Przetargi.pl
Roboty budowlane dla zadania pn.: „Dostosowanie części budynku nr 24 na pomieszczenia dla psów służbowych w m. Lubań”

Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 59800 Lubań, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 725 40 52, 725 41 73 , fax. 75 725 47 75
  • Data zamieszczenia: 2018-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu
    ul. Wojska Polskiego 2
    59800 Lubań, woj. dolnośląskie
    tel. 75 725 40 52, 725 41 73, fax. 75 725 47 75
    REGON: 2110231300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oss.strazgraniczna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane dla zadania pn.: „Dostosowanie części budynku nr 24 na pomieszczenia dla psów służbowych w m. Lubań”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Dostosowanie części budynku nr 24 na pomieszczenia dla psów służbowych w m. Lubań” przy ul. Wojska Polskiego 2. 2. Przedmiot zamówienia określa nw. dokumentacja stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ: - Projekt Budowlany, Projekt Wykonawczy, Opis techniczny - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - Przedmiar robót 3. Ponadto przedmiot zamówienia winien spełniać wymogi określone we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 20.000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 z późn. zm.). 2.1. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: NBP O/Okręgowy Wrocław - nr konta 17 1010 1674 0008 6613 9120 0000 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 2.2. Wadium wnoszone w jednej z form określonych w pkt 2 b-e należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego bud. 1-2 pok. nr 2 (kasa czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00-12.00). 3. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną wg załącznika nr 1 do SIWZ oraz wyceniony i podpisany przedmiar robót. 2. Pełnomocnictwo w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 3. Wykonawca w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach