Gmina Wiązowna ogłasza przetarg
- Adres: 05-462 Wiązowna, ul. Lubelska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 5125800 , fax. 22 5125802
- Data zamieszczenia: 2018-07-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiązowna
ul. Lubelska 59
05-462 Wiązowna, woj. mazowieckie
tel. 22 5125800, fax. 22 5125802
REGON: 013268994 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuwiazowna.pl; https://bip.wiazowna.pl/public/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja przestrzeni publicznej w m. Wiązowna poprzez utworzenie Centrum Aktywności Lokalnej- Zadanie 1 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa, w celu spełnienia przepisów przeciwpożarowych oraz zmiana sposobu użytkowania budynku handlowo- usługowego na budynek użyteczności publicznej z funkcją usług społecznych i kultury oraz termomodernizacja jako inwestycja pt.: „Rewitalizacja przestrzeni publicznej w m. Wiązowna poprzez utworzenie Centrum Aktywności Lokalnej”. 2. Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji ZADANIA 1- zakres oznaczony na rysunku określającym zakres inwestycji: Termomodernizacja, przebudowa i rozbudowa budynku publicznego przy ul. Lubelskiej 53 w Wiązownie. 2.1. Wykonanie robót budowlanych związanych z budynkiem, w tym termomodernizacja budynku. 2.2. Wyposażenie budynku w zakresie niezbędnym do jego odbioru. 2.3. Wykonanie przyłączy i instalacji związanych z budynkiem niezbędnych do jego odbioru. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja: 3.1. Wielobranżowy projekt budowlany, w tym: projekt zagospodarowania terenu (TOM I), projekt wykonawczy architektoniczny (TOM II), projekt wykonawczy konstrukcyjny (TOM IIB), projekt wykonawczy wentylacji mechanicznej i klimatyzacji (TOM IIC), projekt wykonawczy instalacji sanitarnych c.o., wod.- kan., p. poż. i gazu (TOM IID), projekt wykonawczy instalacji elektrycznych i słaboprądowych (TOM IIE)- stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. 3.2. Rysunek poglądowy określający zakres inwestycji dla ZADANIA 1- stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. 3.3. Audyt energetyczny- Załącznik nr 3 do SIWZ. 3.4. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w poszczególnych branżach- Załącznik nr 4 do SIWZ. 3.5. Przedmiary robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia i wyceny oferty- Załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Płatności za wykonane roboty budowlane będą realizowane w oparciu o uzgodniony Harmonogram Terminowo- Rzeczowo- Finansowy robót budowlanych, który stanowić będzie załącznik do umowy. 5. W celu prawidłowego ustaleniu wartości poszczególnych elementów rozliczeniowych występujących w Harmonogramie Terminowo- Rzeczowo- Finansowym, Wykonawca przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu kalkulację cenową złożonej oferty przetargowej w podziale zgodnym z załączonymi do SIWZ przedmiarami robót. 6. Planowana częstotliwość dokonywanych płatności częściowych: pierwsza płatność do końca 2018 r. (dotyczy zakresu inwestycji termomodernizacji z udziałem środków zewnętrznych), kolejne płatności od 2019 r. co 4 miesiące zgodnie z ustalonym Harmonogramem Terminowo- Rzeczowo- Finansowym gdzie ostatnia płatność przypadnie na styczeń 2020 r. (dotyczy zakresu inwestycji przebudowy finansowanego ze środków budżetu Gminy Wiązowna). 7. Na przedmiotowe zamówienie Gmina Wiązowna ubiega się o przyznanie środków z formie pożyczki z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie (WFOŚiGW w Warszawie). 8. W przypadku utraty przez Zamawiającego pożyczki udzielonej z budżetu WFOŚiGW przeznaczonej na współfinansowanie przedmiotu zamówienia z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności niewykonania przedmiotu zamówienia w terminie umownym, o którym mowa w pkt 5.1.1. SIWZ, zapłaci on Zamawiającemu karę umowną w wysokości 20% kwoty przyznanej pożyczki. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Otwocku nr rachunku 59 8001 0005 2003 0020 0592 0012, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr WI.271.16.2018.JS Rewitalizacja przestrzeni publicznej w m. Wiązowna poprzez utworzenie Centrum Aktywności Lokalnej- Zadanie 1”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 10.3. niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 5.2. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca (bez wezwania) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 12 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Rozbudowa i przebudowa budynku gospodarczego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na świetlicę wiejską w Atalinie”
Dodano: 2023-09-08 - Przebudowa pomieszczeń powierzchni sklepowej na pokoje gościnne w Domu Studenta Nr 4 UW przy ul. Zamenhofa 10A w Warszawie
Dodano: 2021-02-19 - Przebudowa fragmentu budynku Urzędu Gminy Nieporęt.
Dodano: 2020-12-30 - Przebudowa pomieszczeń powierzchni sklepowej na pokoje gościnne w Domu Studenta Nr 4 UW przy ul. Zamenhofa 10A w Warszawie
Dodano: 2020-11-10 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj" inwestycji p.n.: „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania I piętra budynku świetlicy na trzy mieszkania wraz z przebudową klatki schodowej zlokalizowanego w Przemiarowie”.
Dodano: 2020-08-07 - Rozbudowa i przebudowa budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania z funkcji edukacyjnej na funkcję usługową przy ul. POW 4A w Grójcu
Dodano: 2020-08-06 - Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w procedurze „Projektuj i Buduj” polegających na budowie instalacji chłodzenia powietrza w budynku nr 5 przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie.
Dodano: 2020-06-25 - Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku socjalno-garażowego
Dodano: 2020-06-15 - Utworzenie Centrum Kulturalnego przy ul. Rynek 13 w Pułtusku – poprzez przebudowę , rozbudowę i zmianę sposobu użytkowania istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wyposażeniem
Dodano: 2020-01-09 - Rozbudowę i przebudowę budynku Szkoły Podstawowej nr 367 w Warszawie przy ul. Przytulnej 3.
Dodano: 2020-01-07