Przetargi.pl
Poprawa bezpieczeństwa poprzez przebudowę dróg na terenie gminy Papowo Biskupie

Gmina Papowo Biskupie ogłasza przetarg

  • Adres: 86-221 Papowo Biskupie, Papowo Biskupie 128
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566768101
  • Data zamieszczenia: 2023-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Papowo Biskupie
    Papowo Biskupie 128
    86-221 Papowo Biskupie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566768101
    REGON: 871118520
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.papowobiskupie.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa bezpieczeństwa poprzez przebudowę dróg na terenie gminy Papowo Biskupie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja Zadania nr 1 część 1 pod nazwą „Przebudowa drogi gminnej Nr 060616C Żygląd- Jeleniec – Kijewo Królewskie”stanowiąca część przedsięwzięcia(zamówienia) o nazwie:„Poprawa bezpieczeństwa poprzez przebudowę dróg na terenie gminy Papowo Biskupie”,oznaczonego jako część pierwsza lub zadanie pierwsze.Zadanie nr 1 realizowane jest jako zadanie inwestycyjne w ramach wydatków budżetowych pn.”Przebudowa dróg gminnych z dofinansowaniem z Polskiego Ładu”Zadanie objęte zostanie dofinansowaniem z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład:Program Inwestycji Strategicznych. Projekt dla części 1 obejmuje swoim zakresem wykonanie: wytyczenie projektowanych prac w terenie wykonanie wycinki drzew i krzewów wykonanie robót ziemnych wykonanie konstrukcji oraz nawierzchni jezdni wykonanie zjazdów wykonanie poboczy wykonanie prac porządkowychZałożenia projektowe: Droga klasy D Prędkość projektowa 30 km/h Kategoria ruchu KR1 Szerokość jezdni 4,0 m Szerokość poboczy 0,75 mDane liczbowe:Dane liczbowe: Nakładka bitumiczna - 6322,54m2Poszerzenia jezdni - 1042,79 m2Zjazdy bitumiczne - 61,59 m2Pachwiny - 8,19 m2Pobocza - 1459,26 m2Długość projektowanej drogi: 1.042,38mKonstrukcje:Nakładka bitumiczna- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 3,0 cm- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W gr. 3,0 cm- ist. konstrukcja jezdniPoszerzenia jezdni- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 3,0 cm- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W gr. 3,0 cm- geosiatka z włókien szklanych wstępnie przesączona asfaltem o wytrzymałości na rozciąganie 120 kN/m- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm C90/3 o grubości 20cm- warstwa mrozoochronna z piasku stabilizowanego cementem o C1,5/2 gr. 22 cmŁączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 48 cmZjazdy i pachwiny- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 3,0 cm- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W gr. 3,0 cm- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm C90/3o grubości 15cm- warstwa z piasku stabilizowanego cementem o C1,5/2 gr. 15 cmŁączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 36 cmW miejscach gdzie występują zjazdy o nawierzchni bitumicznej należy na ist. nawierzchniułożyć nową nawierzchnię – warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W gr. 3,0 cm iwarstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 3,0 cmPobocza z kruszywa – warstwa z kruszywa łamanego o gr. 15 cm.Stan istniejący zagospodarowania terenuObecnie w miejscu projektowanej modernizacji znajduje się jezdnia o nawierzchnibitumicznej o szerokości 3m. Nawierzchnia jest miejscami w złym stanie technicznym,występują spękania.Droga gminna 060616C łączy drogę krajową nr 91 z drogą powiatową nr 1624C.Droga służy do obsługi komunikacyjnej terenów zabudowy mieszkaniowej oraz gruntówrolnych, które zlokalizowane są w jej sąsiedztwie. Inwestycje nie zmieni jej funkcji,a spowoduje przede wszystkim poprawę komfortu jazdy oraz poprawi bezpieczeństwo.Odwodnienie odbywa się powierzchniowo w obrębie pasa drogowego.Projektowane zagospodarowanie terenuPlanowana modernizacja obejmować będzie wykonanie nakładki bitumicznej na istniejącejjezdni o szerokości 3,0 m i poszerzenie jej do szerokości 4,0m, wykonanie zjazdówi poboczy. Prace będą prowadzone na odcinku 1.000,00 m. Przewidziano profilowanieistniejącej nawierzchni i wykonanie nowych warstw bitumicznych.Na poszerzeniu jezdni należy ułożyć geosiatkę z włókien szklanych wstępnie przesączonąasfaltem o wytrzymałości na rozciąganie 120 kN/m o szerokości 1,0m.Na terenie projektowanej inwestycji przewidziano wycinkę i sadzenie drzew. Drzewa do wycinkizostały opisane w Projekcie Zagospodarowania Terenu.2) Przedmiotem