Przetargi.pl
„Rowerowy Szlak Wód Mineralnych w Gminie Muszyna” Działanie 6.1 Rozwój dziedzictwa kulturowego i naturalnego, Poddziałanie 6.1.4 Lokalne trasy turystyczne, dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020”

Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna ogłasza przetarg

  • Adres: 33370 Muszyna, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 184 714 009 , fax. 184 777 921
  • Data zamieszczenia: 2017-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna
    Rynek 31
    33370 Muszyna, woj. małopolskie
    tel. 184 714 009, fax. 184 777 921
    REGON: 49189306100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rowerowy Szlak Wód Mineralnych w Gminie Muszyna” Działanie 6.1 Rozwój dziedzictwa kulturowego i naturalnego, Poddziałanie 6.1.4 Lokalne trasy turystyczne, dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Rowerowy Szlak Wód Mineralnych w Gminie Muszyna” Działanie 6.1 Rozwój dziedzictwa kulturowego i naturalnego, Poddziałanie 6.1.4 Lokalne trasy turystyczne, dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Główny przedmiot 45000000-7 - Roboty budowlane Dodatkowe przedmioty 45233140-2 - Roboty drogowe 45111200-0 -Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45112700-2 – Roboty w zakresie kształtowania terenu 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne 3. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania: ZADANIE NR 1 – „Urządzenie 11 miejsc postojowych” : W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do wykonania robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenów obejmujących: Przystanek 1 w miejscowości Żegiestów: • Wykonanie i zamontowanie dwustronnej tablicy promującej rowerowy szlak wód mineralnych. Przystanek 2 w miejscowości Żegiestów: • Budowa altany. Obiekt parterowy z otwartą przestrzenią z miejscami do siedzenia, przykryty dachem wielospadowym o konstrukcji drewnianej pokryty blachą. Posadowiona na stopach fundamentowych betonowych. Słupy fundamentowe żelbetowe wylewane na budowie z betonu C16/20. Konstrukcja: słupy drewniane oparte na słupach żelbetowych. Dach na płatwach drewnianych połączonych ze słupami. Posadzka z kostki betonowej na podsypce cementowo –piaskowej oraz, w-wie kruszywa łamanego i w- wie kruszywa naturalnego. Powierzchnia zabudowy altany 24,15m2. Powierzchnia użytkowa 24,15m2, Kubatura 72,00m3, Wysokość 4,60m. • Rozbiórka istniejącego ogrodzenia na dł. 16.00 m i wysokości 1.70 m z siatki stalowej. • Zamontowanie: dwustronnej tablicy promującej rowerowy szlak wód mineralnych oraz kosza na śmieci i stojaka na rowery. • Remont polegający na modernizacji istniejącej obudowy źródła św. Anny, polegający na częściowej wymianie ścian, uzupełnieniu brakujących fragmentów, okładzin kamiennych oraz siedzisk • Remont utwardzenia polegający na modernizacji istniejącej zniszczonej nawierzchni na nawierzchnię z kostki betonowej gr. 6 cm, ograniczonej obrzeżem betonowym 8*30*100. Konstrukcje nawierzchni, 6cm – warstwa ścieralna z kostki betonowej, 3cm – podsypka cementowo - piaskowa 1:4, 20cm – kruszywo łamane 0/31,5mm stabilizowane mechanicznie; Powierzchnia 38,67 i 15,22 m2. Przystanek 3 w miejscowości Szczawnik: • Budowa altany jak w opisie przystanka nr 2. • Utwardzenie wykonane z kostki betonowej gr. 6cm ograniczone obrzeżem betonowym 8*30*100). Konstrukcje nawierzchni, 6cm – warstwa ścieralna z kostki betonowej, 3cm – podsypka cementowo - piaskowa 1:4, 20cm – kruszywo łamane 0/31,5mm stabilizowane mechanicznie; Powierzchnia 39,90 m2. • Zamontowanie: dwustronnej tablicy promującej rowerowy szlak wód mineralnych, kosza na śmieci i stojaka na rowery. Przystanek 4 w miejscowości Milik: • Remont polegający na modernizacji altany dotyczący wymiana zniszczonego pokrycia dachowego, wymiana uszkodzonych elementów więźby dachowej, wymiana zniszczonych elementów drewnianych altany: połamane barierki, pęknięte ławki i stół na nowe elementy o tych samych parametrach. • Remont utwardzenia polegający na modernizacji istniejącej zniszczonej nawierzchni na nawierzchnię z kostki betonowej gr. 6 cm, ograniczonej obrzeżem betonowym 8*30*100. Konstrukcje nawierzchni, 6cm – warstwa ścieralna z kostki betonowej, 3cm – podsypka cementowo - piaskowa 1:4, 20cm – kruszywo łamane 0/31,5mm stabilizowane mechanicznie; Powierzchnia 84,00 m2. • Remont dwustronnej tablicy promującej rowerowy szlak wód mineralnych, kosza na śmieci i stojaka na rowery. Przystanek 5 w miejscowości Milik: • Utwardzenie wykonane z kostki betonowej gr. 6cm ograniczone obrzeżem betonowym 8*30*100). Konstrukcja, 6cm – warstwa ścieralna z kostki betonowej, 3cm – podsypka cementowo – piaskowa 1:4,20cm – kruszywo łamane 0/31,5mm stabilizowane mechanicznie; Powierzchnia 14 m2. • Zamontowanie: dwustronnej tablicy promującej rowerowy szlak wód mineralnych, kosza na śmieci i stojaka na rowery. Przystanek 6 Szczawnik: • Budowa altany jak w opisie przystanka nr 2. • Zamontowanie: dwustronnej tablicy promującej rowerowy szlak wód mineralnych, kosza na śmieci i stojaka na rowery. • Utwardzenie wykonane z kostki betonowej gr. 6cm ograniczone obrzeżem betonowym 8*30*100). Konstrukcje nawierzchni, 6cm – warstwa ścieralna z kostki betonowej, 3cm – podsypka cementowo - piaskowa 1:4, 20cm – kruszywo łamane 0/31,5mm stabilizowane mechanicznie; Powierzchnia 91,85 m2. Przystanek 7 w miejscowości Złockie: • Remont istniejącej dwustronnej tablicy promującej rowerowy szlak wód mineralnych, remont istniejącego kosza na śmieci i stojaka na rowery. • Dostawa sztalug szt. 4. Przystanek 8 w miejscowości Jastrzębik: • Zamontowanie: dwustronnej tablicy promującej rowerowy szlak wód mineralnych, kosza na śmieci i stojaka na rowery. • Remont polegający na modernizacji 5 miejsc postojowych dla samochodów osobowych poprzez utwardzenie z kostki betonowej gr. 6cm i 8 cm ograniczone obrzeżem betonowym 8*30*100. Konstrukcje nawierzchni, 6cm i 8 cm – warstwa ścieralna z kostki betonowej, 3cm – podsypka cementowo - piaskowa 1:4, 30cm – kruszywo łamane 0/31,5mm stabilizowane mechanicznie; Powierzchnia 104,67 m2. Przystanek 10 w miejscowości Muszyna: • Zamontowanie: dwustronnej tablicy promującej rowerowy szlak wód mineralnych, kosza na śmieci i stojaka na rowery. • Remont utwardzenia polegający na modernizacji istniejącej zniszczonej nawierzchni na nawierzchnię z kostki betonowej gr. 6 cm, ograniczonej obrzeżem betonowym 8*30*100). Konstrukcje nawierzchni, 6cm – warstwa ścieralna z kostki betonowej, 3cm – podsypka cementowo - piaskowa 1:4, 20cm – kruszywo łamane 0/31,5mm stabilizowane mechanicznie; Powierzchnia 17,00 m2. Przystanek 11 w miejscowości Muszyna: • Zamontowanie: dwustronnej tablicy promującej rowerowy szlak wód mineralnych. Przystanek 12 Muszyna: • Utwardzenie z kostki betonowej gr. 6cm ograniczone obrzeżem betonowym 8*30*100). Konstrukcja, 6cm – warstwa ścieralna z kostki betonowej, 3cm – podsypka cementowo – piaskowa 1:4,20cm – kruszywo łamane 0/31,5mm stabilizowane mechanicznie; Powierzchnia 7 m2. • Zamontowanie: dwustronnej tablicy promującej rowerowy szlak wód mineralnych, stojaka na rowery, kosza na śmieci. Parametry i dane charakterystyczne wyposażenie w elementy małej architektury: Kosz na śmieci: Koszt na śmieci o wysokości 70 cm i szerokości 50 cm, pojemność 40 l. Wkład z blachy ocynkowanej obudowany deseczkami drewnianymi na profilach stalowych. Tablica informacyjna: Tablica informacyjna z mapą szlaku o wysokości od powierzchni ziemi 260 cm, szerokość 170 cm. Powierzchnia samej tablicy 140 x 140 cm. Obudowa z rur stalowych oraz odlewów żeliwnych. Wykonanie projektu graficznego tablicy informacyjnej, wydruk wieloformatowy zabezpieczony folią odporną na UV, zakup zdjęć, przygotowanie mapki i tekstu przebiegu szlaku wraz z dostawą i montażem kpl. tablicy informacyjnej. Dodatkowo na tablicy informacyjnej na przystanku nr 7 zostanie zamieszczona informacja dotycząca pobliskich źródeł wody: Przystanek 7 - Pijalnia Cechini, Pijalnia w Hotelu Activa, Pijalnia w Centrum Zdrowia i Rekreacji Geovita, Pijania w Sanatorium Uzdrowiskowym Wiarus. Stojak rowerowy: Stojak rowerowy na 5 stanowisk stalowy, wysokość 80 cm, długość 220 cm Łukowe stalowe profile do zapięcia rowerów. Sztaluga drewniana : Estetycznie i solidnie wykonana sztaluga drewniana. Materiał: drewno iglaste, Wysokość: 175 cm, Szerokość podstawy: 50 cm. Organizacja placu budowy leży po stronie Wykonawcy – w przypadku naruszenia lub zniszczenia istniejącego zagospodarowania terenu Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stanu sprzed rozpoczęcia robót. Opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SIWZ. Przedmiot zamówienia uwzględnia dostosowanie obiektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. ZADANIE NR 2 – „Przystanek nr 13 w Miejscowości Muszyna”. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do wykonania robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu obejmujących: • Budowę ogrodzenia z paneli metalowych o wysokości poniżej 2,20m na długości 4,70m. • Zamontowanie: dwustronnej tablicy promującej rowerowy szlak wód mineralnych, stojaka na rowery, infokiosku i kosza na śmieci. Wykonanie projektu graficznego tablicy informacyjnej, wydruk wieloformatowy zabezpieczony folią odporną na UV, zakup zdjęć, przygotowanie mapki i tekstu przebiegu szlaku wraz z dostawą i montażem kpl. tablicy informacyjnej. Dodatkowo na tablicy informacyjnej na przystanku nr 7 zostanie zamieszczona informacja dotycząca pobliskich źródeł wody: Przystanek 7 - Pijalnia Cechini, Pijalnia w Hotelu Activa, Pijalnia w Centrum Zdrowia i Rekreacji Geovita, Pijania w Sanatorium Uzdrowiskowym Wiarus. • Dostawa sztalugi- szt. 1. • Remont utwardzenia polegający na modernizacji istniejącej zniszczonej nawierzchni na nawierzchnię z kostki betonowej gr. 6 cm. Rozbiórka istniejącego ogrodzenia z paneli metalowych o wysokości poniżej 2,20m na długości 9,40m. • Zewnętrzny infokiosk wyposażony w wielkoformatowy dotykowy monitor 32". Obudowa jest konstrukcją ramową. Panel zewnętrzny wykonany ze specjalnie zaprojektowanego profilu o trapezowym przekroju. W przednim panelu zabudowany monitor dotykowy 32", front zabezpieczony szybą hartowaną o grubości 8 mm. W górnej części szyby można umieścić podświetlone logo lub grafikę. • Oprogramowanie dla infokiosku spełnia bardzo istotną rolę – z jednej strony musi zapewnić bezawaryjność pracy infokiosku, zabezpieczyć przed nieautoryzowanym dostępem a zarazem udostępniać narzędzia do tworzenia oraz prezentowania zawartości multimedialnej. Bardzo ważne jest aby nabywca infokiosku posiadał również, oprogramowanie dostarczające statystyk odwiedzanych stron internetowych, czy możliwość skorzystania z wirtualnej klawiatury. Nie bez znaczenia pozostaje również możliwość administrowania infokioskiem z jednego miejsca, czy zdalna aktualizacji jego zawartości. • Oprogramowanie będzie zawierało, co najmniej:  program nadzorujący pracę systemu operacyjnego i reinicjujący infokiosk w wypadku możliwości zawieszenia się.  program raportujący - analizujący statystyki aktywności kiosku.  oprogramowanie do aktualizacji umożliwiające automatyczne pobranie zawartości multimedialne ze wskazanego „Infokiosku”.  Oprogramowanie umożliwiające przeglądanie zawartości stron internetowych z pośrednictwem odpowiednio zabezpieczonej przeglądarki internetowej. • Zdalna aktualizacja zawartości pozwoli na zarządzanie treścią z poziomu Urzędu Miasta bez potrzeby fizycznej wizyty w infokiosku i bezpośredniego podłączenia z urządzeniem. Aplikacja będzie dedykowana dla przedmiotowego projektu i będzie służyć Wnioskodawcy do zarządzania infokioskiem objętym zakresem rzeczowym projektu. Organizacja placu budowy leży po stronie Wykonawcy – w przypadku naruszenia lub zniszczenia istniejącego zagospodarowania terenu Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stanu sprzed rozpoczęcia robót. Opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa. Przedmiot zamówienia uwzględnia dostosowanie obiektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. Parametry i dane charakterystyczne wyposażenie w elementy małej architektury: Kosz na śmieci: Koszt na śmieci o wysokości 70 cm i szerokości 50 cm, pojemność 40 l. Wkład z blachy ocynkowanej obudowany deseczkami drewnianymi na profilach stalowych. Tablica informacyjna: Tablica informacyjna z mapą szlaku o wysokości od powierzchni ziemi 260 cm, szerokość 170 cm. Powierzchnia samej tablicy 140 x 140 cm. Obudowa z rur stalowych oraz odlewów żeliwnych. Wykonanie projektu graficznego tablicy informacyjnej, wydruk wieloformatowy zabezpieczony folią odporną na UV, zakup zdjęć, przygotowanie mapki i tekstu przebiegu szlaku wraz z dostawą i montażem kpl. tablicy informacyjnej. Sztaluga drewniana : Estetycznie i solidnie wykonana sztaluga drewniana. Materiał: drewno iglaste, Wysokość: 175 cm, Szerokość podstawy: 50 cm. Stojak rowerowy: Stojak rowerowy na 5 stanowisk stalowy, wysokość 80 cm, długość 220 cm Łukowe stalowe profile do zapięcia rowerów. Wszystkie prace związane z realizacją przystanku nr 13 w Muszynie wymagają uzgodnienia z Wykonawcą zadań realizowanych na obiekcie. ZADANIE NR 3 – „Przystanek 9 w miejscowości Jastrzębik”. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do wykonania robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu obejmujących: • Remont polegający na modernizacji altany dotyczący wymiany zniszczonego pokrycia dachowego, wymiana uszkodzonych elementów więźby dachowej, wymiana zniszczonych elementów drewnianych altany: połamane barierki, pęknięte ławki i stół na nowe elementy o tych samych parametrach. Remont utwardzenia polegający na modernizacji istniejącej zniszczonej nawierzchni na nawierzchnię z kostki betonowej gr. 6 cm ograniczonej obrzeżem betonowym 8*30*100). Konstrukcje nawierzchni, 6cm – warstwa ścieralna z kostki betonowej, 3cm – podsypka cementowo - piaskowa 1:4, 20cm – kruszywo łamane 0/31,5mm stabilizowane mechanicznie; Powierzchnia 77,85 m2. • Remont dwustronnej tablicy promującej rowerowy szlak wód mineralnych, kosza na śmieci i stojaka na rowery. Zakres prac: wykonanie umocnienia brzegu potoku, wykonanie kładki pieszo- rowerowej drewnianej nad potokiem. Kładka pieszo - rowerowa zlokalizowana będzie w km 2+540,00 potoku Jastrzębik. Zakres inwestycji obejmuje: •budowę kładki pieszo – rowerowej, •odbudowę dojść, dojazdów, •budowę umocnień brzegów potoku w rejonie obiektu na wlocie i wylocie, Zamierzenie budowlane obejmuję; Budowę kładki pieszo – rowerowej •budowa kładki pieszo - rowerowej wraz z konstrukcjami oporowymi, •wykonanie umocnień brzegów na wlocie i wylocie, •wykonanie prawidłowego odwodnienia, (poprzez spadki poziome i pionowe na teren działki inwestora), •oczyszczenie terenu, •rekultywacja temu. Kładka pieszo - rowerowa zlokalizowana będzie w km 2+540,00 potoku Jastrzębik. Dojazdy do kładki zostaną wykonane z kostki betonowej na podsypce piaskowo - cementowej. Dla bezpieczeństwa konstrukcji projektowanej kładki zaprojektowano umocnienia wlotu i wylotu wykonane z koszy siatkowo kamiennych. Zostanie przeprowadzony remont istniejącego koryta potoku z doprowadzeniem skarp do właściwej geometrii. Na w/w prace uzyskano pozwolenie wodnoprawne. Kładka szerokości 2,50m, dł. 9,20(10,0) m z obustronnymi barierami. Dojścia/dojazdy szerokości 2,50m, długość lOm przed obiektem oraz 7,Om za obiektem, nawierzchnia z kostki betonowej. W ramach zadania przewidziano wykonanie zabezpieczenia wlotu i wylotu w rejonie kładki. Brzeg lewy: •poprawienie geometrii skarp — 2+526,00 - 2+533,00, •ułożenie koszy siatkowo kamiennych — 2+533,00 - 2+560,00. Brzeg prawy: [km] potoku Jastrzębik •ułożenie koszy siatkowo kamiennych — 2+526,00 - 2+560,00, •poprawienie geometrii skarp — 2+526,00 - 2+569,50. Rodzaj powierzchni pod inwestycje: Nawierzchnia z kostki betonowej140,00m2, Kosze siatkowo kamienne 50x100x150 x 8warstw- 108,00m3, Kosze siatkowo kamienne 100x100x150 x 2warstwy - 54,00m3, Udrożnienie dna potoku- 105,00m2, Kładka29,00- m2. Skarpy nasypów i wykopów nieumocnionych zostaną obsiane trawą. Organizacja placu budowy leży po stronie Wykonawcy – w przypadku naruszenia lub zniszczenia istniejącego zagospodarowania terenu Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stanu sprzed rozpoczęcia robót. Opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa. Przedmiot zamówienia uwzględnia dostosowanie obiektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. Parametry i dane charakterystyczne wyposażenie w elementy małej architektury: Kosz na śmieci: Koszt na śmieci o wysokości 70 cm i szerokości 50 cm, pojemność 40 l. Wkład z blachy ocynkowanej obudowany deseczkami drewnianymi na profilach stalowych. Tablica informacyjna: Tablica informacyjna z mapą szlaku o wysokości od powierzchni ziemi 260 cm, szerokość 170 cm. Powierzchnia samej tablicy 140 x 140 cm. Obudowa z rur stalowych oraz odlewów żeliwnych. Wykonanie projektu graficznego tablicy informacyjnej, wydruk wieloformatowy zabezpieczony folią odporną na UV, zakup zdjęć, przygotowanie mapki i tekstu przebiegu szlaku wraz z dostawą i montażem kpl. tablicy informacyjnej. Stojak rowerowy: Stojak rowerowy na 5 stanowisk stalowy, wysokość 80 cm, długość 220 cm Łukowe stalowe profile do zapięcia rowerów. ZADANIE NR 4 – „Budowa szlaku rowerowego” Opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SIWZ. Organizacja placu budowy leży po stronie Wykonawcy – w przypadku naruszenia lub zniszczenia istniejącego zagospodarowania terenu Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stanu sprzed rozpoczęcia robót. Przedmiot zamówienia uwzględnia dostosowanie obiektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. Odcinek dotyczący budowy szlaku rowerowego: Przebudowa i remont nawierzchni będzie prowadzić po istniejących drogach leśnych nieprzeznaczonych do ruchu ogólnego, na których częściowo zostanie wykonana nowa nawierzchnia ( zakres zgodnie z rys. Projekt zagospodarowania). Nowy szlak rowerowy dwukierunkowy, z którego mogą korzystać piesi będzie posiadać zmienną szerokości w zakresie od 2,50m do 4,0m na odcinku: •Żegiestów- Szczawnik, o szerokości 2,50m, podzielona na 4 odcinki: •Odcinek I km 0+000,00- km 0+089,72- dł. 89,72 mb- przebudowa •Odcinek II km 0+416,24- km 0+896,24- dł. 480,00mb- przebudowa •Odcinek III km 1+633,70- km 1+826,33 – dł. 192,63mb- przebudowa •Odcinek IV km 1+864,82- km 2+474,57- dł. 609,75 mb- przebudowa Na odcinkach pomiędzy przebudowanymi odcinkami planowane jest wyznaczenie poprzez oznakowanie: *km 0+089,73 - km 0+416,23 - Wyznaczenie poprzez oznakowanie dł. 326,5 mb *km 0+896,25 - km 1+633,69 - Wyznaczenie poprzez oznakowanie dł. 737,44 mb *km 1+826,34 - km 1+864,81 - Wyznaczenie poprzez oznakowanie dł. 38,47 mb. Razem Przebudowa i remont: 1 372 m. Razem Wyznaczenie poprzez oznakowanie 1102m Razem Żegiestów- Szczawnik 2 474 m. •Milik- Szczawnik o szerokości zmiennej od 2,50m do 4,0 m podzielona na odcinki: •Odcinek I km 0+000,00- km 0+211,07- dł. 211,07 mb- remont •Odcinek II km 0+626,84- km 1+201,53- dł. 574,69 mb- przebudowa •Odcinek III km 1+285,03- km 2+100,00 – dł. 814,97 mb- przebudowa Na odcinkach pomiędzy przebudowanymi odcinkami planowane jest wyznaczenie poprzez oznakowanie: * km 0+211,08- km 0+626,83 - Wyznaczenie poprzez oznakowanie dł. 415,75 mb * km 1+201,54 - km 1+285,02 - Wyznaczenie poprzez oznakowanie dł. 83,48 mb Razem Przebudowa i remont: 1 600 m. razem wyznaczenie poprzez oznakowanie 500 m Razem Milik- Szczawnik 2 100 m. Zaprojektowany przekrój o spadku jednostronnym, który wynosi 3%. Projektowana nawierzchnia z kruszywa zaklinowana klińcem 4/31,5mm i miałowana kruszywem 0/075/4mm stabilizowana mechanicznie. Przebudowa dróg rowerowych polegać będzie na wymianie zniszczonej podbudowy na podbudowę z pospółki 0/63 mm stabilizowanej mechanicznie oraz istniejącej nawierzchni ziemno- żwirowej na nawierzchnię z tłucznia 31,5/63mm zaklinowanej klińcem 4/31,5mm i miałowanej kruszywem 0/075/4 mm w granicach istniejącego pasa drogowego, a remont na wymianie istniejącej nawierzchni ziemno- żwirowej na nawierzchnię z tłucznia 31,5/63mm zaklinowanej klińcem 4/31,5mm i miałowanej kruszywem 0/075/4 mm o zmiennej szerokość od 2,50 m do 4,00m. Parametry techniczne ścieżki pieszo-rowerowej przyjęto zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z 2 marca 1999 r., w sprawie warunków technicznych jakimi powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie: •Szerokość ścieżki od 2,50 do 4,00 m, •Ścieżka rowerowa dwukierunkowa, z której mogą korzystać piesi, •Pochylenie poprzeczne jednostronne 3%. Konstrukcja nawierzchni przebudowywanych dróg rowerowych- rowerowego szlaku wód mineralnych • 15cm- w-wa górna z tłucznia 31/63mm zaklinowana klińcem 4/31,5mm i miałowana kruszywem 0/075/4mm stabilizowana mechanicznie, •25cm-w-wa dolna z pospółki 0/63mm stabilizowana mechanicznie, •warstwa geowłókniny separacyjno- filtracyjnej. Podłoże gruntowe o Ed≥60 ora Is≥0,98. Wody opadowe z odprowadzane poprzez odpowiednie spadki podłużne i poprzeczne oraz przydrożne rowy na terenie działek objętych inwestycją. Wykonane zostanie oznakowanie pionowe. Oznakowanie pionowe. Dodatkowo część trasy zostanie poprowadzona na zasadach ogólnych po istniejących drogach publicznych poprzez oznakowanie: - odcinek po drodze wojewódzkiej nr 971 długości 0,35km - odcinki po drodze powiatowej nr 1517K Żegiestów –Szczawnik- Muszyna o łącznej długości 3,89km; - odcinek po drodze gminnej nr 292893K o długości 2,47km - odcinek po drodze gminnej nr 292900K o długości 0,68km - odcinek po drodze powiatowej nr 1516K Muszyna- Złockie o długości 5,14km - odcinki po drodze gminnej nr 292953K – ul. Polna, ul. Słoneczna, ul. Jasna o długości 2,20km i 0,56km - odcinek po drodze gminnej nr 292952K o długości 0,29km - przejazd przez drogę wojewódzką nr 971 (przekroczenie szerokości jezdni) - odcinek po drodze gminnej nr 292936K o długości 0,14km - odcinek po drodze powiatowej nr 1514K Muszyna ul. Piłsudskiego o długości 0,34km - odcinek drogi gminnej nr 292946K (Aleja Zdrojowa) długości 0,25km Wszystkie wyżej wymienione odcinki to długość 24,532 km. Dodatkowo wykonane zostanie oznakowanie po istniejących ścieżkach drogach leśnych: odcinek Milik- Żegiestów 0+000,00- 3+625,00- długości 3,625 km. Rozwiązania równoważne: Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w postępowaniu opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne, z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego, posiadały wymagane atesty, spełniały normy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne i nie będą powodować konieczności zmiany dokumentacji projektowej. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak aby Zamawiający mógł sprawdzić czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w SIWZ. Założenia: 1. Przedmiary robót zostały potraktowane przez Strony jako materiał pomocniczy do skosztorysowania prac związanych z realizacją przedmiotu umowy, zaś w złożonej ofercie Wykonawca uwzględnił wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy. 2. Wykonawca zapewni prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, oraz z aktualnie obowiązującymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi obowiązującymi przepisami a w szczególności Prawo Budowlane wraz z aktami wykonawczymi. 3. Wykonawca wykona dokumentację powykonawczej zgodnie z art. 3 pkt. 14 ustawy Prawo budowlane wraz z kompletem atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały i urządzenia. 4. Jako zrealizowanie przedmiotu umowy rozumie się wykonanie wszelkich prac i robót składających się na przedmiot umowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest do współuczestnictwa wraz z Zamawiającym podczas postępowania prowadzonego przez organy nadzoru budowlanego oraz inne instytucje. 6. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego. 7. Wysokość wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy ustalona zostanie na podstawie przedstawionej oferty i ma ona charakter ryczałtowy, nie podlega zmianie ani waloryzacji oraz uwzględnia wszystkie wymagane opłaty i koszty niezbędne do prawidłowego zrealizowania całości przedmiotu umowy, bez względu na okoliczności i źródła ich powstania, w tym również koszty usunięcia wad w okresie rękojmi i gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie nr 1: 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych 00/100) Zadanie nr 2: 500,00 zł (pięćset złotych 00/100) Zadanie nr 3: 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych 00/100) Zadanie nr 4: 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych 00/100) 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 I 1240.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: 35880900052001000006480003 z dopiskiem: wadium dla przetargu „Rowerowy Szlak Wód Mineralnych w Gminie Muszyna” Działanie 6.1 Rozwój dziedzictwa kulturowego i naturalnego, Poddziałanie 6.1.4 Lokalne trasy turystyczne, dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020” 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczeniu wskazanych w rozdziale 4 pkt.1 ppkt. 2 SIWZ Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ (Wstępne Oświadczenie). 2. W celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postepowaniu, Wykonawca składa wraz z ofertą wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia wskazanych w rozdziale 4 pkt.1 ppkt. 2 oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także Wstępne Oświadczenia dotyczące tych podmiotów. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Wstępne Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wstępne Oświadczenie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczeniu wskazanej w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie, o których mowa w zdaniu pierwszym, składa każdy z Wykonawców. – załącznik nr 4 6. W celu definitywnego potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w rozdziale 4 pkt.1 ppkt.1 oraz braku podstaw do wykluczeniu wskazanych rozdziale 4 pkt.1 ppkt. 2 Zamawiający może przed udzieleniem zamówienia wezwać Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale 5 SIWZ. Niniejsze postanowienie nie nakłada na Zamawiającego obowiązku takiego wezwania, a jedynie uprawnienie. 7. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdziale 5 SIWZ potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 8. W celu definitywnego tj. zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale 5 pkt. 6 SIWZ potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, na żądanie Zamawiającego, które to wezwanie ma charakter uprawnienia Zamawiającego, a nie jego obowiązku, przedkłada: a) Aktualną informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13), 14) i 21) ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności d) Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 9. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 10. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 22 a ust. 1, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 11. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, dokumenty, o których mowa w rozdziale 5, składa każdy z nich. 12. Dokumenty powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 13. Wszystkie wymagane dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim, na maszynie, komputerze lub odręcznie w sposób zapewniający czytelność tekstu. 14. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 15. W zakresie nie uregulowanym niniejszą SIWZ mają zastosowanie przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego. 1. Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: 1) wypełnionego druku oferty (załącznik nr 3) 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty 3) W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy Obowiązujące zasady! 1) Dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 2) Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale lub kopi poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach