Przetargi.pl
Rewitalizacja przestrzeni publicznej poprzez dobudowanie amfiteatru wraz z zagospodarowaniem terenu przy Miejsko Gminnym Ośrodku Kultury w Kowalewie Pomorskim .

Gmina Kowalewo Pomorskie ogłasza przetarg

  • Adres: 87-410 Kowalewo Pomorskie, Plac Wolności
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 841 024, , fax. 566 841 071
  • Data zamieszczenia: 2018-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kowalewo Pomorskie
    Plac Wolności 1
    87-410 Kowalewo Pomorskie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 841 024, , fax. 566 841 071
    REGON: 871118595
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowalewopomorskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja przestrzeni publicznej poprzez dobudowanie amfiteatru wraz z zagospodarowaniem terenu przy Miejsko Gminnym Ośrodku Kultury w Kowalewie Pomorskim .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Rewitalizacja przestrzeni publicznej poprzez dobudowanie amfiteatru wraz z zagospodarowaniem terenu przy Miejsko Gminnym Ośrodku Kultury w Kowalewie Pomorskim . Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (opracowania wykonane przez CONCRETE Pracownię Projektów Budowlanych Ewa Zagórzańska Człuchów ( części składowe dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wymienione w załączniku nr 9 wzoru umowy ) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami , normami i sztuką budowlaną oraz zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego decyzjami administracyjnymi m.in. : - decyzja Starosty Golubsko-Dobrzyńskiego w sprawie udzielenia pozwolenia na budowę, - decyzją Kujawsko- Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Toruniu znak WUOZ.T.ZAR.5145.28.2017.WS z dnia 05 maja 2017r ustalającą zakres i rodzaj niezbędnych badań związanych z planowanym zagospodarowaniem góry zamkowej w Kowalewie Pomorskim-stanowisko 21 , AZP 37-46/42 , - decyzją Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy znak WOP.6401.1.106.2017.MP z dnia 24 lipca 2017r zezwalającą na zniszczenie siedlisk(miejsc lęgowych) . 2. Zakres robót obejmuje w szczególności następujący zakres prac : 2.1. Od strony północnej istniejącego budynku MGOK zagospodarowanie przestrzeni poprzez rozbudowę amfiteatru oraz terenu wokół obiektu. 2.2. Od strony południowej istniejącego budynku zagospodarowanie przestrzeni poprzez dobudowę kameralnej sali plenerowej. Na terenie działki nr 156/3 zlokalizowany jest wg klasyfikacji obiektów budowlanych budynek niemieszkalny (wieża ciśnień) oraz budynek przemysłowy. 2.3. Inwestycja przewiduje wykonanie na działce nr 156/3 ciągów komunikacyjnych, montaż ławek oraz podświetlenia wieży ciśnień. Projektowane zagospodarowanie terenu - ustalenia ogólne. Nie planuje się zmiany ukształtowania terenu. Dojazd do budynku bez zmian. Zaprojektowano nowe przyłącza zgodnie z projektem branżowym Zaprojektowano nowe urządzenia budowlane zgodnie z projektem branżowym. Projektowana inwestycja jest w strefie pełnej ochrony konserwatorskiej „A”. 1) Przeznaczenie i program użytkowy sali kameralnej Na program funkcjonalny nowej zabudowy składają się: sala kameralna, toaleta dla os. niepełnosprawnych wyposażona w uchwyty dla niepełnosprawnych, przedsionek WC męskiego, WC męskie oraz pomieszczenie gospodarcze. Główne pomieszczenie sali kameralnej może pomieścić 35 osób. Do sali prowadzą dwa wejścia jedno główne, a drugie do ogródka rekreacyjnego. Budynek sali kameralnej będzie funkcjonował sezonowo. Obiekt pozbawiony jest barier architektonicznych. Dane ogólne - projektowana sala: • proj. powierzchnia zabudowy: 107,01 m2; • proj. powierzchnia użytkowa: 91,98 m2; • proj. długość: 11,92 m; • proj. szerokość: 9,14 m • proj. kubatura: 398,20 m3; • max. wysokość budynku: 3,93m; (mierzona od poziomu terenu) • liczba kondygnacji nadziemnych: 1; • liczba kondygnacji podziemnych:0; • technologia: tradycyjna; • funkcja: publiczne usługi kultury, oświaty i sportu Forma architektoniczna i funkcja obiektu Obiekt parterowy, zespolony z istniejącym budynku M-GOK, niepodpiwniczony. Budynek podzielony jest na dwie części. Jedna część w formie prostego przeszklonego pawilonu ogrodowego z pomieszczeniem sali kameralnej. Druga część budynku murowana z pomieszczeniami socjalnymi i pomocniczym. Dach jednospadowy, pokryty blachą cynkowo-tytanową. 2) Przeznaczenie i program użytkowy amfiteatru Projektuje się amfiteatr jako budynek zespolony z istniejącym głównym budynkiem M-GOK. Na program funkcjonalny amfiteatru składają się: scena oraz dwa pomieszczenia zaplecza sceny. Budynek amfiteatru będzie pełnił rolę kulturalno-rozrywkową. Projektowany obiekt funkcjonować będzie w okresie letnim. Dane ogólne - projektowany amfiteatr: • proj. powierzchnia zabudowy: 72,22 m2; • proj. powierzchnia użytkowa: 64,39 m2; • proj. długość: 8,65 m; • proj. szerokość: 8,70 m • max. wysokość budynku: 5,30m; • liczba kondygnacji nadziemnych: 1; • liczba kondygnacji podziemnych:0; • technologia: tradycyjna; • funkcja: publiczne usługi kultury, oświaty i sportu. Forma architektoniczna i funkcja obiektu Obiekt przylegający do istniejącego budynku M-GOK, niepodpiwniczony. Dach zapleczy jednospadowy, pokryty blachą cynkowo-tytanową, dach sceny w formie kopuły pokryty blachą cynkowo-tytanową. 3) Zagospodarowanie góry zamkowej - ścieżka, ławka, dojścia, podświetlenie wieży: Zaprojektowano ścieżki o szerokości 1,5m o nawierzchni żwirowej. Warstwa żwiru gr. 5cm na podłożu z zagęszczonego piasku o uziarnieniu 0-2 gr. 10 cm. Do obramowania użyto obrzeży z kostki granitowej w kolorze szarym o wym. 8x11cm. Ścieżka o długości ok. 356 m. Wzdłuż ul. Strażackiej zaprojektowano 3 ławki kamienne o wymiarach 160/50/45.Ławki o klasycznej formie wykonane z piaskowca. Teren wokół ławek - wymiarach 2,0x1,0 m o nawierzchni żwirowej z obramowaniem. Obrzeża z szarej kostki granitowej o wym. 8x11cm. Nawierzchnia żwirowa planowana jest od placu M-GOK do wieży ciśnień i wokół wieży, następnie od wieży wokół wzgórza zamkowego do placu przy M-GOK. W pasie 3,0 m od budynku amfiteatru utwardzenie nawierzchni kostką betonową. Od czoła amfiteatru, projektowaną kostkę dowiązano do istniejącego utwardzenia. Od strony frontowej sali kameralnej pas z kostki betonowej na szerokości 1,5 m, od strony głównego wejścia sali utwardzenie aż do istniejących schodów M-GOK. Podświetlenie wieży od dołu lampami (lampy najazdowe) zamocowanymi na powierzchni terenu zgodnie z projektem branżowym. 3. W ramach zamówienia planowane zagospodarowanie terenu oraz wyposażenie obiektu . W związku z decyzjami o których mowa wyżej zamówienie obejmuje także : - nadzór archeologiczny w związku z czym Wykonawca uzyska wymagane pozwolenia wraz ich przeprowadzeniem oraz sporządzeniem wymaganej dokumentacji, - nadzór specjalisty ornitologa i chiropterologa, co należy uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Informacja na temat wadium: 15 000,00 zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych ) . 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą. 3. Wykonawca wnosi wadium: w pieniądzu, sposób przekazania: na konto zamawiającego BS Kowalewo Pom. 58 9496 0008 0000 1720 2000 0052 lub w jednej z poniżej podanych form: 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U z 2018 r. poz.110 ze zm.) Odpowiedni dokument należy dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 3, 2. Dowód wniesienia wadium (oryginał). 3. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 4. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi pod-miotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu za-mówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5. oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez wykonawcę zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy ). 6. oświadczenie, że Wykonawca, ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, wypełnił wszystkie obowiązki formalno-prawne związane z udziałem w postępowaniu, do których m.in. należą obowiązki wynikające z RODO ), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami ( art. 13 ust. 4). Oświadczenie powyższe znajduje się w treści załącznika nr 3-w Formularzu ofertowym. 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (zgodnie z treścią załącznika nr 6. do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8. Wykonawca na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy składa oświadczenie jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców - załącznik nr 10 do SIWZ . Oświadczenie składane w przypadku zamiaru korzystania z podwykonawców. 9. Pełnomocnictwo udzielone osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych; 10. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno: - jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, - wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, - każdy z tych Wykonawców musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 11. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, są zobowiązani przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia, przedłożyć Zamawiającemu łączącą Wykonawców umowę (umowę cywilnoprawną) zawierającą w swojej treści następujące postanowienia: - sposób ich współdziałania, - zakres prac powierzonych do wykonania każdemu z nich, - numer i nazwę rachunku bankowego, na który będą dokonywane płatności z tytułu realizacji kontraktu, - solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, - umowa powinna zawierać wskazanie, że jeden z Wykonawców jest upoważniony do zaciągania zobowiązań i do przyjmowania instrukcji na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców razem i każdego z osobna oraz do przyjmowania płatności od Zamawiającego. Termin, na jaki została zawarta umowa Wykonawców nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach