Przetargi.pl
Rewitalizacja przestrzeni publicznej w m. Wiązowna poprzez utworzenie Centrum Aktywności Lokalnej- Zadanie 1

Gmina Wiązowna ogłasza przetarg

  • Adres: 05-462 Wiązowna, ul. Lubelska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5125800 , fax. 22 5125802
  • Data zamieszczenia: 2018-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiązowna
    ul. Lubelska 59
    05-462 Wiązowna, woj. mazowieckie
    tel. 22 5125800, fax. 22 5125802
    REGON: 013268994
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuwiazowna.pl; https://bip.wiazowna.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja przestrzeni publicznej w m. Wiązowna poprzez utworzenie Centrum Aktywności Lokalnej- Zadanie 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa, w celu spełnienia przepisów przeciwpożarowych oraz zmiana sposobu użytkowania budynku handlowo- usługowego na budynek użyteczności publicznej z funkcją usług społecznych i kultury oraz termomodernizacja jako inwestycja pt.: „Rewitalizacja przestrzeni publicznej w m. Wiązowna poprzez utworzenie Centrum Aktywności Lokalnej”. 2. Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji ZADANIA 1- zakres oznaczony na rysunku określającym zakres inwestycji: Termomodernizacja, przebudowa i rozbudowa budynku publicznego przy ul. Lubelskiej 53 w Wiązownie. 2.1. Wykonanie robót budowlanych związanych z budynkiem, w tym termomodernizacja budynku. 2.2. Wyposażenie budynku w zakresie niezbędnym do jego odbioru. 2.3. Wykonanie przyłączy i instalacji związanych z budynkiem niezbędnych do jego odbioru. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja: 3.1. Wielobranżowy projekt budowlany, w tym: projekt zagospodarowania terenu (TOM I), projekt wykonawczy architektoniczny (TOM II), projekt wykonawczy konstrukcyjny (TOM IIB), projekt wykonawczy wentylacji mechanicznej i klimatyzacji (TOM IIC), projekt wykonawczy instalacji sanitarnych c.o., wod.- kan., p. poż. i gazu (TOM IID), projekt wykonawczy instalacji elektrycznych i słaboprądowych (TOM IIE)- stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. 3.2. Rysunek poglądowy określający zakres inwestycji dla ZADANIA 1- stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. 3.3. Audyt energetyczny- Załącznik nr 3 do SIWZ. 3.4. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w poszczególnych branżach- Załącznik nr 4 do SIWZ. 3.5. Przedmiary robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia i wyceny oferty- Załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Płatności za wykonane roboty budowlane będą realizowane w oparciu o uzgodniony Harmonogram Terminowo- Rzeczowo- Finansowy robót budowlanych, który stanowić będzie załącznik do umowy. 5. W celu prawidłowego ustaleniu wartości poszczególnych elementów rozliczeniowych występujących w Harmonogramie Terminowo- Rzeczowo- Finansowym, Wykonawca przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu kalkulację cenową złożonej oferty przetargowej w podziale zgodnym z załączonymi do SIWZ przedmiarami robót. 6. Planowana częstotliwość dokonywanych płatności częściowych: pierwsza płatność do końca 2018 r. (dotyczy zakresu inwestycji termomodernizacji z udziałem środków zewnętrznych), kolejne płatności od 2019 r. co 4 miesiące zgodnie z ustalonym Harmonogramem Terminowo- Rzeczowo- Finansowym gdzie ostatnia płatność przypadnie na styczeń 2020 r. (dotyczy zakresu inwestycji przebudowy finansowanego ze środków budżetu Gminy Wiązowna). 7. Na przedmiotowe zamówienie Gmina Wiązowna ubiega się o przyznanie środków z formie pożyczki z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie (WFOŚiGW w Warszawie). 8. W przypadku utraty przez Zamawiającego pożyczki udzielonej z budżetu WFOŚiGW przeznaczonej na współfinansowanie przedmiotu zamówienia z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności niewykonania przedmiotu zamówienia w terminie umownym, o którym mowa w pkt 5.1.1. SIWZ, zapłaci on Zamawiającemu karę umowną w wysokości 20% kwoty przyznanej pożyczki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Otwocku nr rachunku 59 8001 0005 2003 0020 0592 0012, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr WI.271.16.2018.JS Rewitalizacja przestrzeni publicznej w m. Wiązowna poprzez utworzenie Centrum Aktywności Lokalnej- Zadanie 1”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 10.3. niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 5.2. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca (bez wezwania) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 12 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach