Gmina Szczuczyn ogłasza przetarg
- Adres: 19230 Szczuczyn, Plac 1000-lecia
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 86 273 50 80 , fax. 86 273 50 81
- Data zamieszczenia: 2018-06-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczuczyn
Plac 1000-lecia 23
19230 Szczuczyn, woj. podlaskie
tel. 86 273 50 80, fax. 86 273 50 81
REGON: 45066976600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.szczuczyn.pl/, www.bip.um.szczuczyn.wrotapodlasia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja przystanku komunikacji samochodowej przy ulicy Sobieskiego w Szczuczynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa przystanku komunikacji samochodowej przy ulicy Sobieskiego wraz z częścią ulicy Sobieskiego oraz przebudowie istniejącego parkingu na samochody osobowe przy ulicy Pawełki w Szczuczynie. Zakres robót budowlanych obejmuje: - rozbiórka istniejących elementów dróg, - budowa studzienek kanalizacji deszczowej, - ustawienie latarń przystankowych i monitoringu, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, - wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego, - ułożenie dwóch warstw jezdnych z betonu asfaltowego, - ułożenie chodnika z kostki brukowej grafitowej, - wykonanie peronu na przystanku autobusowym z kostki brukowej, - montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu - montaż wiaty przystankowej wraz z elementami małej architektury. Roboty należy wykonać na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej oraz zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych z dnia 07.03.2017r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym szczegółowy zakres robót/prac do wykonania zawierają załączniki do SIWZ, stanowiące wzór umowy, dokumentację projektową i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz elementy, które podane są do uwzględnienia przy obliczaniu ceny oferty. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2018r. poz. 108) Są to następujące czynności: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób - robotników budowlanych – minimum 2 osób (w rozumieniu rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania Dz. U. z 2018r., poz. 227), wykonujących czynności określone w katalogach nakładów rzeczowych (KNR), dla robót ujętych w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2016r., poz. 1125): • czynności związane z robotami drogowymi wykonywane przez robotników budowlanych tj. operatorów koparek i sprzętu drogowego (rozkładarka masy, walec itp.), kierowców pojazdów ciężarowych, brukarzy w okresie realizacji wskazanych robót, zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo finansowym wykonania robót. 2) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób, o których mowa powyżej, na każde wezwanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni robocze, przedstawi umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa powyżej lub oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: • dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, • datę złożenia oświadczenia, • wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Kopie umów lub innych dokumentów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych oraz ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie żądanych przez Zamawiającego dokumentów w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych powyżej. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa powyżej. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w opisie przedmiotu zamówienia czynności Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 2.000,00 zł (słownie dwa tysiące złotych), za każdy ujawniony przypadek. 5. W przypadku wystąpienia w którymkolwiek z załączników do SIWZ nazw producentów produktów lub rozwiązań, wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła pochodzenia lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust.1 pkt 2) i ust.3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Przy czym, jeśli wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają minimalne wymagania określone w SIWZ. 6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Pzp. 7. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej do dnia 17 lipca 2018 r. do godz. 10:00, przy czym wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja infrastruktury drogowej i wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Hajnówka
Dodano: 2024-04-22 - Poprawa warunków komunikacji poprzez przebudowę z rozbudową drogi powiatowej Nr 1841B gr. gm. – Stare Bajki – Wyszowate z przebudową drogi gminnej we wsi Wyszowate
Dodano: 2024-04-18 - Przebudowa ulic: Szumiących Traw i Jesiennych Liści we wsi Porosły gm. Choroszcz
Dodano: 2024-04-15 - Przebudowa drogi gminnej w m. Olendy (działka nr ewid. 64)
Dodano: 2024-04-12 - Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Milejczyce
Dodano: 2024-04-04 - Budowa ulicy Długiej oraz odcinków ul. Prostej i ul. Górnej w m. Klepacze wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
Dodano: 2024-03-29 - Przebudowa odcinków dróg w miejscowości Dobry Las polegająca na ich ulepszeniu i wzmocnieniu poprzez wykonanie nawierzchni asfaltowej.
Dodano: 2024-03-19 - Przebudowa infrastruktury w Gminie Perlejewo.
Dodano: 2024-03-19 - Przebudowa ul. Szczęśliwej w Olmontach gmina Juchnowiec Kościelny w formule zaprojektuj i wybuduj.
Dodano: 2024-03-18 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1844B Okrągłe – Niewiarowo – Czekołdy na odcinku Okrągłe - Niewiarowo
Dodano: 2024-03-13