Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE REMONTU BUDYNKU NR 77 ORAZ REMONTU POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 35 NA TERENIE JW. 1747 W SUWAŁKACH

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
  • Data zamieszczenia: 2016-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Nowowiejska 20 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wog.wp.mil.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: OBRONA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE REMONTU BUDYNKU NR 77 ORAZ REMONTU POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 35 NA TERENIE JW. 1747 W SUWAŁKACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Remont budynku nr 77 oraz remont pomieszczeń w budynku nr 35 na terenie Jednostki Wojskowej Nr 1747 przy ul. Wojska Polskiego 21 w Suwałkach. 1. Zakres Robót: 1.1. Budynek nr 77- garaż: Budynek parterowy, niepodpiwniczony. Ściany murowane . Konstrukcja stropodachu stalowa, kryty papą asfaltową na lepiku. Obiekt wyposażony w instalację elektryczną i odgromową. 1.1.1. Ogólny zakres robót budowlanych do wykonania: 1.1.1.1. Rozebranie: pokrycia z papy, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, izolacji cieplnej z płyt pilśniowych na lepiku. 1.1.1.2. Wykucie z muru ościeżnic stalowych i krat okiennych wraz z demontażem skrzydeł drzwiowych. 1.1.1.3. Montaż rusztowań ramowych przyściennych. 1.1.1.4. Uzupełnienie styku płyt korytkowych stropodachu. 1.1.1.5. Montaż deski okapowej . 1.1.1.6. Wykonanie izolacji cieplnej stropodachu z płyt laminowanych papą asfaltową EPS 100 gr. 5cm (styropapa) klejonych lepikiem asfaltowym na gorąco. 1.1.1.7. Wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej. 1.1.1.8. Krycie stropodachu papą termozgrzewalną dwuwarstwowo. 1.1.1.9. Montaż prefabrykowanych rynien i rur spustowych z blachy powlekanej. 1.1.1.10. Przecinanie palnikiem zawiasów wrót garażowych wraz z demontażem skrzydeł wrót. 1.1.1.11. Montaż wrót stalowych do garaży rozwieranych. Bramy stalowe z ościeżnicą mocowaną do słupów stalowych, z naświetlem nad drzwiami. Bramy dwuskrzydłowe szt.17 w tym dwie z drzwiami wejściowymi pełnymi o wym. 0,9x2m, symetrycznie dzielone, ocieplone wełną mineralną gr.min.40mm, z uszczelką na całym obwodzie skrzydeł. Konstrukcja ramy skrzydeł z kształtowników ocynkowanych zamkniętych powlekanymi farbami antykorozyjnymi, poliestrowymi. Poszycie z blachy stalowej ocynkowanej płaskiej gr. min.1,5mm powlekanej w kolorze szarym. Wszystkie metalowe podzespoły z blachy ocynkowanej. Skrzydło bramy ma być osadzone w ościeżnicy na min. 4szt. zawiasów z kalamitkami. Montaż progów wejściowych, osadzenie zasuw w podłożu do blokowania otwartych bram wraz ze stopkami. Jedno skrzydło bramy wyposażone w zamek patentowy i uchwyt do otwierania, drugie ryglowane do góry i do dołu. Bramy wyposażone w kłódkę i plombowniczka. Opisane od nr 1 do 17. 1.1.1.12. Uzupełnienie progów betonem. 1.1.1.13. Wykonanie opaski betonowej. 1.1.1.14. Montaż okien rozwieralnych i uchylno-rozwieralnych dwudzielnych z PCV. 1.1.1.15. Wymiana drzwi drewnianych wewnętrznych na stalowe, kompletne z ościeżnicą, samozamykaczem, klamką, zamkiem, plombowniczka, z uszczelką na całym obwodzie skrzydeł wraz z obróbką obsadzenia. 1.1.1.16. Rozbiórka i ponowny montaż płyt drogowych betonowych. 1.1.1.17. Przygotowanie powierzchni do malowania emulsyjnego oraz malowanie emulsyjne . 1.1.1.18. Czyszczenie konstrukcji stropodachu: dźwigarów, płatwi, rygli oraz malowanie. 1.1.1.19. Mechaniczne przeszlifowanie malowanej posadzki cementowej. 1.1.1.20. Odkurzenie , uzupełnienie szczelin dylatacyjnych. 1.1.1.21. Dwukrotne gruntowanie posadzki żywicą epoksydową. 1.1.1.22. Posadzki poliestrowe powłokowe. 1.1.1.23. Miniowanie oraz dwukrotne malowanie farbą chlorokauczukową powierzchni metalowych. 1.1.1.24. Utylizacja papy , płyt pilśniowych, gruzu. 1.1.2. Zakres robót elektrycznych do wykonania: 1.1.2.1. Demontaż :przewodów odgromowych, wsporników. 1.1.2.2. Montaż uziomu z bednarki oc. 25x4mm. 1.1.2.3. Montaż: złączy, złączy kontrolnych, osłon, wsporników, zwodów z pręta o śr.8mm. 1.1.2.4. Wykonanie pomiarów instalacji odgromowej. 1.1.2.5. Montaż rur winidurowych śr. 20,28,40. 1.1.2.6. Montaż puszek hermetycznych 75x75mm . 1.1.2.7. Montaż łączników jednobiegunowych IP65. 1.1.2.8. Wciąganie przewodów: YDY 3x1,5mm2, YLY 5x6mm2, HDGsPH90 2x1mm2 , LY1x50mm2 do rur. 1.1.2.9. Montaż opraw świetlówkowych hermetycznych 2x36 W . 1.1.2.10. Montaż gniazd siłowe z wyłącznikiem COMBO- Pol 32A +z gniazdo 230V wył. L-O-P IP65. 1.1.2.11. Montaż opraw oświetleniowych kanałowych do 100W z żarówką LED 24V 14W gwint E27. 1.1.2.12. Montaż przewodów uziemiających i wyrównawczych z bednarki oc. 25x4 oraz z LY 1x16mm2. 1.1.2.13. Montaż złącza kablowego wolnostojącego z fundamentem ZK3a 400A z wyposażeniem (podstawy RBK-1 3szt. zwory nożowe 250A- 6szt. zabezpieczenie do RBK 3szt., szyna PEN. 1.1.2.14. Montaż naświetlacza LED 50W 230V barwa zimna IP65. 1.1.2.15. Montaż zegara astronomicznego. 1.1.2.16. Montaż rozdzielnicy modułowej 72 polowej IP65. 1.1.2.17. Montaż wyłączników nadprądowych, przeciwporażeniowych, zasilacza 230/24VDC 50W. 1.1.2.18. Przebijanie otworów w ścianach. 1.1.2.19. Wykonanie sprawdzeń i pomiarów instalacji elektrycznych. 1.2. Budynek nr 35: Budynek wielofunkcyjny . Budynek niepodpiwniczony, trzykondygnacyjny. Murowany z cegły pełnej. Dach drewniany pokryty blachą powlekaną. Obiekt wyposażony we wszystkie instalacje. 1.2.1. Ogólny zakres robót budowlanych do wykonania : 1.2.1.1. Wykucie z muru ościeżnic drewnianych, podokienników betonowych. 1.2.1.2. Rozbiórka obróbek blacharskich. 1.2.1.3. Montaż rusztowań ramowych przyściennych. 1.2.1.4. Montaż okien rozwieralnych i uchylno-rozwieralnych dwudzielnych z PCV, okna z łukiem, szpros wszybowy, kolor biały, nawiewnik higrosterowany. 1.2.1.5. Obsadzenie podokienników z konglomeratu o wym. 1,44x 0,70m kolor biały, gr. min 2cm. 1.2.1.6. Montaż drzwi wewnętrznych aluminiowych dwuskrzydłowych, komplet z klamką, zamkiem patentowym, samozamykacz, urządzenie do plombowania, kolor biały. 1.2.1.7. Uzupełnienie płytek gresu przy wymianie drzwi. 1.2.1.8. Przygotowanie powierzchni do malowania emulsyjnego. 1.2.1.9. Dwukrotne malowanie emulsyjne powierzchni wewnętrznych. 1.2.1.10. Dwukrotne malowanie olejne: ścian, stolarki drzwiowej, rur. 1.2.1.11. Malowanie olejne grzejników. 1.2.1.12. Wymiana obicia z płyt gipsowych. 1.2.1.13. Rozebranie ścian z cegieł - zewnętrznych podmurówek pod parapetem. 1.2.1.14. Uzupełnienie ścian zewnętrznych podmurówek z cegieł klinkierowych. 1.2.1.15. . Wykonanie warstw wyrównawczych z zaprawy cementowej. 1.2.1.16. Wykonanie parapetów zewnętrznych z kształtek parapetowych. 2. Rozliczenie złomu 2.1 Wartość złomu stalowego (0,30 zł/kg netto x 7207 = 2162,10 zł) Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty te są zasadniczym źródłem do szacowania kosztów realizacyjnych przez Wykonawcę. 3. Warunki realizacji zadania: 3.1. Zamawiający informuje, iż w dniu 21.07.2016r o godzinie 10.00 odbędzie się wizja lokalna miejsca inwestycji. Wizję lokalną przeprowadzi Pan Leszek LEMIESZ tel. 261 347 466. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. 3.2. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym na dwa dni przed podpisaniem umowy dostarczył do Kierownika Infrastruktury przy ul. Nowowiejskiej 20 w Giżycku: 3.2.1. trzy egzemplarze kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą szczegółową wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów i sprzętu sporządzone wg założeń do kosztorysowania (załącznik nr 7 do SIWZ) na podstawie przedmiarów, które będą stanowiły załącznik do umowy. Niniejszy kosztorys ofertowy będzie stanowił podstawę obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w przypadku przerwania realizacji zamówienia z winy Wykonawcy, bądź z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 3.2.2. trzy egzemplarze harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji zadania (załącznik nr 10 do SIWZ) uzgodnione z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury. 3.3. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane) oraz dostarczył dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 3.4. Realizacja robót: w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą JW. 1747). 3.5. Roboty będą prowadzone w czynnym zakładzie. 3.6. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 3.7. Wszystkie prace rozbiórkowe i montażowe Wykonawca winien wykonywać z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa w odniesieniu do ludzi i mienia. 3.8. Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP, który będzie współpracował z Inspektorem BHP wskazanym przez Dowódcę JW. 1747. 3.9. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. 3.10. W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 3.11. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dokonał ubezpieczenia budowy na kwotę nie mniejszą niż: cena za realizację niniejszego zamówienia zaproponowana w ofercie. Dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. 3.12. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. 3.13. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu oraz na rzecz osób trzecich, wyrządzone w trakcie realizacji obowiązków wynikających z treści zawartej umowy. 3.14. Rozliczenie złomu - wartość oferty należy pomniejszyć o wartość złomu; 3.15. Ceny jednostkowe złomu zostały ustalone na podstawie Planu przekazywania w 2015 roku Agencji Mienia Wojskowego trwale zbędnych rzeczy ruchomych sporządzony przez IWspSZ z uwzględnieniem średnich cen jednostkowych uzyskanych przy sprzedaży. 3.16. Wykonawca wyraża zgodę na poddanie się rygorom procedur bezpieczeństwa. 4. Lokalizacja robót: Roboty realizowane będą na terenie Jednostki Wojskowej Nr 1747 w Suwałkach przy ul. Wojska Polskiego 21. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych 24 WOG, jest w dniu podpisania umowy: dostarczenie wypełnionego wniosku o wydanie przepustki (osobowej, samochodowej) dla grupy osób (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ). dostarczenie w formie elektronicznej zdjęć osób wymienionych we wniosku. Zdjęcia w formie elektronicznej można dostarczyć na informatycznym nośniku danych lub przesłać mailem na adres: m.bulka@ron.mil.pl. Wykonawca podwykonawca zatrudniający obcokrajowców przed rozpoczęciem przez nich prac, ma obowiązek stosowania się do Decyzji Nr 21MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10.02.2012 w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 33).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 110 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. 1.1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 1.2. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 02.08.2016r. r. do godz.: 08.00. 1.3. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego (widnieje jako zaksięgowane). 1.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium w post. nr 63/2016 - roboty budowlane w budynku nr 77 oraz nr 35 na terenie JW. 1747. 1.5. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. 1.6. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.24wog.wp.mil.pl.http://www.bip.mon.gov.pl,
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach