Przetargi.pl
Zapewnienie dostępu do usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, ich dzieci oraz osób towarzyszących.

Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31120 Kraków, al. Mickiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126 624 413 , fax. 126 624 410
  • Data zamieszczenia: 2017-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
    al. Mickiewicza 21
    31120 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 126 624 413, fax. 126 624 410
    REGON: 181500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://urk.edu.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zapewnienie dostępu do usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, ich dzieci oraz osób towarzyszących.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie dostępu do usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, ich dzieci oraz osób towarzyszących, zwanych dalej użytkownikami. 2. Przez pracownika zamawiającego należy rozumieć osobę zatrudnioną przez zamawiającego na podstawie umowy o pracę, mianowania lub powołania. 3. Przez dziecko należy rozumieć dziecko pracownika zamawiającego w wieku do lat 15. 4. Przez osobę towarzyszącą należy rozumieć osobę, którą pracownik zamawiającego wskaże jako taką. Osoba towarzysząca nie musi być spokrewniona z pracownikiem zamawiającego. 5. Zamawiający przewiduje trzy rodzaje karnetów, każdy w dwóch wariantach: a) karnet typu A - umożliwiający korzystanie z co najmniej niżej wymienionych obiektów/zajęć: basen, lodowisko sezonowe, ścianka wspinaczkowa, grota solna, squash, siłownia, fitness, aqua aerobik, sauna, taniec, joga, spinning, sztuki walki – dotyczy użytkowników w wieku od lat 15. - A1 – karnet uprawniający do 10 wejść w miesiącu. - A2 – karnet uprawniający do nieograniczonej liczby wejść w miesiącu. b) karnet typu B - umożliwiający korzystanie z co najmniej niżej wymienionych obiektów/zajęć: basen, lodowisko sezonowe, ścianka wspinaczkowa, grota solna, taniec, sztuki walki – dotyczy użytkowników w wieku do lat 15. - B1 – karnet uprawniający do 10 wejść w miesiącu. - B2 – karnet uprawniający do nieograniczonej liczby wejść w miesiącu. c) karnet typu C umożliwiający korzystanie co najmniej z basenu – dotyczy użytkowników w wieku do lat 15. - C1 – karnet uprawniający do 10 wejść w miesiącu. - C2 – karnet uprawniający do nieograniczonej liczby wejść w miesiącu. 6. Zakres zamówienia obejmuje zapewnienie dostępu do co najmniej niżej wymienionych kategorii obiektów i zajęć prowadzonych na terenie miasta Krakowa, z zastrzeżeniem pkt 5. Zamawiający dopuszcza, aby ilości obiektów sportowo-rekreacyjnych dostępnych na kartę z nielimitowanym dostępem do usług oraz ilości obiektów dostępnych na kartę z dostępem limitowanym były różne. 7 Wykonawca, w ramach miesięcznego karnetu, zobowiązany będzie zapewnić użytkownikom dostęp do obiektów/zajęć (odpowiednio w zależności od typu karnetu), w określonym w ofercie wymiarze czasu – bez dopłat, z zastrzeżeniem zajęć squash, do których zamawiający dopuszcza pojedyncze dopłaty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92000000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony druk Oferta – stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Pełnomocnictwo: a) dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570). b) dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. 3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 570), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 4. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane – wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 2A do specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach