Powiat Grójecki ogłasza przetarg
- Adres: 05-600 Grójec, Piłsudskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48(48)6651100, +48(48)6651134 , fax. +48(48)6651147
- Data zamieszczenia: 2020-08-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Grójecki
Piłsudskiego 59
05-600 Grójec, woj. mazowieckie
tel. +48(48)6651100, +48(48)6651134, fax. +48(48)6651147
REGON: 67022314900000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i przebudowa budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania z funkcji edukacyjnej na funkcję usługową przy ul. POW 4A w Grójcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn: „Rozbudowa i przebudowa budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania z funkcji edukacyjnej na funkcję usługową przy ul. POW 4A w Grójcu”. Szczegółowy zakres robót przedstawia dokumentacja projektowa. Zakres robót w obiekcie obejmuje m.in.: - roboty budowlane związane z wykonaniem ław, ścian, wieńców, konstrukcji dachu, wykucia i przebudowy otworów drzwiowych i okiennych, - nowy podział w ścianach i w układzie komunikacyjnym, - wymianę ocieplenia i pokrycie dachu, - ocieplenie ścian, - wykonanie pochylni dla osób z niepełnosprawnościami, chodników oraz miejsc postojowych na terenie posesji, - wykonanie nowych wewnętrznych i zewnętrznych instalacji elektrycznych w budynku, instalacji oświetleniowej, rozdzielnicy głównej, wewnętrznych linii zasilających, ochrony przeciwprzepięciowej oraz przeciwpożarowej, instalacji odgromowej i połączeń wyrównawczych oraz instalacji wodno-kanalizacyjnej i C.O. Wykonawca przed przygotowaniem oferty powinien zapoznać się z zakresem robót podczas wizji lokalnej. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny wszystkich robót ujętych w opisie przedmiotu zamówienia według własnej kalkulacji. Wykonawcy, którzy są zainteresowani przeprowadzeniem ww. wizji proszeni są o zgłoszenie informacji do dnia 21 sierpnia 2020 r. na adres e-mail: sylwia.kurzac@grojec.pl lub pod numerem telefonu 48 665 11 53 w godz. 8.00-14.00. O terminie przeprowadzenia wizji zainteresowani wykonawcy zostaną poinformowani telefonicznie lub mailowo, w terminie do 2 dni od dnia zgłoszenia. Szczegółowy zakres robót przewidzianych do realizacji określony jest w dokumentacji technicznej, przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym (zał. nr 7 do SIWZ). Sposób realizacji zadania określają szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru prac (zał. nr 9 do SIWZ). Inwestycja będzie realizowana w oparciu o Projekt budowlany rozbudowy i przebudowy budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania z funkcji edukacyjnej na funkcję usługową na dz. nr ew. 1691/1 w obrębie ewid. 0001 GRÓJEC jednostka ewid. 140605_4 Grójec – miasto powiat grójecki, woj. mazowieckie, kategoria obiektu budowlanego XVII. Pozwolenie na budowę (w trakcie procedowania). Teren musi zostać zabezpieczony pod względem ppoż. i bhp, a Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 7 i 9 do SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją stanowiącą załącznik nr 7 i 9 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zgodnie z SIWZ punkt 9.1 Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 9.2 Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299). 9.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Grójcu, ul. Jatkowa 3: 85 9128 0002 2001 0000 0866 0036 Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 9.4 W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 9.5 Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 9.5.1 gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych, 9.5.2 okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 9.6 Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299) będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 9.6.1 poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych, 9.6.2 poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SIWZ - Dokumenty dotyczące grup kapitałowych (art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy ZPP). Punkt 6.13 Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 6. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6.14 Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w sekcji 6.13, lub oświadczenie jest niekompletne, zawiera błędy lub budzi wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Rozbudowa i przebudowa budynku gospodarczego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na świetlicę wiejską w Atalinie”
Dodano: 2023-09-08 - Przebudowa pomieszczeń powierzchni sklepowej na pokoje gościnne w Domu Studenta Nr 4 UW przy ul. Zamenhofa 10A w Warszawie
Dodano: 2021-02-19 - Przebudowa fragmentu budynku Urzędu Gminy Nieporęt.
Dodano: 2020-12-30 - Przebudowa pomieszczeń powierzchni sklepowej na pokoje gościnne w Domu Studenta Nr 4 UW przy ul. Zamenhofa 10A w Warszawie
Dodano: 2020-11-10 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj" inwestycji p.n.: „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania I piętra budynku świetlicy na trzy mieszkania wraz z przebudową klatki schodowej zlokalizowanego w Przemiarowie”.
Dodano: 2020-08-07 - Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w procedurze „Projektuj i Buduj” polegających na budowie instalacji chłodzenia powietrza w budynku nr 5 przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie.
Dodano: 2020-06-25 - Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku socjalno-garażowego
Dodano: 2020-06-15 - Utworzenie Centrum Kulturalnego przy ul. Rynek 13 w Pułtusku – poprzez przebudowę , rozbudowę i zmianę sposobu użytkowania istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wyposażeniem
Dodano: 2020-01-09 - Rozbudowę i przebudowę budynku Szkoły Podstawowej nr 367 w Warszawie przy ul. Przytulnej 3.
Dodano: 2020-01-07 - Wykonanie dokumentacji wykonawczej i przebudowa pomieszczeń dla potrzeb Polskiego Laboratorium Antydopingowego w budynku Instytutu Sportu – Państwowego Instytutu Badawczego.
Dodano: 2019-11-26