zamówienia jest realizacja Zadania nr 2 cześć 2. pod nazwą „Przebudowa drogi gminnej nr 060602C Papowo Biskupie – Żygląd”, stanowiąca część przedsięwzięcia (zamówienia) o nazwie:„Poprawa bezpieczeństwa poprzez przebudowę dróg na terenie gminy Papowo Biskupie” oznaczonego jako część druga lub zadanie drugie.Zadanie nr 2 realizowane jest jako zadanie inwestycyjne w ramach wydatków budżetowych pn. „Przebudowa dróg gminnych z dofinansowaniem z Polskiego Ładu”. Zadanie objęte zostanie dofinansowaniem z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Projekt dla części 2 obejmuje swoim zakresem wykonanie :wytyczenie projektowanych prac w terenie- wykonanie wycinki drzew i krzewów- wykonanie robót ziemnych- wykonanie konstrukcji oraz nawierzchni jezdni- wykonanie zjazdów- wykonanie poboczy i umocnienie skarp- wykonanie prac porządkowychZałożenia projektowe:- Droga klasy D- Prędkość projektowa 30 km/h- Kategoria ruchu KR1- Szerokość jezdni 4,5m w km od 0+000,00 do 1+211,06 km- Szerokość jezdni 3,5m w km od 1+211,06 do 2+057,17 km- Szerokość poboczy 0,75 mDane liczbowe:Nakładka bitumiczna - 8.555,32 m2Poszerzenia jezdni - 1.028,44 m2Zjazdy bitumiczne - 103,50 m2Pachwiny - 25,60 m2Przełożenie nawierzchni z kostki betonowej - 123,77 m2Pobocza - 3.013,61 m2Długość poszerzanej jezdni – 2.057,14 mKonstrukcje:Nakładka bitumiczna- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 3,0 cm- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W gr. 3,0 cm- ist. konstrukcja jezdniPoszerzenia jezdni- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 3,0 cm- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W gr. 3,0 cm- geosiatka z włókien szklanych wstępnie przesączona asfaltem o wytrzymałości narozciąganie 120 kN/m- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm C90/3o grubości 20cm- warstwa mrozoochronna z piasku stabilizowanego cementem o C1,5/2 gr. 22 cmŁączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 48 cmZjazdy i pachwiny- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 3,0 cm- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W gr. 3,0 cm- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm C90/3o grubości 15cm- warstwa z piasku stabilizowanego cementem o C1,5/2 gr. 15 cmŁączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 36 cmW miejscach gdzie występują zjazdy o nawierzchni bitumicznej należy na ist. nawierzchniułożyć nową nawierzchnię – warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W gr. 3,0 cm iwarstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 3,0 cmPobocza z kruszywa – warstwa z kruszywa łamanego o gr. 15 cm.Stan istniejący zagospodarowania terenuPlanowana modernizacja obejmować będzie wykonanie nakładki bitumicznej na istniejącejjezdni o szerokości 3,0m – 4 m i poszerzenie jej do szerokości 4,5m, wykonanie zjazdówi poboczy. Prace będą prowadzone na odcinku 2.057,14 m. Przewidziano profilowanieistniejącej nawierzchni i wykonanie nowych warstw bitumicznych. Na poszerzeniu jezdni należy ułożyć geosiatkę z włókien szklanych wstępnie przesączoną asfaltem o wytrzymałości na rozciąganie 120 kN/m o szerokości 1,0m.Projektowane zagospodarowanie terenuPlanowana modernizacja obejmować będzie wykonanie nakładki bitumicznej na istniejącejjezdni o szerokości 3,0m – 4 m i poszerzenie jej do szerokości 4,5m, wykonanie zjazdówi poboczy. Prace będą prowadzone na odcinku 2.057,14 m. Przewidziano profilowanieistniejącej nawierzchni i wykonanie nowych warstw bitumicznych.Na poszerzeniu jezdni należy ułożyć geosiatkę z włókien szklanych wstępnie przesączonąasfaltem o wytrzymałości na rozciąganie 120 kN/m o szerokości 1,0m.Na terenie projektowanej inwestycji przewidziano wycinkę i sadzenie drzew. Drzewa do wycinkizostały opisane w Projekcie Zagospodarowania Terenu.3) Przedmiotem zamówienia jest realizacja Zadania nr 3 część 3pod nazwą„Przebudowa drogi gminnej nr 060611C Dubielno - Firlus, stanowiąca część przedsięwzięcia (zamówienia) o nazwie:„Poprawa bezpieczeństwa poprzez przebudowę dróg na terenie gminy Papowo Biskupie”oznaczonego jako część trzecia lub zadanie trzecie. Zadanie nr 3 realizowane jest jako zadanie inwestycyjne w ramach wydatków budżetowych pn.„Przebudowa dróg gminnych z dofinansowaniem z Polskiego Ładu” Zadanie objęte zostanie dofinansowaniem z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Zakres prac w ramach inwestycji obejmuje: wytyczenie projektowanych prac w terenie wykonanie robót ziemnych wykonanie konstrukcji oraz nawierzchni jezdni wykonanie zjazdów wykonanie poboczy wykonanie prac porządkowychZałożenia projektowe: Droga klasy D Prędkość projektowa 30 km/h Kategoria ruchu KR1 Szerokość jezdni 4,0m w km od 0+000,00 do 1+615,63 km Szerokość poboczy 0,75 mDane liczbowe:Nakładka bitumiczna - 6.149,38 m2Poszerzenia jezdni - 1.716,68 m2Zjazdy bitumiczne - 232,93 m2Pachwiny - 74,87 m2Pobocza - 2.349.26 m2Długość poszerzanej jezdni – 1+615,63 mKonstrukcje:Nakładka bitumiczna- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 3,0 cm- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W gr. 3,0 cm- ist. konstrukcja jezdniPoszerzenia jezdni- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 3,0 cm- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W gr. 3,0 cm- geosiatka z włókien szklanych wstępnie przesączona asfaltem o wytrzymałości narozciąganie 120 kN/m- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm C90/3o grubości 20cm- warstwa mrozoochronna z piasku stabilizowanego cementem o C1,5/2 gr. 22 cmŁączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 48 cmZjazdy i pachwiny- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 3,0 cm- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W gr. 3,0 cm- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm C90/3o grubości 15cm- warstwa z piasku stabilizowanego cementem o C1,5/2 gr. 15 cmŁączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 36 cmW miejscach gdzie występują zjazdy o nawierzchni bitumicznej należy na ist. nawierzchniułożyć nową nawierzchnię – warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W gr. 3,0 cm iwarstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 3,0 cmPobocza z kruszywa – warstwa z kruszywa łamanego o gr. 15 cm.Stan istniejący zagospodarowania terenuObecnie w miejscu projektowanej modernizacji znajduje się jezdnia o nawierzchnibitumicznej o szerokości 3.0 m. Nawierzchnia jest miejscami w złym stanie technicznym,występują spękania.Droga gminna 060611C łączy drogę powiatową nr 1634C z drogą powiatową nr 1637C.Droga służy do obsługi komunikacyjnej terenów zabudowy mieszkaniowej oraz gruntówrolnych, które zlokalizowane są w jej sąsiedztwie. Inwestycje nie zmieni jej funkcji,a spowoduje przede wszystkim poprawę komfortu jazdy oraz poprawi bezpieczeństwo.Odwodnienie odbywa się powierzchniowo w obrębie pasa drogowegoProjektowane zagospodarowanie terenuPlanowana modernizacja obejmować będzie wykonanie nakładki bitumicznej na istniejącejjezdni o szerokości 3,0m i poszerzenie jej do szerokości 4,0m, wykonanie zjazdówi poboczy. Prace będą prowadzone na odcinku 1615,63 m. Przewidziano profilowanieistniejącej nawierzchni i wykonanie nowych warstw bitumicznych.Na poszerzeniu jezdni należy ułożyć geosiatkę z włókien szklanych wstępnie przesączonąasfaltem o wytrzymałości na rozciąganie 120 kN/m o szerokości 1,0m.Na terenie projektowanej inwestycji nie przewiduje się wycinki drzew.4) Przedmiotem zamówienia jest realizacja Zadania nr 4 część 4pod nazwą „PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 060603C Papowo Biskupie - Falęcin, stanowiąca część przedsięwzięcia (zamówienia) o nazwie:„Poprawa bezpieczeństwa poprzez przebudowę dróg na terenie gminy Papowo Biskupie” oznaczonego jako część czwarta lub zadanie czwarte.Zadanie nr 4 realizowane jest jako zadanie inwestycyjne w ramach wydatkówbudżetowych pn. „Przebudowa dróg gminnych z dofinansowaniem z Polskiego Ładu”Zadanie objęte zostanie dofinansowaniem z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład:Program Inwestycji Strategicznych. Zakres prac w ramach inwestycji obejmuje:- wytyczenie projektowanych prac w terenie- wykonanie robót ziemnych- wykonanie konstrukcji oraz nawierzchni jezdni- wykonanie zjazdów- wykonanie poboczy i umocnienie skarp- wykonanie prac porządkowychZałożenia projektowe:- Droga klasy D- Prędkość projektowa 30 km/h- Kategoria ruchu KR1- Szerokość jezdni 4,0m w km od 0+000,00 do 0+990,00 km- Szerokość poboczy 0,75 mDane liczbowe:Nakładka bitumiczna - 4.052,42 m2Poszerzenia jezdni - 1.275,15 m2Zjazdy bitumiczne - 30,43 m2Pachwiny - 30,09 m2Pobocza - 1.455.84 m2Długość poszerzanej jezdni – 990,00 mKonstrukcje:Nakładka bitumiczna- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 3,0 cm- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W gr. 3,0 cm- ist. konstrukcja jezdniPoszerzenia jezdni- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 3,0 cm- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W gr. 3,0 cm- geosiatka z