Przetargi.pl
Roboty budowlane realizowane na podstawie projektu na wykonanie systemu sygnalizacji pożaru w budynku Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przy pl. Powstańców Warszawy 1.

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ogłasza przetarg

  • Adres: 00-950 Warszawa, Pl. Powstańców Warszawy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 560 129 , fax. 228 270 843
  • Data zamieszczenia: 2019-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
    Pl. Powstańców Warszawy 1
    00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 560 129, fax. 228 270 843
    REGON: 62127890000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uokik.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane realizowane na podstawie projektu na wykonanie systemu sygnalizacji pożaru w budynku Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przy pl. Powstańców Warszawy 1.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane realizowane na podstawie projektu na wykonanie systemu sygnalizacji pożaru w budynku Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przy pl. Powstańców Warszawy 1. Charakterystyka budynku: 1. Budynek nie jest wpisany do rejestru zabytków. Obiekt został ujęty w gminnej ewidencji zabytków (GEZ) pod numerem 7047, znajduje się również na liście dóbr kultury współczesnej opracowanej przez warszawski oddział SARP. Nieruchomość znajduje się w trwałym zarządzie Urzędu. 2. Budynek zlokalizowany jest w śródmieściu Warszawy, równolegle do zachodniej pierzei Placu Powstańców Warszawy. Oś podłużna budynku przebiega na linii północ-południe. W środkowej części budynku w kondygnacji parteru, znajduje się szerokie przejście (połączenie) z ulicą Sienkiewicza. 3. Gmach UOKiK jest obiektem o siedmiu kondygnacjach nadziemnych i jednej podziemnej – piwnicznej. 4. Konstrukcja budynku: budynek wykonany jest w konstrukcji żelbetowej ze ścianami murowanymi z cegły pełnej. Ściany zewnętrzne na poziomach od parteru do 5 piętra mają grubość 2 cegieł (51 cm), ściany zewnętrzne 6 piętra 1,5 cegły (38 cm). 5. Budynek posiada następujące parametry techniczne: • wysokość - 24,90 m, • kubatura budynku - 61 758 m3, • powierzchnia użytkowa - 14530,60 m2, • powierzchnia zabudowy budynku - 2831 m2, • liczba kondygnacji – 8, w tym 7 nadziemnych. 6. Na poziomie piwnicy i parteru w części budynku usytuowanej od strony ulicy Moniuszki znajduje się Biuro Podawcze KOMISJI NADZORU FINANSOWEGO, które zajmuje: • piwnicę, a w niej archiwa, archiwum podręczne i pomieszczenie archiwisty, magazyn biurowy, pomieszczenie ochrony, pomieszczenia techniczne (wentylatornia, rozdzielnia, lokalny punkt dystrybucji), WC; • parter, a tam pomieszczenia administracyjno-biurowe dla pracowników, recepcję, kancelarię z biurem podawczym, pokój wypoczynku dla kierowców, sale konferencyjne z szatniami i zapleczem socjalnym dla max. 50 osób z możliwością podziału na 3 mniejsze, pomieszczenie socjalne - jadalnia, WC w tym dla osób niepełnosprawnych. 7. Na poziomie piwnicy i parteru w części budynku usytuowanej od strony ulicy Boduena znajduje się Centrum Konferencyjne UOKiK, które zajmuje: • Piwnicę a w niej archiwa, archiwum podręczne, magazyn biurowy, pomieszczenie ochrony, pomieszczenia techniczne (wentylatornia, szacht elektryczny), szatnia, WC; • Parter, na którym znajdują się pomieszczenia administracyjno-biurowe dla pracowników, recepcja, sale konferencyjne z zapleczem socjalnym, pomieszczenie socjalne - jadalnia, WC, biblioteka, pomieszczenia przeznaczone do przebywania powyżej 50 osób. 8. Pozostałą część budynku, czyli piwnicę oraz powyższe kondygnacje zajmuje UOKiK-Centrala wraz z najemcami (kiosk, stołówka, firma sprzątająca, zabezpieczenie techniczne). 9. Zakłada się, że gęstość obciążenia ogniowego w pomieszczeniach technicznych nie przekroczy 500 MJ/m2. W pomieszczeniach archiwum gęstość obciążenia ogniowego nie przekroczy 2000 MJ/m2. 10. Budynek UOKiK został zakwalifikowany do kategorii ZL III zagrożenia ludzi 11. W obiekcie nie ma stref zagrożonych wybuchem. 12. Budynek został podzielny na oddzielne strefy pożarowe: • UOKiK-Centrala - klatka główna – 1 strefa pożarowa, • UOKiK-Centrala - korytarze (kondygnacje od +1 do +6) od strony ul. Boduena – 2 strefa pożarowa, • UOKiK-Centrala - korytarze (kondygnacje od +1 do +6) od strony ul. Moniuszki – 3 strefa pożarowa, • Biuro Podawcze KNF – 4 strefa pożarowa, • Centrum Konferencyjne UOKiK – 5 strefa pożarowa. 13. Klatki schodowe główna i dwie boczne są wydzielone pożarowo - obudowane ścianami REI 60 i zamykane drzwiami El 30, wyposażone w instalacje oddymiające. Budynek jest wyposażony w 3 systemy oddymiania klatek schodowych (klatka główna, klatka od strony ul. Moniuszki, klatka od strony ul. Boduena). 14. Obiekt jest wyposażony w drzwi oddzieleń pożarowych klasy El 30 zamykane przy pomocy samozamykaczy. Drzwi oddzielają: • oddymiane boczne klatki schodowe (klatka od strony ul. Moniuszki, klatka od strony ul. Boduena) od korytarzy na wszystkich piętrach; • poziom -1 Centrum Konferencyjnego od technicznych korytarzy piwnicznych; • korytarze boczne od klatki głównej (od strony ul. Boduena i Moniuszki) na kondygnacjach od +1 do +6; • starą cześć piwnicy pod Centralą od korytarza na poziomie parteru; • Poddasze techniczne od poziomu +6. 15. Budynek wyposażony jest w 9 wyjść ewakuacyjnych prowadzących bezpośrednio na zewnątrz budynku zamykanych drzwiami otwieranymi zgodnie z kierunkiem ewakuacji posiadającymi co najmniej jedno skrzydło o szerokości min. 90 cm. 16. Obiekt został wyposażony w oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne. 17. Budynek UOKiK został wyposażony w przeciwpożarowe wyłączniki prądu (kubatura > 1000 m3). Wyłączniki zostały umieszczone: • UOKiK-Centrala – ochrona, • Biuro Podawcze KNF, • Centrum Konferencyjne UOKiK. 18. Przyciski ROP zlokalizowane są na każdym piętrze na głównej klatce schodowej oraz przy wyjściach z korytarzy na klatki boczne. 19. W budynku (UOKiK-Centrala) znajduje się instalacja systemu sygnalizacji pożaru z przyciskami alarmowymi ROP. 20. Aktualnie budynek podzielono na 19 stref alarmowania: • klatka główna, • piwnica rejon centralny, • piwnica strona prawa – od ul. Moniuszki, • pomieszczenia szkoleniowo-socjalne i archiwum UKNF, • bufet, • parter strona prawa – pomieszczenia KNF od ul. Moniuszki, • piętro pierwsze strona lewa – od ul. Boduena, • piętro pierwsze strona prawa – od ul. Moniuszki, • piętro drugie strona lewa – od ul. Boduena, • piętro drugie strona prawa – od ul. Moniuszki, • piętro trzecie strona lewa – od ul. Boduena, • piętro trzecie strona prawa – od ul. Moniuszki, • piętro czwarte strona lewa – od ul. Boduena, • piętro czwarte strona prawa – od ul. Moniuszki, • piętro piąte strona lewa – od ul. Boduena, • piętro piąte strona prawa – od ul. Moniuszki, • piętro szóste strona lewa – od ul. Boduena, • piętro szóste strona prawa – od ul. Moniuszki, • pomieszczenie zewnętrzne - strona lewa – od ul. Boduena. 21. Każda ze stref wyposażona jest w sygnalizator dźwiękowy i świetlny oraz przycisk ROP wyzwalający alarm z wyjątkiem: • pomieszczenia szkoleniowo-socjalnego UKNF i archiwum - dwa przyciski i sygnalizatory, • klatki głównej - pięć przycisków i sygnalizatorów. 22. W budynku zastosowano: • system sygnalizacji pożaru oparty na systemie wykrywania pożaru firmy SCHRACK SECONET, którym zostało objęte Biuro Podawcze KNF, z podłączeniem do PSP; • system SUG (stałe urządzenie gaśnicze) przeznaczony na gazowe środki gaśnicze, który został zainstalowany w archiwum KNF. 23. W Centrum Konferencyjnym brak jest zamontowanego systemu SSP . 24. W budynku zainstalowano 4 windy obsługujące poziomy od piwnicy do 6 piętra. 25. W budynku znajduje się wentylacja bytowa, klimatyzatory. Zamawiający planuje wyposażenie budynku w jeden spójny i jednolity system SSP wyposażony w jeden system komputerowej wizualizacji. Ponieważ część budynku chroniona jest nowym i nowoczesnym systemem sygnalizacji pożarowej opartym w części detekcyjnej pożaru na centrali B6-X2-CP oraz w części sterującej SUG na centrali B5-SCU-CP4L obie firmy Schrack Seconet to oferowane przez Wykonawców systemy w ramach przedmiotowego postępowania przetargowego muszą być w pełni kompatybilne z ww. centrali firmy Schrack Seconet. Ww. kompatybilność musi polegać na możliwości przesyłaniu dwukierunkowo między centralą SSP główną, a centralami SSP podrzędnymi i sterującymi SUG wszystkich dostępny w systemie informacji i parametrów technicznych. Zakres i sposób prowadzenia prac: 1. Zakres planowanych prac obejmuje przygotowanie harmonogramu pracy, roboty zabezpieczające powierzchnie, roboty rozbiórkowe, roboty w zakresie usuwania gruzu, roboty murarskie, wznoszenie rusztowań, instalowanie przegród, instalowanie sufitów podwieszanych, instalowanie drzwi, roboty malarskie, instalację systemów przeciwpożarowych. 2. Wszystkie prace powinny być wykonywane w taki sposób, aby nie zakłócać pracy wykonywanej w budynku. Prace będą wykonywane w „działającym” budynku w godzinach 6-22 oraz w soboty i niedziele. 3. Wykonawca jest odpowiedzialny za przygotowanie szczegółowego harmonogramu prac do zatwierdzenia przez Zamawiającego (harmonogram rzeczowo-terminowy będzie opracowany przez Wykonawcę przed podpisaniem umowy. Zakres robót obejmuje m.in. następujące prace: 1. wykonanie systemu p.poż. zabezpieczającego cały obiekt, na podstawie projektu budowlano-wykonawczego dołączonego do SIWZ - Załącznik Nr 1, 2. demontaż istniejącej centrali oraz montaż nowej centrali systemu sygnalizacji pożaru wraz z wykonaniem niezbędnej instalacji i podłączeniem do PSP 3. montaż gniazd oraz adresowalnych czujek dymu, ciepła zgodnie z dokumentacją projektową, zgodnie z obowiązującymi przepisami i PN, 4. montaż pojemników na akumulatory oraz ich zabudowa, 5. montaż sygnalizatorów akustycznych zapewniających słyszalność w całym obiekcie zgodnie z opracowanym projektem, 6. zapewnienie przez system sygnalizacji pożaru i monitorowań sterowań wynikających z projektu budowlano-wykonawczego, 7. rozruch, zaprogramowanie systemu i wykonanie testów – Wykonawca musi posiadać odpowiednią wiedzę i praktykę w uruchamianiu systemu sygnalizacji pożaru potwierdzoną odpowiednimi certyfikatami i referencjami, 8. przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi systemu dla Zamawiającego oraz umieszczenie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego instrukcji obsługi centrali p.poż., 9. wykonanie robót budowlanych w zakresie objętym dokumentacja projektową: okablowanie systemu musi być poprowadzone w korytach montażowych zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, prace porządkowe po przeprowadzonych robotach etc. 10. wykonanie dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach w wersji wydrukowanej i 1 egzemplarza w wersji elektronicznej na nośniku CD / DVD 11. demontaż starych, niewchodzących w skład nowego systemu elementów starego systemu p.poż. i ich utylizacja, 12. wykonanie wydzielenia pożarowego ścianką G-K o odporności ogniowej REI60 wraz z zamontowaniem drzwi pożarowych EI60 dla pomieszczenia central SSP i zasilająco-sterującej CX. 13. zamontowanie dodatkowych drzwi pożarowych EI60 w piwnicy, zabezpieczających przed rozprzestrzenianiem się pożaru. 14. montaż central SSP i zasilająco-sterującej CX. 15. montaż generatorów gaszenia aerozolem. 16. montaż elementów systemu SSP 17. podłączenie istniejących central do nowo instalowanego systemu 18. modernizacja głównego wyłącznika pożarowego prądu wg projektu budowlano-wykonawczego 19. wykonanie przepustów (zwykłych i pożarowych) przez ściany i stropy 20. montaż tras kablowych (koryt kablowych, rurek PCV, korytek elektroinstalacyjnych, etc.) 21. przygotowanie terenu budowy, 22. demontaż elementów aktualnego systemu ppoż, 23. zabezpieczanie pokoi i znajdujących się w nich elementów wyposażenia przed zniszczeniem/ zabrudzeniem, 24. wysterowanie systemu wentylacji i podłączenie istniejących jej elementów do systemu, 25. wysterowanie wind 26. wysterowanie systemów oddymiania 27. wiercenie dziur w ścianach i poprowadzenie tras kablowych do zaprojektowanego systemu, 28. sprzątanie, tynkowanie, malowanie powierzchni, 29. programowanie, szkolenie, sprawdzanie kompatybilności i poziomu współpracy elementów systemu 30. przygotowanie dokumentacji powykonawczej, zatwierdzonej przez rzeczoznawcę do spraw ppoż Zabezpieczenie terenu budowy: 1. Wykonawca musi we własnym zakresie zapewnić sobie zaplecze budowy. Dostawy mediów zapewnia Zamawiający. 2. Z chwilą przejęcia terenu budowy Wykonawca odpowiada przed właścicielem nieruchomości, którego teren został przekazany pod budowę, za wszystkie szkody powstałe na tym terenie. 3. Na czas wykonywania prac zamawiający przekaże Wykonawcy do dyspozycji pomieszczenie od strony ul. Boduena na pomieszczenie socjalne. 4. Koszty związane z organizacją prac nie podlegają oddzielnej zapłacie i stanowią koszt wkalkulowany w cenę. Informacje ogólne: 1. Wykonawca zobowiązany jest posiadać odpowiednie zezwolenia i certyfikaty, 2. system oraz urządzenia powinny spełniać wymagania pkt 11.3 zał. Nr 3 do rozporządzenia MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania i dopuszczania tych wyrobów do użytkowania (Dz.U. Nr 143, poz. 1002). Spełnienie wymagań powinno być potwierdzone aprobatami technicznymi i świadectwami dopuszczenia do stosowania w budownictwie. 3. Wszystkie materiały, urządzenia i wyroby do realizacji zamówienia zabezpiecza wybrany wykonawca, roboty wykonawca będzie realizować w czynnym obiekcie, sposób prowadzenia prac powinien być wykonywany kondygnacyjnie, 4. Przedmiot zamówienia powinien być realizowany zgodnie z przepisami prawa budowlanego, z zasadami bezpieczeństwa pracy pracowników i osób postronnych w obrębie realizacji zamówienia. 5. Zamawiający wymaga aby przedmiotowe prace były wykonane przez certyfikowanych instalatorów oferowanego rozwiązania sprzętowego, a instalatorzy posiadali uprawnienia SEP 6. Przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dokonać oględzin i wizji lokalnej w celu uzyskania niezbędnych informacji do sporządzenia prawidłowej wyceny w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. 7. Koszty ewentualnych uszkodzeń tynków i powierzchni malarskich w trakcie wykonywania prac ponosi Wykonawca. 8. Wszystkie prace powinny być wykonywane w taki sposób, aby nie zakłócać pracy wykonywanej w budynku. Prace będą wykonywane w „działającym” budynku. 9. Termin realizacji zamówienia: do dnia 15 listopada 2019 r. 10. Wykonawca powinien wykonać plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). Pracownicy wykonujący prace na wysokości muszą posiadać aktualne uprawnienia do wykonywania tego typu prac zgodnie z obowiązującymi przepisami 11. Wykonawca jest zobowiązany znać wszystkie przepisy wydane przez władze centralne i lokalne oraz inne przepisy i wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z robotami i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych praw, przepisów i wytycznych podczas prowadzenia robót. 12. Wykonawca będzie przestrzegać praw patentowych i będzie w pełni odpowiedzialny za wypełnienie wszelkich wymagań prawnych odnośnie wykorzystania opatentowanych urządzeń lub metod i w sposób ciągły będzie informować Zamawiającego (lub Inspektora Nadzoru, jeżeli został powołany) o swoich działaniach, przedstawiając kopie zezwoleń i inne odnośne dokumenty. 13. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania w okresie udzielonej gwarancji (w ramach ceny ryczałtowej za wykonanie systemu SSP) do dokonywania serwisów i przeglądów wykonanego systemu zgodnie ze stosownymi przepisami prawa w tym zakresie. 14. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie zamówienia przyjmuje się jako ryczałtowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45312000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018, poz. 110). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów NBP O/O Warszawa Nr 40 1010 1010 0078 7813 9120 0000, z adnotacją „wadium – numer sprawy BBA-2.262.14.2019. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). Zamawiający zaleca, aby oryginał dokumentu wadialnego nie był trwale połączony z ofertą, w celu umożliwienia zwrotu wadium bez naruszenia oferty. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a Pzp. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (o ile jest wymagane). Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. Zamawiający na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium w określonym terminie lub wniesie je w sposób nieprawidłowy w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub w sytuacji, o której mowa w art. 46 ust. 3 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1.2. lit. A Części II SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca jest zobowiązany zamieścić informacje o tym podmiocie w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (Załącznik Nr 4 do SIWZ) oraz w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 5 do SIWZ). W przypadku gdy oferta Wykonawcy powołującego się na zasoby innych podmiotów zostanie najwyżej oceniona, taki Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów następujących dokumentów: a) aktualnego na dzień złożenia, odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane. W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 4. Oryginał pełnomocnictwa do złożenia oferty lub kopia pełnomocnictwa potwierdzona przez mocodawcę lub notariusza, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach