GMINA POLANICA-ZDRÓJ ogłasza przetarg
- Adres: 57-320 Polanica-Zdrój, ul. Jarosława Dąbrowskiego 3
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-02-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA POLANICA-ZDRÓJ
ul. Jarosława Dąbrowskiego 3
57-320 Polanica-Zdrój, woj. dolnośląskie
REGON: 890717941 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.polanica.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja skweru z zabytkowym obiektem kapliczki p.w. Najświętszej Marii Panny w Polanicy – Zdroju - dofinansowanie inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków NR RPOZ/2022/9299/Polski Ład” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Rewitalizacja skweru z zabytkowym obiektem kapliczki p.w. Najświętszej Marii Panny w Polanicy – Zdroju” realizowana w ramach dofinansowania inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków NR RPOZ/2022/9299/Polski Ład - 1 zadanie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium.1. Wniesienie wadium1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)2) Wadium może być wniesione w:1.1. pieniądzu;1.2. gwarancjach bankowych;1.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;1.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).3) Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Santander Bank Polska S.A. o/Polanica-Zdrój nr rachunku 24 1090 2835 0000 0001 5254 3550 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu: Rewitalizacja skweru z zabytkowym obiektem kapliczki p.w. Najświętszej Marii Panny w Polanicy – Zdroju” realizowana w ramach dofinansowania inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków NR RPOZ/2022/9299/Polski Ład”, nr postępowania CRZP/2/2024;4) Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowymZamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostatecznytermin składania ofert).5) Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanieprzelewu wadium został załączony do oferty;6) Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginałgwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.7) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.8) Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi posiadać ważność, co najmniej do końca terminu związaniawykonawcy złożoną przez niego ofertą.9) Wadium złożone w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodująceutratę wadium przez wykonawcę określone w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.10) Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa powinna być nieodwołalna i bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SWZ mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego, dotyczące:1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym tzn.a) Są wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, co w przypadku wykonawców mających siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (RP) oznacza, że są wpisani do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów tzn.a) ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej tzn.a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest UBEZPIECZONY OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, co najmniej 400.000,00 PLN (słownie: czterysta tysięcy zł)1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej tzn.a) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej, jeżeli wykaże wykonanie (zakończenie) w okresie ostatnich pięciu lat przed rozpoczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej 1 zamówienie obejmujące roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie obiektu budowlanego objętego ochroną konserwatorską o wartości minimum 400.000,00 zł brutto lub 2 zamówienia obejmujące roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie obiektu budowlanego objętego ochroną konserwatorską o wartości minimum 200.000,00 zł brutto każda.b) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli ustanowi do kierowania pracami:- Kierownika budowy, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, posiadającym min. 5 letnie doświadczenie, jako kierownik budowy w ww. specjalności; osoba kierownika budowy musi spełniać dodatkowo wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.- Kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, posiadającym min. 2 letnie doświadczenie jako kierownik robót w ww. specjalności;- Kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych bez ograniczeń, posiadającym min. 2 letnie doświadczenie jako kierownik robót w ww. specjalności.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-07
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Rewitalizacja zespołu zabytkowego Palmiarni stanowiącego bazę edukacji przyrodniczo – historycznej” – etap III” w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-04-19 - Remont budynku mieszkalnego przy ul. Żeromskiego 73 we Wrocławiu.
Dodano: 2024-04-18 - Dostosowanie pomieszczeń w budynku nr 16 na terenie Akademii Wojsk Lądowych do obowiązujących wymogów i przepisów.
Dodano: 2024-04-11 - Remont i kolorystyka elewacji zabytkowego budynku oficyny w Zespole Pałacowo - Parkowym w Czarnym Borze
Dodano: 2024-04-10 - Rewitalizacja skweru z zabytkowym obiektem kapliczki p.w. Najświętszej Marii Panny w Polanicy – Zdroju - dofinansowanie inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków NR RPOZ/2022/9299/Polski Ład”
Dodano: 2024-03-17 - Rewitalizacja zabytkowej placówki szkolnej w Irządzach-poprawa warunków edukacyjnych dla dzieci i młodzieży oraz uczniów niepełnosprawnych
Dodano: 2024-03-12 - Wymiana instalacji wod.-kan. w budynku szpitalnym nr 2 z wydzieleniem instalacji ppoż., wraz z remontem łazienek w 4.WSzKzP SPZOZ we Wrocławiu przy ul. Weigla 5
Dodano: 2024-03-10 - „Rewitalizacja obiektów i infrastruktury publicznej w Gminie Cieszków w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład, Programu Inwestycji Strategicznych” – przetarg II
Dodano: 2024-03-08 - Roboty remontowe i renowacyjne, oraz bieżąca konserwacja i drobne naprawy w obiektach zlokalizowanych w Oleśnicy zarządzanych przez Zamawiającego.
Dodano: 2024-03-05 - Remont budynku przy ul. Małachowskiego 16 we Wrocławiu w zakresie klatki schodowej.
Dodano: 2024-02-26