włókien szklanych wstępnie przesączona asfaltem o wytrzymałości narozciąganie 120 kN/m- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm C90/3o grubości 20cm- warstwa mrozoochronna z piasku stabilizowanego cementem o C1,5/2 gr. 22 cmŁączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 48 cmZjazdy i pachwiny- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 3,0 cm- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W gr. 3,0 cm- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm C90/3o grubości 15cm- warstwa z piasku stabilizowanego cementem o C1,5/2 gr. 15 cmŁączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 36 cmW miejscach gdzie występują zjazdy o nawierzchni bitumicznej należy na ist. nawierzchniułożyć nową nawierzchnię – warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W gr. 3,0 cm iwarstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 3,0 cmPobocza z kruszywa – warstwa z kruszywa łamanego o gr. 15 cm.Stan istniejący zagospodarowania terenuObecnie w miejscu projektowanej modernizacji znajduje się jezdnia o nawierzchniObecnie w miejscu projektowanej modernizacji znajduje się jezdnia o nawierzchnibitumicznej o szerokości 3 m. Nawierzchnia jest miejscami w złym stanie technicznym,występują spękania. Droga gminna 060603C łączy drogę krajową nr 91 z drogą powiatową nr 1641C.Droga służy do obsługi komunikacyjnej terenów zabudowy mieszkaniowej oraz gruntówrolnych, które zlokalizowane są w jej sąsiedztwie. Inwestycje nie zmieni jej funkcji,a spowoduje przede wszystkim poprawę komfortu jazdy oraz poprawi bezpieczeństwo.Odwodnienie odbywa się powierzchniowo w obrębie pasa drogowegoProjektowane zagospodarowanie terenuPlanowana modernizacja obejmować będzie wykonanie nakładki bitumicznej na istniejącejjezdni o szerokości 3,0 m i poszerzenie jej do szerokości 4 m, wykonanie zjazdów, mijankii poboczy. Prace będą prowadzone na odcinku 990,00 m. Przewidziano profilowanieistniejącej nawierzchni i wykonanie nowych warstw bitumicznych.Na poszerzeniu jezdni należy ułożyć geosiatkę z włókien szklanych wstępnie przesączonąasfaltem o wytrzymałości na rozciąganie 120 kN/m o szerokości 1,0m.Na terenie projektowanej inwestycji nie przewiduje się wycinki drzew.5) Przedmiotem zamówienia jest realizacja Zadania nr 5 część 5pod nazwą „PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 60608C Dubielno- Grzegorz”, stanowiąca część przedsięwzięcia (zamówienia) o nazwie:„Poprawa bezpieczeństwa poprzez przebudowę dróg na terenie gminy Papowo Biskupie”oznaczonego jako część piąta lub zadanie piąte. Zadanie nr 5 realizowane jest jako zadanie inwestycyjne w ramach wydatków budżetowych pn. „Przebudowa dróg gminnych z dofinansowaniem z Polskiego Ładu” Zadanie objęte zostanie dofinansowaniem z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Zakres prac w ramach inwestycji obejmuje:- wytyczenie projektowanych prac w terenie- wykonanie wycinki drzew i krzewów- wykonanie robót ziemnych- wykonanie konstrukcji oraz nawierzchni jezdni- wykonanie zjazdów- wykonanie poboczy i umocnienie skarp- wykonanie prac porządkowychZałożenia projektowe:- Droga klasy D- Prędkość projektowa 30 km/h- Kategoria ruchu KR1- Szerokość jezdni 4,0m- Szerokość poboczy 0,75 mDane liczbowe:Nakładka bitumiczna - 7 110,02 m2Poszerzenia jezdni - 1.626,80 m2Zjazdy bitumiczne - 80,13 m2Pachwiny - 36,03 m2Pobocza - 2.374,75 m2Długość poszerzanej jezdni – 1+776,13 mKonstrukcje:Nakładka bitumiczna- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 3,0 cm- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W gr. 3,0 cm- ist. konstrukcja jezdniPoszerzenia jezdni- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 3,0 cm- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W gr. 3,0 cm- geosiatka z włókien szklanych wstępnie przesączona asfaltem o wytrzymałości narozciąganie 120 kN/m- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm C90/3o grubości 20cm- warstwa mrozoochronna z piasku stabilizowanego cementem o C1,5/2 gr. 22 cmŁączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 48 cmZjazdy i pachwiny- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 3,0 cm- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W gr. 3,0 cm- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm C90/3o grubości 15cm- warstwa z piasku stabilizowanego cementem o C1,5/2 gr. 15 cmŁączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 36 cmW miejscach gdzie występują zjazdy o nawierzchni bitumicznej należy na ist. nawierzchniułożyć nową nawierzchnię – warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W gr. 3,0 cm iwarstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 3,0 cmPobocza z kruszywa – warstwa z kruszywa łamanego o gr. 15 cm.Stan istniejący zagospodarowania terenuObecnie w miejscu projektowanej modernizacji znajduje się jezdnia o nawierzchnibitumicznej o szerokości 3m. Nawierzchnia jest miejscami w złym stanie technicznym,występują spękania. Droga gminna 060608C łączy drogę powiatową nr 1619C z drogą powiatową nr 2023C. Droga służy do obsługi komunikacyjnej terenów zabudowy mieszkaniowej oraz gruntówrolnych, które zlokalizowane są w jej sąsiedztwie. Inwestycje nie zmieni jej funkcji,a spowoduje przede wszystkim poprawę komfortu jazdy oraz poprawi bezpieczeństwo. Odwodnienie odbywa się powierzchniowo w obrębie pasa drogowego.Projektowane zagospodarowanie terenuPlanowana modernizacja obejmować będzie wykonanie nakładki bitumicznej na istniejącejjezdni o szerokości 3,0 m i poszerzenie jej do szerokości 4,0m, wykonanie zjazdówi poboczy. Prace będą prowadzone na odcinku 1+776,13 m. Przewidziano profilowanieistniejącej nawierzchni i wykonanie nowych warstw bitumicznych.Na poszerzeniu jezdni należy ułożyć geosiatkę z włókien szklanych wstępnie przesączonąasfaltem o wytrzymałości na rozciąganie 120 kN/m o szerokości 1,0m.Na terenie projektowanej inwestycji przewidziano wycinkę i sadzenie drzew. Drzewa do wycinkizostały opisane w Projekcie Zagospodarowania Terenu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:1/Dla części pierwszej ,zadanie nr 1 -2 000,00 zł.2/Dla części drugiej ,zadanie nr 2 -6 000,00 zł.3/Dla części trzeciej ,zadanie nr 3 -5 000,00 zł.4/Dla części czwartej ,zadanie nr 4 - 2 000,00 zł.5/Dla części piątej ,zadanie nr 5 - 5 000,00 zł.12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:Nicolaus Bank ToruńNr: 79 9486 0005 0014 0012 2001 0004z adnotacją „Wadium – Poprawa bezpieczeństwa poprzez przebudowę dróg na terenie gminy Papowo Biskupie część…………Należy wskazać część/części zamówienia ,na którą/które wykonawca składa ofertę.12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.12.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia ,Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.12.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawyPzp.12.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:1) Dla części 1 zamówienia- Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 200.000,00 zł brutto (dwieście tysięcy,00/100 zł brutto), która polegała na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie dróg,2) Dla części 2 zamówienia- Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 400.000,00 zł brutto (czterysta tysięcy,00/100 zł brutto), która polegała na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie dróg.3) Dla części 3 zamówienia- Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 300.000,00 zł brutto (trzysta tysięcy,00/100 zł brutto), która polegała na budowie, przebudowie ,modernizacji lub remoncie dróg.4) Dla części 4 zamówienia- Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 200.000,00 zł brutto (dwieście tysięcy,00/100 zł brutto), która polegała na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie dróg.5) Dla części 5 zamówienia- Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 300.000,00 zł brutto (trzysta tysięcy,00/100 zł brutto), która polegała na budowie, przebudowie ,modernizacji lub remoncie dróg.O udzielenie zamówienia (dla wszystkich części zamówienia) mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówieniai skierują do jego realizacji:a) min. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlanedo kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓWUDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakresi wartość oraz zakres robót, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.2) Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia.3) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2020 r, poz. 1333 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.4) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego UE, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).6.2. Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówieniana każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).6.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane6.4. Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w rozdziale 8 SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach