Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Golenice oraz Kierzków

Gmina Myślibórz ogłasza przetarg

  • Adres: 74-300 Myślibórz, ul. Rynek im. Jana Pawła II 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7472061 , fax. 095 7473363
  • Data zamieszczenia: 2016-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myślibórz
    ul. Rynek im. Jana Pawła II 1 1
    74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 095 7472061, fax. 095 7473363
    REGON: 00052976900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mysliborz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Golenice oraz Kierzków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia składa się z trzech części w formule zaprojektuj i wybuduj. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą, wybraną przez siebie część lub na wszystkie. CZĘŚĆ 1. Przebudowa drogi gminnej położonej na działce nr 8 w miejscowości Golenice Gmina Myślibórz - Przebudowa ma na celu po poprawę bezpieczeństwa i płynności ruchu na drodze gminnej poprzez przebudowę nawierzchni jezdni, ujednolicenie jej szerokości oraz budowę ciągu pieszego i zjazdów. Długość odcinka ok 290m, kategoria ruchu KR2, nawierzchnia jezdni: kostka betonowa, betonowe płyty ażurowe. CZĘŚĆ 2. Przebudowa drogi gminnej położonej na działce nr 205 w miejscowości Golenice Gmina Myślibórz - Przebudowa ma na celu poprawę bezpieczeństwa i płynności ruchu na drodze gminnej poprzez przebudowę nawierzchni drogi, jej poszerzenie oraz przeniesienie ruchu pieszego i rowerowego poza jezdnię i pobocze drogi. Długość odcinka ok. 250m Jezdnia nawierzchnia bitumiczna MMA. Klasa drogi D. CZĘŚĆ 3. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kierzków Gmina Myślibórz - Przebudowa ma na celu poprawę bezpieczeństwa i płynności ruchu na drodze gminnej poprzez przebudowę nawierzchni jezdni, ujednolicenie jej szerokości oraz wymianę nawierzchni chodników i zjazdów. Długość odcinka ok 370m, nawierzchnia jezdni bitumiczna MMA, Kategoria ruchu KR2. 2. Szczegółowy opis wykonania zamówienia został zawarty w Programach Funkcjonalno - Użytkowych które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. Wykonawca powinien uwzględnić także warunki wykonania zamówienia określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik do niniejszej siwz. 3. Zamawiający zastrzega, że wszystkie prace związane z realizacją niniejszego zamówienia, które dadzą się przewidzieć, a nie były uwzględnione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Wykonawca winien wykonać w ramach oferowanej ceny. 4. Dokumentacja projektowa musi potwierdzać, że planowane roboty budowlane mają charakter przebudowy drogi zgodnie z definicją art. 4 pkt 18 ustawy o drogach (t. j. Dz. U. z 2015 roku poz. 460 ze zm.) 5. Na roboty będące przedmiotem zamówienia wykonawca jest zobowiązany udzielić pisemnej gwarancji jakości robót i użytych materiałów oraz rękojmi na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od protokolarnego odbioru robót. 6. Zamawiający w warunkach umowy zastrzegł odrębne płatności za czynności projektowe oraz związane z wykonawstwem (Wykonawca w formularzu ofertowym zobowiązany jest swoją cenę rozbić). Po zakończeniu prac projektowych przewiduje się płatność jednorazową, przewidzianą dla tego zakresu, jednakże do maksymalnej wysokości 8%. W przypadku, gdy Wykonawca za prace projektowe przewidziałby kwotę przekraczającą 8% ceny ogólnej, wówczas pozostałą wartość otrzyma wraz z płatnością końcową. 7. Zamawiający zawrze umowę na realizację zamówienia z wyłonionym wykonawcą/ wykonawcami dla każdej z części odrębnie. Każda z części zamówienia będzie rozliczana odrębnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Dla CZĘŚCI 1 - 10.000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Dla CZĘŚCI 2 - 15.000,00 złotych (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Dla CZĘŚCI 3 - 12.000,00 złotych (słownie: dwanaście tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może by wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj.: 34 8355 0009 0070 0708 2000 0003 Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, że wpłata dotyczy wadium ZP.271.10.2016 część nr (podać nr). Do oferty należy dołączyć kopię dowodu wpłaty wadium. Wadium w formie pieniężnej (przelew) musi zostać zaksięgowane na rachunku Zamawiającego przed wskazanym terminem składania ofert: (dzień, godzina, minuta składania ofert). 5. Wadium w formie poręczeń, gwarancji, należy złożyć w oryginale w kancelarii (parter), w terminie nie późniejszym, niż termin składania ofert. Wykonawca winien uzyskać potwierdzenie złożenia wadium. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń, gwarancji bankowych, ubezpieczeniowych, z treści dokumentu musi wynikać, że gwarancja jest bezwarunkowa i na pierwsze żądanie, obejmująca okres związania ofertą tj. 30 dni. 7. Dokonanie wypłaty zabezpieczonej kwoty nie może być uzależnione od spełnienia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych warunków lub przedłożenia jakichkolwiek dokumentów. W przypadku przedłożenia gwarancji niezgodnej z ust. 6 lub zawierającej jakiekolwiek dodatkowe zastrzeżenia, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wniósł wadium. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 12. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mysliborz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach