Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa Oczyszczalni Ścieków w m. Gogolewo

Międzygminny Związek Wodociągów i Kanalizacji w Strzelcach Wielkich ogłasza przetarg

  • Adres: 63-820 Piaski, Strzelce Wielkie
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 719 364 , fax. 655 719 364
  • Data zamieszczenia: 2018-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzygminny Związek Wodociągów i Kanalizacji w Strzelcach Wielkich
    Strzelce Wielkie 84
    63-820 Piaski, woj. wielkopolskie
    tel. 655 719 364, fax. 655 719 364
    REGON: 41051392000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzwik.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Związek Gmin

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa Oczyszczalni Ścieków w m. Gogolewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest przebudowa i rozbudowa mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków (w technologii złoża zraszanego niskoobciążonego) wraz z instalacjami między obiektowymi (kanały technologiczne PVC i PE DN 63mm÷300mm) z wykorzystaniem istniejącego wylotu do środowiska. W planowanej inwestycji zaprojektowano: - 2 nitki drogi dojazdowej (umożliwiające wjazd i wyjazd taboru samochodowego); - przebudowę i modernizację istniejących zbiorników technologicznych takich jak: zbiornik retencyjno-uśredniający ścieków surowych oraz zbiornik magazynowy osadu; - demontaż pozostałych, wyeksploatowanych urządzeń oczyszczania ścieków; - instalację ciśnieniową ścieków surowych zasilającą projektowane ciągi technologiczna oczyszczania ścieków; - 2 bliźniacze ciągi technologiczne urządzeń oczyszczania ścieków; - nowe ogrodzenie terenu oczyszczalni powiększonego o dodatkową działkę (do tej pory nie zabudowaną); - instalację oświetleniową oczyszczalni, wewnętrzną instalację elektryczną oraz instalację AKPiA; - agregat prądotwórczy; - kontener socjalno-technologiczny; - wewnętrzną instalację wodociągową na terenie oczyszczalni; - układ komunikacji wewnętrznej na terenie oczyszczalni. W projektowanych ciągach technologicznych nowych urządzeń oczyszczających przewiduje się zabudowę: - dwóch cylindrycznych, poziomych osadników wstępnych z tworzyw sztucznych o pojemności nominalnej 60m3 każdy (OW); - dwóch zespołów 2-stopniowego złoża biologicznego zraszanego (ZB1, ZB2 - po 2 złoża w każdym z ciągów technologicznych); - komory sedymentacyjnej (końcowego osadnika wtórnego) w formie zbiornika stożkowo-cylindrycznego o średnicy 2,9m - wspólnej dla obydwu ciągów technologicznych (KS); - komór pomiarowych ścieków surowych i ścieków oczyszczonych. Zakres prac, który musi być zrealizowany do końca 2018r.: - 2 nitki drogi dojazdowej (umożliwiające wjazd i wyjazd taboru samochodowego); - przebudowę i modernizację istniejących zbiorników technologicznych takich jak: zbiornik retencyjno-uśredniający ścieków surowych oraz zbiornik magazynowy osadu; - instalację ciśnieniową ścieków surowych zasilającą projektowane ciągi technologiczna oczyszczania ścieków; - 1 ciąg technologiczny urządzeń oczyszczania ścieków; - nowe ogrodzenie terenu oczyszczalni powiększonego o dodatkową działkę (do tej pory nie zabudowaną); - częściowo: instalację oświetleniową oczyszczalni, wewnętrzną instalację elektryczną oraz instalację AKPiA; - agregat prądotwórczy; - kontener socjalno-technologiczny; - częściowo: wewnętrzną instalację wodociągową na terenie oczyszczalni; - układ komunikacji wewnętrznej na terenie oczyszczalni. Pozostały zakres można wykonać w 2019 roku. Uwaga! Podczas trwania inwestycji do oczyszczalni w sposób ciągły będą dopływać ścieki w ilości: - w porze bezdeszczowej około 50 m3 / d, - w porze deszczowej około 100 m3 / d, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Przedmiarze Robót, kosztorysie ofertowym, Projekcie budowlano - wykonawczym oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Harmonogram rzeczowo – finansowy. - najpóźniej na 3 dni przed dniem zawarcia umowy wybrany Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram rzeczowo – finansowy wykonania robót objętych zamówieniem, z podziałem na co najmniej miesiące, z którego powinny wynikać: kolejność realizacji robót, technologia realizacji, czas realizacji i terminy wykonania elementów robót podlegających odbiorom częściowym, końcowemu oraz koszty realizacji. - Zamawiający dopuszcza zmianę harmonogramu rzeczowo – finansowego (bez zmiany wynagrodzenia) podyktowaną dostosowaniem go do wymogów projektu. - Jeżeli Zamawiający w terminie 3 dni od dnia otrzymania harmonogramu rzeczowo – finansowego nie zgłosi do niego uwag, przedłożony harmonogram uważa się za zatwierdzony. - Jeżeli Zamawiający zgłosi uwagi do harmonogramu rzeczowo – finansowego, w szczególności dotyczące jego niezgodności z postanowieniami umowy, Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego, nie później niż w terminie 3 dni od ich otrzymania, przedłożenia poprawionego harmonogramu rzeczowo - finansowego, uwzględniającego uwagi Zamawiającego oraz postanowienia Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252127-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości: 80.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359). Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 8927 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu należy dołączyć do oferty. Wadium w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy wnieść poprzez złożenie oryginału dokumentu w siedzibie Zamawiającego. Kserokopię dokumentu należy dołączyć do oferty. Dokument wadialny powinien mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań dotyczących spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Harmonogram rzeczowo – finansowy. Najpóźniej na 3 dni przed dniem zawarcia umowy wybrany Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram rzeczowo – finansowy wykonania robót objętych zamówieniem, z podziałem na co najmniej miesiące, z którego powinny wynikać: kolejność realizacji robót, technologia realizacji, czas realizacji i terminy wykonania elementów robót podlegających odbiorom częściowym, końcowemu oraz koszty realizacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach