Przetargi.pl
Przebudowa części pomieszczeń drugiego piętra I Pawilonu Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli z przeznaczeniem na Oddział Neurologiczny z Pododdziałem Udarowym wraz z dostawą i montażem medycznych modułów zasilających

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Staszica
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 8433201, , fax. 15 8433397
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny
    ul. Staszica 4
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 15 8433201,, fax. 15 8433397
    REGON: 00031256700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-stw.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa części pomieszczeń drugiego piętra I Pawilonu Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli z przeznaczeniem na Oddział Neurologiczny z Pododdziałem Udarowym wraz z dostawą i montażem medycznych modułów zasilających
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa części pomieszczeń drugiego piętra I Pawilonu Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli z przeznaczeniem na Oddział Neurologiczny z Pododdziałem Udarowym wraz z dostawą i montażem medycznych modułów zasilających zgodnie formularzem cenowym (Załącznik nr 2) , opisem przedmiotu zamówienia, parametrami technicznymi ( Załącznik nr 3A i 3B) oraz wymaganiami zawartymi w specyfikacji. 2. Pozostałe warunki określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 11 do Specyfikacji 3. Okres rękojmi za wady przedmiotu umowy wynosi 5 lat od daty odbioru końcowego zgodnie z zasadami określonymi w Kodeksie Cywilnym. 4. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SIWZ opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, co mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości. Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa wart. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ramach złożonej oferty, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego 5. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy,: Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako: główny przedmiot zamówienia: 45215142-4 Roboty budowlane w zakresie oddziałów intensywnej opieki przedmiot pomocniczy zamówienia Roboty budowlane 45111100-9 Roboty rozbiórkowe 45421160-3 Instalowanie wyrobów metalowych 45262500-6 Roboty murowe 45430000-0 Posadzki i podkłady 45430000-4 Posadzki i okładziny ścienne 45410000-4 Roboty tynkarskie 45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie 45421100-5 Stolarka okienna i drzwiowa 50421000-2 Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych. 45314000-1 Instalowanie sprzętu telekomunikacyjnego 45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych. 45317000-2 Inne instalacje elektryczne Hydraulika i roboty sanitarne 45330000-9 Hydraulika i roboty sanitarne 45331000-6 Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza 45332000-3 Kładzenie wpustów hydraulicznych 45333000-0 Roboty instalacyjne gazowe 45320000-6 Roboty izolacyjne 45232460-4 Roboty sanitarne 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych polegające na wykonaniu robót budowlanych związanych z przebudową, w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli przy ul. Staszica 4, części pomieszczeń drugiego piętra Pierwszego Pawilonu Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli z przeznaczeniem na Oddział Neurologiczny z Pododdziałem Udarowym, które w szczególności swym zakresem obejmują: Informacje ogólne: Zakres obejmuje całość robót związanych z przebudową części pomieszczeń drugiego piętra Pierwszego Pawilonu Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli z przeznaczeniem na Oddział Neurologiczny z Pododdziałem Udarowym w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli, objętych projektem budowlanym opracowanym w sierpniu 2020 roku przez HSW-ZPT SP z o.o. ze Stalowej Woli pt. „Przebudowa części pomieszczeń drugiego piętra Pierwszego Pawilonu Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli z przeznaczeniem na Oddział Neurologiczny z Pododdziałem Udarowym" Informacje o zakresie robót: Na planowanej powierzchni Zamawiający przewiduje wykonanie: II piętro budynku: Przebudowa części pomieszczeń drugiego piętra Pierwszego Pawilonu Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli z przeznaczeniem na Oddział Neurologiczny z Pododdziałem Udarowym wraz z montażem medycznych modułów zasilających (mostów szynowych wraz z kolumnami) Roboty ogólnobudowlane: Należy wykonać wszystkie roboty budowlane wykończeniowe na powierzchniach objętych SIWZ: -ścianki działowe i obudowy szachtów instalacyjnych z płyt gipsowo – kartonowych z podwójnym opłytowaniem, malowanych, obłożonych płytkami -warstwy posadzkowe wraz z izolacją cieplną i przeciwwodną,z wykończeniem posadzek (płytki gres), -na istniejących i projektowanych ścianach murowanych tynk gipsowy, -stolarka aluminiowa Nie przewiduje się prowadzenia robót związanych z ingerencją w konstrukcję budynku. Instalacja wody i kanalizacji: - podłączenie przyborów sanitarnych zlokalizowanych w przebudowywanych pomieszczeniach do istniejących pionów wodociągowych znajdujących się w tych pomieszczeniach - podejścia do przyborów z rur PP, - wymiana istniejących pionów wody zimnej ciepłej i cyrkulacyjnej na odcinku pomiędzy stropami - podłączenie przyborów sanitarnych zlokalizowanych w przebudowywanych pomieszczeniach do istniejących pionów kanalizacyjnych znajdujących się w tych pomieszczeniach - wymiana istniejących pionów kanalizacyjnych na odcinku pomiędzy stropami - biały osprzęt: baterie ścienne, umywalki i miski ustępowe porcelanowe, zlewozmywaki ze stali nierdzewnej, brodziki PCV z kabiną - odpływy kanalizacyjne z rur PCV Instalacja c.o. - wymiana istniejących grzejników zlokalizowanych w przebudowywanych pomieszczeniach wraz z przewodami zasilającymi „gałązkami” oraz armaturą regulacyjno - odcinającą bez wymiany pionów grzewczych występujących w obrębie pomieszczeń - wymianę istniejących zaworów odcinających podpionowych w piwnicy - grzejniki higieniczne, mocowane do ścian za pomocą stabilnego systemu Wentylacja mechaniczna - wentylowanie sal udarowych wykonać za pomocą układu wentylacyjnego nawiewno – wywiewnego wyposażonego w centralę wentylacyjną podwieszaną w wykonaniu higienicznym z funkcją odzysku ciepła, wyposażoną w odpowiednie filtry i sterowane automatyczne, - czerpnia i wyrzutnia ścienna, - wentylowanie pomieszczeń WC wykonać w sposób mechaniczny za pomocą układów wentylacyjnych wywiewnych zasilanych przez wentylatory łazienkowe. Uzupełnienie powietrza wywiewanego z pomieszczeń sąsiednich poprzez otwory wentylacyjne w drzwiach. Klimatyzacja - pomieszczenia nr 0.2 i 0.6, klimatyzowane w oparciu o układy klimatyzacyjnych typu VRF złożone z trzech jednostek zewnętrznych montowanych na ścianie zewnętrznej budynku oraz podłączonych do nich jednostek wewnętrznych montowanych w pomieszczeniach. - odprowadzenie skroplin z jednostek wewnętrznych za pośrednictwem projektowanych rurociągów kanalizacyjnych do istniejących pionów kanalizacyjnych. Poszczególne jednostki wewnętrzne powinny być wyposażone w pompki skroplin Instalacja gazów medycznych: - przebudowa istniejących instalacji gazów medycznych obejmujących: - instalację tlenu o ciśnieniu 0,5 MPa - instalację próżni o ciśnieniu 0,06 MPa - instalację sprężonego powietrza o ciśnieniu 0,5 MPa do celów medycznych - system sygnalizacji stanu gazów medycznych. - instalacje gazów medycznych, zgodnie z Dyrektywą 93/42/EEC oraz przepisami krajowymi (Ustawa o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. Dz. U. Nr 107 z poz. 679), zostały zaliczone do wyrobów medycznych klasy IIb - dyrektywa 93/42/EEC, w trakcie wykonywania instalacji musi być przestrzegana, tak aby instalacja mogła zostać oznakowana znakiem CE i zarejestrowana jako wyrób medyczny - instalacja tlenu, sprężonego powietrza i próżni wykonana z rur miedzianych, - na kondygnacji zmontować skrzynkę zaworowo-kontrolną i strefowe zespoły kontrolne z sygnalizatorami - punkty poboru głównie w kolumnach medycznych oraz gabinecie zabiegowym jako ścienne - w salach chorych zamontować 10 szt. Modułów zasilających tj. 9 sztuk mostów szynowych kolumnowych i jedną sztukę kolumny medycznej ściennej, umożliwiający ergonomiczne rozmieszczenie aparatury medycznej z podziałem na stronę aparaturową i infuzyjną. Zestaw musi być wyposażony w sufitowy panel (płytę) przyłączeniowy, zawierający m. in. elektryczną i gazową listwę zasilającą, Technologia medyczna: Zamawiający ogranicza dostawy wyposażenia ujętego w technologii medycznej do następujących elementów: a) kolumny medyczne w salach chorych szt 10 o wymaganiach opisanych w załączniku nr 3B. oraz kolumna medyczna w sali zabiegowej szt 1 o wymaganiach technicznych wymienionych w załączniku nr 3A b) macerator do kaczek i basenów w brudowniku i węźle sanitarnym izolatki oznaczony symbolem „KBY”, c) szafki pod zlewozmywak wykonane ze stali nierdzewnej, w pomieszczeniach medycznych-pomocniczych d) ekran wysuwany z sufitu w sali wykładowej, oznaczony w zestawieniu symbolem „E”, e) inne pozycje wyposażenia (kotary, zlewozmywaki itp.) ujęte są w wycenach poszczególnych branż zadania. Pozostałych elementów wyposażenia nie należy wyceniać i dostarczać w ramach tego przetargu Instalacje elektryczne: - poprowadzić z istniejącej rozdzielnicy +SOR-RN zlokalizowanej na niskim parterze w Pawilonie I WLZ zasilania podstawowego i rezerwowanego wraz z wykonaniem tablic piętrowych dla tych instalacji, - poprowadzić z istniejącej rozdzielnicy +SOR-RUPS1 zlokalizowanej na niskim parterze w Pawilonie I WLZ zasilania gwarantowanego wraz z wykonaniem tablic piętrowych dla tych instalacji, - wykonanie w pomieszczeniach grupy 2 instalacji IT z transformatorami separacyjnymi, - ułożyć przewody w korytkach lub p/t dla oświetlenia, siły i zasilania gniazdek, - zamontować oświetlenie spełniające wymagane funkcje i wymagane natężenie oświetlenia, - wykonać połączenia wyrównawcze - wykonać instalacje elektryczne dla zapewnienia zasilania dla instalacji teletechnicznych oraz CCTV - wykonać trasy kablowe, Instalacje niskoprądowe: a) instalacja telefoniczna: - W celu zapewnienia wymaganej przez Inwestora obsługi telefonii analogowej należy wykonać połączenie projektowanej szafy PD z istniejąca tablicą TT. Wykorzystać kabel telefoniczny 15-parowy. Kabel zakańczać na istniejących łączówkach w tablicy TT oraz na panelu telefonicznym w szafie PD. Do obsługi telefonów analogowych zaprojektowano gniazda abonenckie RJ12. Montaż gniazd w punktach abonenckich, jak opisano na rysunkach. Okablowanie analogiczne jak sieci informatycznej. b) instalacja logiczna: - Zgodnie z ustaleniami z Inwestorem w celu obsługi sieci informatycznej w części objętej opracowaniem zaprojektowano punkt dystrybucyjny PD. Szafę PD zlokalizowano w wydzielonym pomieszczeniu technicznym. Z szafy PD należy rozprowadzić instalacje informatyczną do poszczególnych gniazd punktów odbiorczych zgodnie z projektem wykonawczym. - W zakresie prac należy również wykonać połączenie projektowanej szafy z istniejącym punktem dystrybucyjnym. Do połączenie zastosować patchcord światłowodowy zgodnie z projektem. - istniejące i projektowane szafy należy doposażyć w urządzenia aktywne zgodnie z projektem, - przewody okablowania prowadzić na korytkach lub w ścianach kończąc je punktami podtynkowymi z gniazdami RJ45 lub innymi wynikającymi z zastosowanej technologii przesyłu sygnału - całość poddać badaniom skuteczności działania. Konfigurację oraz uruchomienie projektowanej sieci informatycznej i telefonicznej wykonać w porozumieniu ze służbami IT Inwestora. c) instalacja Systemu Sygnalizacji Pożaru: - W chwili obecnej część budynków zespołu Szpitala objęta jest systemem sygnalizacji pożarowej (SSP) zbudowanym w oparciu o architekturę sieciową central Aritech. Centrala nadrzędna zlokalizowana jest w budynku portierni przy wjeździe do Szpitala. - Istn. centralę na wysokim parterze(SOR) należy rozbudować. Ponadto należy zaprojektować dodatkową centralę z zapasem pod przyszłą rozbudowę systemu pożarowego dla całego budynku Pawilonu I. W celu zapewnienia wysokiej niezawodności projektowanego systemu należy połączyć istn. i proj. centrale w ring. - W projektowanej instalacji sygnalizacji pożarowej przewiduje się zastosowanie 1 (jednej) linii dozorowej typu, na której zainstalowane będą adresowalne czujki, ręczne ostrzegacze pożarowe, liniowe moduły kontrolno-sterujące przeznaczone do uruchamiania, sterowania urządzeniami alarmowymi i przeciwpożarowymi oraz do monitorowania urządzeń związanych z bezpieczeństwem pożarowym obiektu. Projektowana instalacja SSP opierać się będzie na urządzeniach: optycznych czujkach dymu, optycznych czujkach dymu i ciepła, adresowalnych ręcznych ostrzegaczach pożarowych, sygnalizatorach akustycznych i optycznych, modułach kontrolno-sterujących. - Urządzenia te powinny posiadać aktualne certyfikaty i świadectwa dopuszczenia (dla urządzeń, które tego wymagają) pozwalające na ich stosowanie w ochronie przeciwpożarowej na terenie RP. d) instalacja CCTV: - Dla potrzeb II- piętra zaprojektowano instalację telewizji obserwacyjnej pacjenta. Kamery zlokalizowane są w salach udarowych nr 2 i 32, a sygnał z kamer wyświetlany jest na monitorach kontrolnych na posterunkach pielęgniarskich w salach udarowych. System telewizji obserwacyjnej pacjenta zaprojektowano w technologii cyfrowej sieciowej. - Konfiguracja oraz uruchomienie systemu w porozumieniu ze służbami IT Inwestora. e) system przyzywowy - Należy wykonać instalację sygnalizacji alarmowo-przywoławczej zgodnie z projektem. Instalacja umożliwia wezwanie lekarza dyżurnego z poszczególnych sal udarowych. Centralkę wezwań lekarskich należy ulokować w pomieszczeniu dyżurki lekarskiej, a moduły wezwań lekarza w poszczególnych salach udarowych. Należy zachować funkcjonalność istniejącego systemu przyzywowego dla sanitariatów i pozostałych sal chorych(nieobjętych remontem) na piętrze – nie przewiduje się zmian w tym zakresie. Istn. cetralkę przyzywową zabezpieczyć na czas remontu. g) instalacja domofonu: - Należy wykonać system domofonowy przy drzwiach wejściowych na oddział udarowy(korytarz) zgodnie z projektem. System ma na celu ograniczenie ruchu osób wyłącznie do osób uprawnionych do wejścia na oddział. Instalację domofonową wykonać poprzez zastosowanie domofonu cyfrowego z zamkiem szyfrowym. Kontrolowane drzwi wyposażyć w elektrozaczep rewersyjny. Drzwi od strony wyjścia wyposażyć w klamkę h) instalacja sygnalizacji stanu gazów medycznych: - Zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie branży instalacyjnej zaprojektowano system sygnalizacji stanu gazów medycznych. System alarmowy automatycznej sygnalizacji stanu gazów medycznych składa się ze strefowych zespołów kontrolnych SZKG oraz sygnalizatorów akustyczno - wizualnych gazów medycznych SSGM. System ten przeznaczony jest do kontroli parametrów pracy instalacji gazów medycznych i sygnalizowania służbom medycznym stanów awaryjnych tych instalacji. Należy wykonać okablowanie systemu sygnalizacji zgodnie z projektem. Uwaga : zaleca się, aby wykonawca dokonał Wizji Lokalnej w dniu 11.01.2021 o godz. 10:00 terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Osoby uczestniczące w wizji mają obowiązek na ternie szpitala zasłaniać usta i nos oraz podać się kontroli temperatury . W sprawie wizji lokalnej proszę o kontakt z P. Pawłem Stagunem tel. 15 843-32-84. Miejsce spotkania: Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pokój nr 7
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215142-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM: 1. Przystępując do przetargu i składając ofertę przetargową Wykonawcy są zobowiązani wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium wynosi 25 000,00 zł (słownie dwadzieścia pięć tysięcy złotych PLN): 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu, 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) Gwarancjach bankowych, 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. 2020 poz. 299 z późn. zmianami) 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie Nr konta 84 1020 4391 0000 6102 0175 7293 z dopiskiem „wadium przetargowe – 1599 ZP / 2020 PODODDZIAŁ UDAROWY 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w punkcie 4 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Zamawiający zaleca aby Wykonawca dołączył do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: innej niż pieniądz – oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty przetargowej. W przypadku gdy Wykonawca po upływie ważności odpowiednio poręczenia lub gwarancji będzie oczekiwał od Zamawiającego zwrotu oryginału tego dokumentu, Zamawiający wymaga aby do treści składanej oferty dołączono uwierzytelnioną kserokopię odpowiednio poręczenia lub gwarancji (w celu braku konieczności późniejszego rozszywania złożonej oferty) natomiast oryginał tego dokumentu umieścić w koszulce i umieścić w kopercie łącznie z ofertą przetargową. 8. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy PZP. 9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 10. Zwrot wadium odbywać się będzie zgodnie z zapisami zapisanymi w art. 46 ustawy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 II. Na termin składania ofert: 1 oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy- Załącznik nr 4 do SIWZ. 2 oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Załącznik nr 5 do SIWZ 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w punkcie 1 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 4. Zamawiający żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w niniejszym postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w punkcie 1 niniejszej SIWZ. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w punkcie 1 niniejszej SIWZ. III. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień oświadczeń lub dokumentów Wykonawca przedkłada: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - Załącznik nr 9 do SIWZ 3) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - Załącznik nr 9 do SIWZ 4) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - Załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. IV. DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. XI pkt 3.1) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty o których mowa w pkt. 1 , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt. 2 stosuje się. 4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca składa oświadczenie, że osoby wykonujące roboty budowlane i instalacyjne zgodnie z opisem , o których mowa w punkcie VIII pkt 1 niniejszej SIWZ będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz. U. 2019 poz. 1040 z póź. zmianami) -- Załącznik nr 10 - należy złożyć wraz z ofertą. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.- wg Załącznika nr 12 (jeśli dotyczy)- należy złożyć wraz z ofertą. 3. Wykonanie przedmiotu umowy określa harmonogram rzeczowo-finansowy, zwany HRF, sporządzony przez Wykonawcę i dostarczony Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. HRF winien zawierać nazwy etapów robót, okresy ich realizacji oraz wartość etapów robót. 4. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu wyceny robót (kosztorysy ofertowe poszczególnych branż ). Te wyceny należy sporządzić w formie skróconej podając zagregowaną cenę za pozycje robót, jednostkę miary, ilość i wartość. W wycenach robót poszczególnych branż należy uwzględnić podział na stany robót, elementy i asortymenty w zależności od stopnia złożoności robót, podobnie jak w załączonych przedmiarach. W podsumowaniu poszczególnych wycen należy również podać zastosowaną stawkę podatku VAT oraz wartość brutto.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach