Przetargi.pl
Rewitalizacja ulicy Konopnickiej w Karlinie

Gmina Karlino ogłasza przetarg

  • Adres: 78-230 Karlino, Plac Jana Pawła II 6
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3117273 , fax. 94 3117410
  • Data zamieszczenia: 2013-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Karlino
    Plac Jana Pawła II 6 6
    78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3117273, fax. 94 3117410
    REGON: 00052539800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karlino.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja ulicy Konopnickiej w Karlinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową, w tym m.in.: 4.3.1 Wykonanie kanalizacji deszczowej, w tym: wykonanie robót ziemnych wykonanie robót montażowych kanalizacji deszczowej, wykonanie prób szczelności, 4.3.2 Wykonanie instalacji sanitarnych, w tym: wykonanie robót ziemnych, wykonanie robót montażowych kanalizacji sanitarnej, wykonanie prób szczelności, 4.3.3 Wykonanie robót wodociągowych, w tym: wykonanie robót ziemnych, wykonanie robót montażowych instalacji wodociągowej, wykonanie prób szczelności, 4.3.4 Wykonanie robót oświetleniowych, w tym: wykonanie robót ziemnych, wykonanie robót montażowych instalacji elektrycznej, wykonanie szafy oświetleniowej, dostawa i montaż latarni drogowych, dostawa i montaż opraw ziemnych, wykonanie pomiarów elektrycznych, 4.3.5 Wykonanie robót drogowych, w tym: wykonanie robót w zakresie rozbiórki nawierzchni, wykonanie konstrukcji i nawierzchni ulicy Konopnickiej, wykonanie konstrukcji i nawierzchni ścieżek rowerowych, wykonanie konstrukcji i nawierzchni parkingów, wykonanie konstrukcji i nawierzchni chodników, wykonanie konstrukcji i nawierzchni placu zabaw, wykonanie konstrukcji i nawierzchni zatoki autobusowej, wykonanie krawężników i obrzeży dla całości zamierzenia, 4.3.6 Wykonanie komórek lokatorskich, w tym: wykonanie fundamentów, wykonanie posadzek, wykonanie ścian, wykonanie pokryci dachowego, wykonanie orynnowania, wykonanie przegród wewnętrznych, dostawa i montaż drzwi, wykonanie instalacji elektrycznej, 4.3.7 Wykonanie zieleni, w tym: usunięcie warstwy ziemi, plantowanie ziemi, rozściełanie ziemi urodzajnej, wykonanie zabezpieczenia skarp, wysianie nawozu mineralnego, wykonanie nawierzchni z trawy w rolce, rozściełanie kory przy krzewach i kwiatach, zakup i wysadzenie drzew, krzewów, 4.3.8 Wykonanie fontanny, w tym: wykonanie wykopu pod fontannę, wykonanie z podbudowy z gruntu stabilizowanego, wykonanie podbudowy betonowej, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, wykonanie podbudowy z hydrobetonu, wykonanie gruntowania pod powłoki hydroizolacyjne, zakładanie powłoki hydroizolacyjnej, montaż wsporników do podłóg podniesionych, montaż płyt chodnikowych na wannie fontanny, dostawa i montaż technologii fontanny, 4.3.9 Wykonanie elementów małej architektury, w tym: wykonanie i montaż wiaty przystankowej, wykonanie i montaż wiaty rowerowej, wykonanie elementów ogrodzenia placu zabaw, dostawa i montaż stojaka rowerowego, dostawa i montaż elementów placu zabaw, wykonanie i montaż figur strażaków, wykonanie i montaż tablicy informacyjnej, wykonanie i montaż ławek parkowych, wykonanie i montaż koszy na odpady, dostawa i montaż kontenerów śmieciowych, 4.3.10 Wykonanie kanalizacji teletechnicznej, w tym: wykonanie robót ziemnych, wykonanie robót montażowych, wykonanie przyłączy do budynków, dostawa i montaż studzienek rewizyjnych, wykonanie pomiarów, 4.3.11 Wykonanie stałej organizacji ruchu, w tym: wykonanie oznakowania poziomego, wykonanie oznakowania pionowego, 4.3.12 Wykonanie monitoringu, w tym: wykonanie projektu technicznego monitoringu o parametrach opisanych w załączniku nr 15, wykonanie instalacji zasilającej i internetowej, dostawa i montaż kamer na słupach,wykonanie sprawdzeń i pomiarów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących Rozdział III niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Jeżeli w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych systemów lub producentów to należy taktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia. Jeżeli wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym jest obowiązany wskazać, że oferowane dostawy i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Dodatkowe uwagi: Przed złożeniem oferty zalecane jest, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną w terenie. Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obowiązkowe. Termin wizji lokalnej ustala się na dzień 08.11.2013 r. Początek spotkania o godz.: 10:00 w Urzędzie Miejskim w Karlinie, pokój nr 4. Z wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół zawierający wyjaśnienia udzielone wykonawcom podczas jej trwania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 70.000 zł. (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego: 45 8562 0007 0020 0064 2000 0100 w Banku Spółdzielczym w Karlinie. Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz powinno zostać złożone zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa regulującymi ważność i skuteczność poszczególnych form w jakich może być wnoszone wadium. Zamawiający zaleca załączenie oryginału wadium do oferty w osobnym opakowaniu. Wadium wnoszone przez konsorcjum w innej formie niż pieniądz może być wnoszone przez poszczególnych konsorcjantów. Ze złożonych dokumentów powinno wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wspólną. Zamawiający dokona zwrotu wadium w przypadkach i na zasadach określonych w ustawie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadkach, gdy: (1) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; (2) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; (3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.karlino.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach