Przetargi.pl
KONSERWACJA POMIESZCZEŃ, NAPRAWA PODŁÓG, WYMIANA OPRAW OŚWIETLENIOWYCH, IZOLACJA PIONOWA ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH W BUDYNKU KOSZAROWYM W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ NR 2568 W WĘGORZEWIE.

Jednostka Wojskowa Nr 4352 ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 46 02 , fax. 87 429 46 41
  • Data zamieszczenia: 2015-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4352
    ul. Nowowiejska 20 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 46 02, fax. 87 429 46 41
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wog.wp.mil.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Obrona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KONSERWACJA POMIESZCZEŃ, NAPRAWA PODŁÓG, WYMIANA OPRAW OŚWIETLENIOWYCH, IZOLACJA PIONOWA ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH W BUDYNKU KOSZAROWYM W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ NR 2568 W WĘGORZEWIE.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na konserwacji pomieszczeń, naprawie podłóg, wymianie opraw oświetleniowych, izolacji pionowej ścian zewnętrznych w budynku koszarowym w Jednostce Wojskowej nr 2568 w Węgorzewie. Opis budynku nr 9 - koszarowy Budynek podpiwniczony o trzech kondygnacjach z poddaszem użytkowym, ściany murowane, dach o konstrukcji drewnianej, pokryty dachówką, stolarka okienna PCV, drzwi wewnętrzne drewniane. Obiekt wyposażony w instalację c.o., wod-kan, elektryczną, telefoniczną i odgromową. Dane techniczne budynku nr 9: - kubatura budynku - 14315,6m3 - powierzchnia użytkowa - 2694 m3 - powierzchnia objęta zakresem zadania - 3422,80m2 Ogólny zakres prac: Wykonanie tynków wewnętrznych Wymiana drzwi wahadłowych na aluminiowe wraz z witryną Wymiana stolarki okiennej na PCV w pomieszczeniach piwnicznych Licowanie ścian płytkami glazurowymi Naprawa podłóg parkietowych wraz ze szlifowaniem i lakierowaniem, Układanie posadzki płytkami terakotowymi Wykonanie Izolacji cieplnej i przeciw wilgociowej Wykonanie posadzki betonowej Wykonanie gładzi gipsowych Malowanie pomieszczeń farbami emulsyjnymi ścian i sufitów Dwukrotnie malowanie stolarki drzwiowej farba olejną Malowanie grzejników radiatorowych Malowanie rur farbą olejną Malowanie cokolików farbą olejną Malowanie balustrady farba olejna Postawienie ścinek działowych gr 12 cm Wykonanie tynków wewnętrznych Wykonanie tynku żywicznego na korytarzach i klatce schodowej Skucie tynków zewnętrznych Napraw murku oporowego Wywóz gruzu. Zakres robót sanitarnych do wykonania: Wykonanie bruzd na ścianach Wymiana rurociągu z rur stalowych fi 15 mm Montaż elektrycznych podgrzewaczy wody 100 l Montaż kabin natryskowych Montaż wpustów podłogowych Montaż umywalek Montaż baterii natryskowych i umywalkowych Częściowa wymiana instalacji kanalizacyjnej PCV fi 50 i fi 110 mm Dodatki za wykonanie podejść Zakres robót elektrycznych do wykonania: Mechaniczne wykonanie otworów fi do 10 mm Ułożenie krótkich odcinków instalacji elektrycznej Założenie puszek instalacyjnych Wymiana gniazd instalacyjnych Wymiana opraw oświetleniowych na 2x18 W- rastrowe Wymiana opraw oświetleniowych na 2x36W- rastrowe Montaż kompletnych skrzynek rozdzielczych Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty te są zasadniczym źródłem do szacowania kosztów realizacyjnych przez Wykonawcę. Warunki realizacji zadania: - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca inwestycji w terminie od 13.02.2015 do 20.02.2015. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury Panem Franciszkiem Zaleskim tel.874295259 lub 874295263 z Panem Januszem Rusinek. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. - Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu, najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy robót posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane oraz dostarczy dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. - Realizacja robót w godzinach 700-1500 istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki. - Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika Dowódcy JW. 2568 ds. Ochrony Informacji Niejawnych , jest przed rozpoczęciem robót, dostarczenie listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz nr rejestracyjne i marki pojazdów zabezpieczających prace. - Roboty będą prowadzone w budynku użytkowanym czynny zakład. - Wykonawca robót kierownik budowy w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. - Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. - Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP, który będzie współpracował z Inspektorem BHP: P. Stefanem Szpot. tel. nr 87- 4295287. - Wykonawca przy podpisaniu umowy przekaże Inspektorowi BHP oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 12 do siwz wraz z wykazem pracowników realizujących zadanie objęte niniejsza umową. - W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. - Wykonawca w harmonogramie wykonania robót winien uwzględnić fakt, że obiekt jest użytkowany i dlatego też zakres robót należy podzielić na etapy I etap - roboty remontowe piwnica i II piętro, II etap- parter i roboty zewnętrzne, II etap I piętro i klatka schodowa. - Ceny jednostkowe złomu zostały ustalone na podstawie Planu przekazywania w 2015 roku Agencji Mienia Wojskowego trwale zbędnych rzeczy ruchomych sporządzony przez IWspSZ, który sporządzony jest z uwzględnieniem średnich cen jednostkowych uzyskanych przy sprzedaży. Złom należy zwrócić na magazyn SOI Zamawiającego. Odpady mają zastać usunięte z terenu JW.; dalszą odległość wywozu gruzu Wykonawca określi wg. własnych kalkulacji. Transport odpadów na terenie JW. należy uwzględnić w kosztach ogólnych budowy. - Utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki w ramach kosztów ogólnych budowy. Dokument potwierdzający dokonaną utylizację należy dołączyć do dokumentów w dniu odbioru robót. - W przypadku wystąpienia w dokumentacji technicznej nazw towarowych, znaków firmowych, nazw producentów, wyrobów, materiałów czy też artykułów budowlanych, należy uznać, że Zamawiający wskazuje typ, rodzaj, klasę a także jakość gatunkową; zastosowane przez wykonawcę wyroby, materiały i artykuły budowlane, winny posiadać właściwości, cechy, parametry oraz zastosowane do ich wyrobu technologie, nie gorsze niż te, które występują pod nazwą własną i wskazują na producenta; muszą być gatunkowo porównywalne czyli równoważne. - Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie umowy. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji umowy, rozumiana jako staranność profesjonalisty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 110 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy pzp. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 7 000,00 zł słownie: siedem tysięcy złotych. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP OO Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium post. nr 082015 - roboty budowlane w budynku koszarowym nr 9 w Jednostce Wojskowej nr 2568 w Węgorzewie. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. UWAGA: W orzecznictwie Krajowej Izby Odwoławczej uznaje się, iż wniesienie wadium jest skuteczne tylko w przypadku uznania rachunku bankowego zamawiającego należną kwotą wadium. Kwota wadium wnoszonego w formie pieniężnej winna znaleźć się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu złożenia oferty. Zlecenie przelewu kwoty wadium - przed upływem terminu składania ofert - nie ma znaczenia dla dotrzymania wymogów związanych z terminem jego wniesienia, liczy się termin zarachowania środków na koncie zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert podlega bezwzględnie wykluczeniu z udziału w przetargu. Dzieje się tak nawet w sytuacji, gdy spóźnienie wynosi kilka minut i wynika z operacji bankowych związanych z uznaniem rachunku zamawiającego. Zwrot i zatrzymanie wadium - art. 46 ustawy pzp. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy pzp; unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mon.gov.pl,www.24wog.wp.mil.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach