmujący: A.Projekt aranżacji wnętrz (cz. budowlana, część elektryczna, część telekomunikacyjna), B.Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, okablowania strukturalnego, instalacji elektrycznej, C.Przedmiary robót, stanowiące funkcję pomocniczą. 4.Realizacja robót: 1)Zamawiający informuje, iż roboty stanowiące przedmiot zamówienia będą realizowane w obiekcie czynnym, w którym prowadzona będzie działalność. 2)Wykonywanie robót uciążliwych uniemożliwiających funkcjonowanie Sądu odbywać się musi poza godzinami pracy Sądu i w dniach wolnych od pracy Sądu. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania niektórych robót uciążliwych w czasie godzin pracy Sądu, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym terminu i zakresu tych prac. 3)Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi, przepisami bhp, ppoż. i zaleceniami nadzoru inwestorskiego. Prace winny być wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje do wykonywania robót określonego rodzaju. 4)Wszystkie roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej SIWZ. • Użyte materiały i urządzenia powinny odpowiadać wymogom SIWZ. Użyte materiały powinny być wysokiej klasy (I gatunku) i mieć odpowiednie parametry techniczne. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 5)Wykonawca zobowiązuje się: a)usuwać na bieżąco zbędne materiały, odpady i śmieci. Zamawiający będzie wymagał przedłożenia dokumentów potwierdzających utylizację lub prawidłowe zagospodarowanie odpadów i gruzu zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.). Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszt składowania, wywozu i utylizacji odpadów w cenie oferty stanowiącej wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawcy, o którym mowa we wzorze Umowy stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ; b)zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie robót. Szczególnie jest odpowiedzialny za: - zabezpieczenie rejonu wykonywania prac przed dostępem osób trzecich, - zabezpieczenie mienia znajdującego się bezpośrednio w rejonie wykonywanych prac, - utrzymywanie porządku w trakcie prowadzenia robót oraz uporządkowanie po zakończeniu robót, - natychmiastowe docelowe i skuteczne usunięcie wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót, - prowadzenie robót rozbiórkowych i budowlanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401 ). 6)Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania z SIWZ, poleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi przepisami i normami, warunkami technicznym i wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych oraz zasadami wiedzy technicznej. 7)Przed zgłoszeniem przedmiotu zamówienia do odbioru Wykonawca winien wykonać wszystkie niezbędne lub wymagane próby, badania i odbiory. 8)Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone na zasadach, o którym mowa we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ. Warunkiem przeprowadzenia odbioru robót jest przygotowanie na 3 dni przed jego rozpoczęciem wymaganych dokumentów. 9)przedmiot Zamówienia ma być wykonany zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zasadami współczesnej wiedzy i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi i zaleceniami inwestora oraz na warunkach określonych umową. 10)Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty w wymiarze co najmniej 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego, 4.Istotne dla stron postanowienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 5.Z uwagi na charakter wykonywania prac stanowiących przedmiot umowy, tj. w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, ze zm.), Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane i montażowe pod kierownictwem Kierownika Budowy zatrudnieni byli przez Wykonawcę i podwykonawców na podstawie umowy o pracę w całym okresie realizacji umowy. Wymóg nie dotyczy kierownika budowy, kierowników robót, dostawców materiałów budowlanych lub urządzeń oraz innych osób, w stosunku do których Wykonawca wykaże, że czynności przez nich realizowane nie podlegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. 6.Zamawiający ma prawo kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz stosowania sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań, określonych we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający będzie może żądać od Wykonawcy przedłożenia przed rozpoczęciem wykonywania tych czynności, wykazu osób wraz z oświadczeniem, że osoby te zatrudnione są na podstawie umowy o pracę. Wykonawca odpowiada również za realizację powyższego obowiązku przez Podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45216112-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 6000,00 zł(słownie: sześć tysięcy 00/100 złotych). 2. Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2) ustawy z dn. 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U z 2018 r., poz. 110). 4.Zamawiający żąda dowodu wniesienia wadium (np. kopii przelewu) dołączonego do oferty. 1) Wpłaty pieniężne wadium należy dokonywać na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 93 1130 1017 0021 1002 6590 0004 - wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w ww. terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. W ofercie należy wpisać numer rachunku bankowego, na który Zamawiający będzie mógł zwrócić wadium w pieniądzu lub do oferty załączyć upoważnienie dla osoby, której Zamawiający będzie mógł zwrócić wadium wniesione w innej formie niż pieniężna. 2) Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy przesłać na adres Zamawiającego wskazany w Rozdziale I (w oddzielnej kopercie z zaznaczeniem wadium do sprawy ZP-4/2018) albo złożyć do depozytu w kasie Zamawiającego. Kasa czynna jest w godzinach: od 9.00 do17.00 w każdy poniedziałek, a w pozostałe dni od wtorku do piątku w godzinach od 9.0 do 15.30 z przerwą od 14.00 do 15.00. Wpłaty od godziny 9.00 do 14.00. Kserokopię dowodu wniesienia wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3) Zamawiający zaleca składanie gwarancji lub poręczeń w formie oryginału. Zamawiający wymaga złożenia oryginału gwarancji lub oryginału poręczenia w zakresie wniesienia wadium w przypadku, gdy do skuteczności obowiązywania - zatrzymania przez Zamawiającego wadium jest niezbędna forma oryginału. W innym przypadku wystarczająca jest kopia dokumentu poświadczona (potwierdzona) za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 4) Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podpisem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać: a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt. 8.6. i 8.7. bez potwierdzania tych okoliczności, b) termin obowiązywania gwarancji (poręczenia), który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, c) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 5.W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczeń i sporządzonego w języku obcym, Zamawiający żąda, aby do oferty zostało złożone jego tłumaczenie. 6.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. I , oświadczeń, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictwa lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7.Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.Wykonawca, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9.Zamawiający, zgodnie z art. 46 ustawy, zwraca niezwłocznie wadium: a) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza - po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, c) na wniosek Wykonawcy, który:  wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,  został wykluczony z postępowania, z zastrzeżeniem pkt. 8.7.  którego oferta została odrzucona. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8.9. lit. a), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza lub w innych przypadkach przewidzianych przepisami prawa. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet należytego zabezpieczenia umowy. 12.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach