Przetargi.pl
Roboty budowlane w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej w wybranych jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu

Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-501 Poznań, Dolna Wilda
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8586100, , fax. 61 8522224
  • Data zamieszczenia: 2018-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
    Dolna Wilda 80A
    61-501 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8586100, , fax. 61 8522224
    REGON: 00102297200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej w wybranych jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej w wybranych jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu, zlokalizowanych w miejscowościach, o których mowa w pkt 3.3 SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w dokumentacji, stanowiącej załącznik nr 1 oraz nr 2 do SIWZ, zawierającej: Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz rysunki okien i drzwi. Zamówienie podzielono na 3 części: 1) Część 1 – roboty budowlane w Urzędzie Skarbowym w Pile (wymiana stolarki okiennej), 2) Część 2 – roboty budowlane w Urzędzie Skarbowym w Koninie oraz w Urzędzie Skarbowym w Kole (częściowa wymiana stolarki okiennej), 3) Część 3 – roboty budowlane w Urzędzie Skarbowym w Jarocinie oraz w Urzędzie Skarbowym w Pile (wymiana stolarki drzwiowej),
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium, dla poszczególnych części zamówienia, w wysokości: 1) 6 000,00 zł – dla Części I zamówienia, 2) 1 000,00 zł – dla Części II zamówienia, 3) 1 000,00 zł – dla Części III zamówienia. 2. Wykonawca, który składa ofertę na trzy części zamówienia, może wnieść wadium w wysokości sumy kwot wadium wymaganej przez Zamawiającego dla każdej części zamówienia, wybranej przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby z treści dokumentu wadialnego lub przelewu jednoznacznie wynikało, jakiej części zamówienia wadium dotyczy. W przypadku niezgodności sumy kwot wniesionego wadium z ilością części zamówienia, na które wykonawca złożył oferty oraz braku możliwości jednoznacznego przypisania wadium do poszczególnych części oferty, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona (art.89 ust.1 pkt 7b Pzp). 3. Wykonawca ubiegający się o udzielenia zamówienia wnosi wadium w: 1) pieniądzu – przelewem na konto Zamawiającego NBP 18 1010 1469 0032 6113 9120 0000, z podaniem tytułu: „Wadium – Roboty budowlane w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej w wybranych jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu - część nr ……………..”; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2014r., poz.1804). 4. Sposób przekazania wadium: 1) wraz z ofertą w postaci oryginału poręczenia lub gwarancji; z treści dokumentu powinno jednoznacznie wynikać, której części zamówienia dotyczy wadium, 2) w przypadku przelewu – uznanie rachunku bankowego Zamawiającego, dokonane przed upływem składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczeń, oryginał dokumentu wadialnego, z uwagi na ewentualną konieczność jego późniejszego zwrotu przez Zamawiającego, powinien stanowić odrębną część oferty, nie należy go trwale łączyć z dokumentami oferty. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Gwarancje bankowe, ubezpieczeniowe, lub poręczenia winny posiadać ważność najpóźniej od dnia składania ofert. 6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 7. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, termin wniesienia wadium uważa się za zachowany jeśli rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany przed upływem terminu składania ofert. 8. Niedostarczenie Zamawiającemu oryginału gwarancji lub poręczenia do terminu składania ofert będzie równoznaczne z brakiem wniesienia wadium i skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy (art.89 ust.1 pkt 7b pzp). 9. Wadium wnoszone w formach wymienionych w pkt 3 ppkt 2 – 5 musi: 1) wskazywać gwaranta lub poręczyciela (nazwa podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia); 2) wskazywać beneficjenta – Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu, 3) określać termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia (musi obejmować okres związania ofertą), 4) określać kwotę poręczenia lub gwarancji (musi być równa kwocie wadium), 5) gwarantować wypłatę należności w sposób nieodwołalny i bezwarunkowy, 6) wskazywać przyczyny zatrzymania wadium przez Zamawiającego, określone w art.46 ust.4a oraz ust.5 pzp. 10. Wadium nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z przepisami pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Oświadczenie, o którym mowa powyżej wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego, za pośrednictwem strony internetowej, informacji po otwarciu ofert dotyczących: - kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; - firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; - ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach