Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na przebudowie pomieszczeń II Pawilonu Szpitala z przeznaczeniem na Izbę Przyjęć oraz rozbudowa II Pawilonu Szpitala o łącznik komunikacyjny wykonywane na potrzeby Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 37450 Stalowa Wola, ul. Staszica
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 8433201, , fax. 15 8433397
  • Data zamieszczenia: 2018-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny
    ul. Staszica 4
    37450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 15 8433201,, fax. 15 8433397
    REGON: 000312567
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-stw.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli ul.Staszica 4 , 37 - 450 Stalowa Wola

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na przebudowie pomieszczeń II Pawilonu Szpitala z przeznaczeniem na Izbę Przyjęć oraz rozbudowa II Pawilonu Szpitala o łącznik komunikacyjny wykonywane na potrzeby Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Roboty budowlane polegające na przebudowie pomieszczeń II Pawilonu Szpitala z przeznaczeniem na Izbę Przyjęć oraz rozbudowa II Pawilonu Szpitala o łącznik komunikacyjny wykonywane na potrzeby Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli. 1. Przebudowa pomieszczeń II Pawilonu Szpitala z przeznaczeniem na Izbę przyjęć. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego roboty budowlane określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako: 1.1. Główny przedmiot zamówienia: 45215142-4 Roboty budowlane w zakresie oddziałów intensywnej opieki przedmiot pomocniczy zamówienia Roboty budowlane 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45421146-9 Układanie stropów podwieszonych 45421152-4 Instalowanie ścianek działowych 45431000-7 Kładzenie płytek 45432000-4 Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45311000-0 Roboty w zakresie przewodów instalacji oraz opraw elektrycznych 45312000-7 Instalowanie systemów alarmowych i anten 30200000-1 Urządzenia komputerowe, Hydraulika i roboty sanitarne 45330000-9 Hydraulika i roboty sanitarne 45331000-6 Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza 45332000-3 Kładzenie wpustów hydraulicznych 45333000-0 Roboty instalacyjne gazowe 45320000-6 Roboty izolacyjne polegające na wykonaniu robót budowlanych związanych z przebudową, w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli przy ul. Staszica 4, pomieszczeń dla Izby przyjęć dzieci i ginekologiczną (dalej Izba przyjęć), które w szczególności swym zakresem obejmują wykonanie przebudowy pomieszczeń Izby Przyjęć oraz opracowanie projektów powykonawczych dla zakresu objętego zadaniem. 1.2. Informacje ogólne: Zakres obejmuje roboty II etapu zadania związanego z przebudową pomieszczeń na parterze II Pawilonu Szpitala, objętych projektem budowlanym opracowanym w lipcu 2015 roku przez Biuro Projektowe PRO-MEDICUS Sp. z o.o. w Krakowie pt. „Dostosowanie pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli do wymogów sanitarnych i prawnych”. Zamawiający ze względów finansowych podzielił realizację na etapy. Etap I obejmujący przebudowę i rozbudowę pomieszczeń SOR wraz z przebudową pomieszczeń na Izbę Przyjęć w Pierwszym Pawilonie a także pomieszczenia POZ w Drugim Pawilonie jest zrealizowany. Obecny etap IIb obejmuje pomieszczenia Izby Przyjęć Pediatrycznej i Ginekologicznej. Powierzchnia Izby przyjęć znajduje się na parterze II Pawilonu. Obecnie jest w użytkowaniu przez różne komórki organizacyjne. Przebudowa jest konieczna z uwagi na niespełnianie wielu przepisów sanitarnych i budowlanych istniejących pomieszczeń. Do pomieszczeń Izby przyjęć lub w jej pobliżu doprowadzone są wszystkie media. Powierzchnia w II Pawilonie objęta projektem wynosi 319,72 m2. Powierzchnia przewidziana pod prowadzenie robót związanych z przebudową wynosi ~116 m2. Cały budynek jest użytkowany. Znajdują się w nim: - piwnice: magazyny, archiwa i pomieszczenia techniczne -parter: Administracja, Izba przyjęć i Apteka Szpitalna, -piętra I- V oddziały szpitalne -dach: pokrycie z papy na podłożu betonowym -Klatki schodowe z żelbetowymi biegami Do budynku doprowadzono wszystkie media i wykonano zagospodarowanie terenu. Zamawiający nie przewiduje wykonywanie robót zewnętrznych związanych z przebudową 1.3. Informacje o zakresie robót: Na planowanej powierzchni Zamawiający przewiduje wykonanie gabinetów przyjęć do Szpitala z pomieszczeniami pomocniczymi: rejestracja, pomieszczenia socjalne. Opis robót branżowych Roboty ogólnobudowlane: Należy wykonać wszystkie roboty budowlane wykończeniowe na powierzchniach objętych SIWZ: -wykonać tymczasowe zabezpieczenia przed rozprzestrzenianiem się kurzu poza zakres robót, -wykonać roboty wyburzeniowe ścianki, skucia tynków i posadzek w zakresach opisanych w projekcie i wytycznych realizacji, -wykonać ścianki działowe, nowe tynki i okładziny, -zamontować drzwi wewnętrzne płycinowe i ppoż. Instalacje sanitarne: Instalacja wody i kanalizacji: wykonać montaż nowych umywalek, zlewozmywaków i ustępów z nowymi podejściami wody i kanalizacji, Instalacja Centralnego Ogrzewania - wymiana grzejników i zaworów Wentylacja mechaniczna - wykonać wspomaganie wentylacji grawitacyjnej w pomieszczeniach WC Gazy medyczne- zamontować podtynkowe punkty poboru gazów medycznych tlenu i próżni w gabinetach badań. Instalacje elektryczne i niskoprądowe Instalacje elektryczne: -wykonać instalacje zasilania oświetlenia oświetlenia i zasilania gniazd 230V z nowej rozdzielni dla przebudowywanych pomieszczeń wraz z wyposażeniem tablicy piętrowej w wyposażenie dla nowych obwodów, -wykonać roboty i instalacje zapewniające bezpieczeństwo instalacji i użytkowania (połączenia wyrównawcze). Instalacje niskoprądowe: -wykonać przebudowę instalacji SAP zgodnie z Projektem budowlanym -wykonać nową instalację telefoniczną i strukturalną do przebudowywanych pomieszczeń zgodnie z PB. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, PFU, załącznikach do PFU i innych dokumentach pomocniczych, odniesiono się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w Art. 30, ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP , to Zamawiający informuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, będzie obowiązany wykazać przed rozpoczęciem robót obejmujących dany materiał lub urządzenie, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający informuje też, że ilekroć w niniejszej SIWZ i dokumentacji technicznej, o której mowa w PFU, przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza ujęcie w składanej ofercie przetargowej, a następnie zastosowanie w trakcie realizacji robót innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji technicznej, o której mowa w niniejszej SIWZ, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. 2. Rozbudowa II Pawilonu Szpitala o łącznik komunikacyjny. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego roboty budowlane określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako: 2.1. Główny przedmiot zamówienia: 45215100-8 Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych przedmiot pomocniczy zamówienia Roboty budowlane 45262210-6 Fundamentowanie 45262410-8 Wznoszenie konstrukcji budynków 45262800-9 Rozbudowa budynków 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45311000-0 Roboty w zakresie przewodów instalacji oraz opraw elektrycznych Hydraulika i roboty sanitarne 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne polegające na wykonaniu robót budowlanych związanych z rozbudową, w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli przy ul. Staszica 4, drugiego pawilonu szpitalnego o łącznik komunikacyjny, które w szczególności swym zakresem obejmują wykonanie rozbudowy pawilonu o łącznik komunikacyjny oraz opracowanie projektów powykonawczych dla zakresu objętego zadaniem. 2.2. Informacje ogólne: Zakres obejmuje roboty związane z rozbudową na poziomie parteru II Pawilonu Szpitala o łącznik komunikacyjny według projektu budowlanego opracowanego w maju 2018 roku przez Zakłąd Usług Budowlanych KONZBUD w Stalowej Woli pt. „Projekt rozbudowy drugiego pawilonu o łącznik komunikacyjny w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli”. Zadanie obejmuje całość robót objętych projektem. Powierzchnia rozbudowy (teren przylegający do istniejącego budynku) jest w stanie wolnym. Podczas rozbudowy nie będzie przeszkód wynikłych z funkcjonowania Szpitala w prowadzeniu robót. Rozbudowa pozwoli rozdzielić poczekalnię Izby przyjęć od ruchu pacjentów, personelu i transportu materiałów od pacjentów oczekujących na przyjęcie do Szpitala. Powierzchnia objęta projektem rozbudowy wynosi 29,24 m2. Cały budynek jest użytkowany. Znajdują się w nim: -piwnice: magazyny, archiwa i pomieszczenia techniczne, -parter: Administracja, Izba przyjęć i Apteka Szpitalna, -piętra I- V oddziały szpitalne -dach: pokrycie z papy na podłożu betonowym Klatki schodowe z żelbetowymi biegami. Do budynku doprowadzono wszystkie media i wykonano zagospodarowanie terenu. 2.3. Informacje o zakresie robót: Na planowanej powierzchni Zamawiający przewiduje wykonanie ciągu komunikacyjnego łączącego Administrację, wejście do segmentu z częścią obiektu z oddziałami szpitalnymi. Funkcja wyjścia awaryjnego pozostaje niezmieniona. 2.4. Opis robót branżowych Roboty ogólnobudowlane: Należy wykonać wszystkie roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynku: -roboty ziemne z odwiezieniem nadmiaru ziemi i rozebraniem istniejących szachtów doświetlających piwnice i konstrukcję schodów zewnętrznych i daszku nad wejściem -fundamenty, ściany podziemia, przyziemia oraz konstrukcję dachu jednospadowego, -roboty wykończeniowe w tym montaż stolarki i ślusarki, -dach z ociepleniem i pokryciem, -elewację i roboty zewnętrzne. Instalacje sanitarne: Instalacja kanalizacji deszczowej: odpływ z rur spustowych dachu wraz ze studniami na ciągu kanalizacyjnym. Instalacja Centralnego Ogrzewania :montaż nowych grzejników wraz z zasilaniem od poziomu w piwnicy. Instalacje elektryczne Instalacje elektryczne: -instalacja zasilania oświetlenia oświetlenia z istniejącego obwodu TSR oświetlenia w korytarzu istniejącym,  oprawy oświetleniowe podstawowe i ewakuacyjne,  dodatkową optyczną czujkę instalacji SAP wpiętą w istniejącą pętlę tej instalacji. Programowanie dodatkowej czujki uwzględnić przy robotach Izby Przyjęć. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, PFU, załącznikach do PFU i innych dokumentach pomocniczych, odniesiono się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w Art. 30, ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP , to Zamawiający informuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, będzie obowiązany wykazać przed rozpoczęciem robót obejmujących dany materiał lub urządzenie, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający informuje też, że ilekroć w niniejszej SIWZ i dokumentacji technicznej, o której mowa w PFU, przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza ujęcie w składanej ofercie przetargowej, a następnie zastosowanie w trakcie realizacji robót innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji technicznej, o której mowa w niniejszej SIWZ, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych niż określone w tej dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215142-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie, Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia ten warunek na podstawie oświadczenia złożonego wraz z ofertą .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ, oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, b) formularz cenowy wg Załącznika nr 2 do Specyfikacji . W przypadku nie dołączenia do oferty formularzy cenowych, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy. c) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg załączonego wzoru – do SIWZ - Załącznik nr 4 d) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania – wg załączonego wzoru – do SIWZ - Załącznik nr 5 e) Oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu osób na umowę o pracę – wg załączonego wzoru do SIWZ -Załącznik nr 9 f) Oświadczenie – zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do dyspozycji – wg załączonego wzoru do SIWZ - Załącznik nr 10 ( jeśli dotyczy ) g) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, w formie, o której mowa w ppkt 11 lit. b), h) Ewentualnie, gdy zachodzą okoliczności, o których mowa niżej Wykonawca zobowiązany jest ponadto do złożenia następujących dokumentów: i) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). 2) w przypadku Wykonawców, którzy polegają na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. Oferta musi być napisana w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Za osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań uznaje się osoby wskazane w prowadzonych przez sądy rejestrach handlowych, osoby wykazane w centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem udzielonym przez osoby, o których mowa powyżej. 3. W przypadku podpisania oferty oraz składania dokumentów w formie kopii, muszą one być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego (upoważnionych) przedstawiciela (przedstawicieli) Wykonawcy: a) poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem), b) w przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę (osoby) nie mającą (mające) prawa do reprezentowania Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie: - oryginału podpisanego przez osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach, albo - kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. 4. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 5. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ. Zamawiający zaleca aby przy sporządzeniu oferty, Wykonawca skorzystał z wzorów przygotowanych przez Zamawiającego. Wykonawca może przedstawić ofertę na swoich formularzach z zastrzeżeniem, że muszą one zawierać wszystkie informacje określone przez Zamawiającego w Specyfikacji. 6. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 7. Zaleca się, aby każda zapisana strona oferty była ponumerowana kolejnymi numerami, a cała oferta wraz z załącznikami była w trwały sposób ze sobą połączona (np. zbindowana, zszyta uniemożliwiając jej samoistną dekompletację), oraz zawierała spis treści. 8. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty (w tym załącznikach do oferty) muszą być parafowane (lub podpisane) własnoręcznie przez osobę (osoby) podpisującą (podpisujące) ofertę. Parafka (podpis) winna być naniesiona w sposób umożliwiający identyfikację podpisu np. wraz z imienną pieczątką osoby sporządzającej parafkę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach