Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na wykonaniu termomodernizacji budynków nr 19 i 34 w JW. 4408 Sulechów wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnych niezbędnych do użytkowania obiektu.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 65-043 Zielona Góra, ul. Bolesława Chrobrego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 261648381, 261648388,261648308 , fax. 261648479
  • Data zamieszczenia: 2018-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra
    ul. Bolesława Chrobrego 7
    65-043 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 261648381, 261648388,261648308, fax. 261648479
    REGON: 97039103800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzizielonagora.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na wykonaniu termomodernizacji budynków nr 19 i 34 w JW. 4408 Sulechów wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnych niezbędnych do użytkowania obiektu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.4.2. Przewidywany zakres przedmiotu zamówienia 1) Roboty budowlane, obejmują one m. in: BUDYNEK NR 19 Branża budowlana: - przygotowanie podłoża pod termomodernizację ścian, - ocieplenie ścian styropianem o grubości 15cm, - ocieplenie ścian fundamentowych oraz cokołu styropianem XPS o grubości 12cm, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, - ułożenie płytki klinkierowej na wysokości cokołu, - ocieplenie stropu nad drugą kondygnacją wełną mineralną o grubości 20 cm, - wykonanie opaski wokół budynku z kostki brukowej, - wymiana stolarki okiennej, - wymiana drzwi zewnętrznych, - zamurowanie otworów drzwiowych, - montaż nowych obróbek blacharskich, - demontaż schodów zewnętrznych oraz zadaszenia nad schodami, - wymiana parapetów zewnętrznych, - demontaż istniejących krat okiennych i montaż nowych w piwnicy, - demontaż oraz ponowny montaż po zakończeniu prac dociepleniowych okrycia dachowego niższej części budynku nr 19 znajdującego się na elewacji południowo-zachodniej, - przemalowanie maskownicy skrzynki gazowej. Branża sanitarna:  wymiana rynien i rur spustowych na nowe z blachy stalowej tytanowo – cynkowej,  wykonanie drenażu opaskowego,  wymiana instalacji c.o. w budynku wraz z węzłem – rozdzielnią. Branża elektryczna:  demontaż instalacji odgromowej i wykonanie nowej wraz z otokiem,  demontaż oraz montaż nowego oświetlenia na elewacji bez wymiany opraw. BUDYNEK NR 34 Branża budowlana: - przygotowanie podłoża pod termomodernizację ścian, - ocieplenie ścian styropianem o grubości 15cm, - ocieplenie ścian fundamentowych oraz cokołu styropianem XPS o grubości 12cm, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, - docieplenie ościeży płytami styropianowymi o grubości 3 cm, - ocieplenie niewentylowanego stropodachu styropapą o grubości 20 cm wraz z ułożeniem papy termozgrzewalnej, - wykonanie opaski wokół budynku z kostki brukowej, - wymiana stolarki okiennej, - wymiana drzwi zewnętrznych, - montaż nowych obróbek blacharskich, - wymiana parapetów zewnętrznych, - wykonanie elewacji wejścia do jednostki oraz odnowienie bramy wjazdowej, - renowacja napisu z nazwą jednostki, - demontaż i ponowny montaż kamer na elewacji, - demontaż i ponowny montaż daszka nad wejściem. Branża sanitarna:  wymiana rynien i rur spustowych na nowe z blachy stalowej tytanowo – cynkowej,  wykonanie drenażu opaskowego,  wymiana instalacji c.o. w budynku do rozdzielaczy w budynku nr 19,  demontaż oraz ponowny montaż klimatyzatora. Branża elektryczna:  demontaż instalacji odgromowej i wykonanie nowej wraz z otokiem,  demontaż oraz montaż nowego oświetlenia na elewacji bez wymiany opraw. Uwaga! W wycenie robót należy uwzględnić demontaż i ponowny montaż wszystkich elementów (np. tablic informacyjnych) oraz odtworzenie np. napisów informacyjnych (po uzgodnieniu z Użytkownikiem). 2) Pozostały zakres przedmiotu zamówienia: • opracowanie i przedłożenie dla Zamawiającego w 2 egz. Programu Zapewnienia Jakości w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy, • kierowanie robotami budowlanymi, • obsługa geodezyjna, • wykonanie pomiaru powykonawczego i uzupełnienie mapy zasadniczej w ODBW w RZI w Zielonej Górze, • wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egz., • uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu/zgłoszenie zakończenia robót, • udział w przekazaniu obiektu administratorowi, • szkolenie i rozruch urządzeń (w przypadku ich montażu przez Wykonawcę robót budowlanych) stanowiących wyposażenie, • przejęcie pasa drogowego pod rusztowanie na czas robót budowlanych, • serwis i konserwacja w okresie gwarancji, • przekazanie z fakturą częściową zestawienia odebranych robót, • wykonywanie zdjęć poglądowych przed i w trakcie wykonywania prac budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości 32 000 zł: 2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w formach:  pieniądza,  poręczeniach bankowych,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 t.j.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacać należy na rachunek bankowy zamawiającego w NBP O/Zielona Góra, Nr konta 05 1010 1704 0042 7113 9120 0000, Tytułem: wadium Spr nr 8/PN/24399/2018 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniądza zamawiający uznaje dzień i godzinę zaksięgowania kwoty wadium na rachunku bankowym zamawiającego. 5. W przypadku złożenia wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w kancelarii Zamawiającego, w pok. nr 104-105. 6. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą / przekaże za pośrednictwem kuriera lub innej osoby, winien oryginał dowodu wniesienia wadium umieścić w oznaczonej kopercie „oryginał dowodu wniesienia wadium”. UWAGA ! W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument ten winien zawierać klauzulę gwarancji zapłaty wymaganej kwoty wadium po zaistnieniu niżej wymienionych w pkt. 16 okoliczności. 7. Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz, winno gwarantować zamawiającemu wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie ważności wadium. 8. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających zamawiającemu wypłacenie wadium. 9. Oferta, która przed upływem terminu składania ofert nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie odrzucona w trybie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp. 10. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, co najmniej na okres związania ofertą. 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania za wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 13. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 15. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 2) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach