Przetargi.pl
„Rewitalizacja obiektów na terenie Gminy Chodecz.”

Miasto i Gmina Chodecz ogłasza przetarg

  • Adres: 87-860 Chodecz, ul. Kaliska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 848 070 , fax. 542 848 070
  • Data zamieszczenia: 2020-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Chodecz
    ul. Kaliska 2
    87-860 Chodecz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 848 070, fax. 542 848 070
    REGON: 91086683800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chodecz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rewitalizacja obiektów na terenie Gminy Chodecz.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Rewitalizacja obiektów na terenie Gminy Chodecz.” 2. Miejsce realizacji zadania: - świetlica wiejska w miejscowości Zalesie (dz. nr ewid. 188 obręb ewid. Zalesie), - świetlica wiejska w miejscowości Brzyszewo (dz. nr ewid. 99/1 obręb ewid. Brzyszewo), - świetlica wiejska w miejscowości Kromszewice (dz. nr ewid. 151 obręb ewid. Kromszewice), - świetlica wiejska w miejscowości Lubieniec (dz. nr ewid. 28/7 obręb ewid. Lubieniec), - świetlica wiejska w miejscowości Pyszkowo (dz. nr ewid. 119 obręb ewid. Pyszkowo), - amfiteatr – estrada w miejscowości Chodeczek (dz. nr ewid. 243 obręb ewid. Chodeczek); - infrastruktura towarzysząca estradzie (widownia – tarasy widokowe, budynek socjalny, teren utwardzony, ciąg komunikacyjny, ścieżka pieszo-rowerowa) w miejscowości Chodeczek (dz. nr ewid. 243 obręb ewid. Chodeczek). Wszystkie obiekty objęte projektem znajdują się na obszarach wiejskich Gminy Chodecz, w powiecie włocławskim, w województwie kujawsko – pomorskim. 3. Inwestycja współfinansowana ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 7 Rozwój lokalny kierowany przez społeczność Działanie 7.1 Rozwój lokalny kierowany przez społeczność. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem projektu jest rewitalizacja obiektów na terenie Gminy Chodecz obejmująca remont świetlic wiejskich w miejscowościach Brzyszewo, Kromszewice, Lubieniec, Pyszkowo, Zalesie oraz modernizację amfiteatru-estrady wraz z infrastrukturą towarzyszącą (widownia – tarasy widokowe, budynek socjalny, teren utwardzony, ciąg komunikacyjny, ścieżka pieszo-rowerowa) w miejscowości Chodeczek. W ramach projektu zaplanowano możliwie największe wykorzystanie potencjału istniejących obiektów. Zaprojektowano rozwiązania zapewniające wysoki komfort użytkownikom obiektów (m.in. docieplenie budynku, nowy system ogrzewania, nowe okładziny podłóg, malowanie wnętrz, zmiana układu funkcjonalnego wybranych obiektów, montaż nowych drzwi i okien w wybranych obiektach) oraz zwiększające bezpieczeństwo (nowe instalacje elektryczne, sanitarne, oświetlenie). Zakres robót branży budowlanej obejmuje: 1) w budynku świetlicy w Brzyszewie: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej, podokienników, posadzek (płytki ceramiczne), montaż sufitu podwieszanego, izolacja termiczna ścian zewnętrznych i dachu, obróbki blacharskie; 2) w budynku świetlicy w Kromszewicach: wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, wrót do pomieszczenia gospodarczego, podokienników, posadzek (płytki ceramiczne), okładzin ściennych w pomieszczeniu sanitarnym i kuchni, wykonanie ścianki działowej, sufitów podwieszanych z płyt g-k, wyrównanie ścian wewnętrznych, malowanie ścian i sufitów, wykonanie nowej instalacji wod-kan, CO, elektrycznej, docieplenie ścian zewnętrznych z wyprawą elewacyjną; 3) w budynku świetlicy w Lubieńcu: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, podokienników, posadzek, wyrównanie ścian wewn., malowanie ścian i sufitów, docieplenie ścian zewnętrznych z wyprawą elewacyjną, wymiana opraw oświetleniowych. 4) w budynku świetlicy w Pyszkowie: wymiana stolarki drzwiowej zewn., podokienników, posadzek, okładzin ściennych w pomieszczeniu sanitarnym i kuchni (płytki ceramiczne) i nowych obróbek blacharskich z wymianą rynien i rur spustowych, wyrównanie ścian wewnętrznych, wykonanie sufitów podwieszanych z płyty g-k, malowanie ścian i sufitów, wykonanie nowej instalacji CO, izolacja termiczna ścian zewnętrznych z wyprawą elewacyjną; 5) w budynku świetlicy w Zalesiu: wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, podokienników, posadzek, okładzin ściennych w pomieszczeniu sanitarnym i kuchni, wyrównanie ścian wewn., wykonanie sufitów podwieszanych z płyt gk, malowanie ścian i sufitów, wykonanie nowej instalacji CO, izolacja termiczna ścian zewnętrznych z wyprawą elewacyjną; 6) w przestrzeni amfiteatru-estrady oraz infrastruktury towarzyszącej: • AMFITEATR-ESTRADA Modernizacją objęto cały budynek amfiteatru z estradą tj.: - remont budynku na zewnątrz i wewnątrz - odświeżenie powłok malarskich z naprawą uszkodzeń tynku, - remont estrady - wyczyszczenie konstrukcji stalowej estrady z pomalowaniem, - remont posadzki estrady z wykonaniem nowej izolacji przeciwwilgociowej. • WIDOWNIA TARASY WIDOKOWE: Modernizacji poddano całą powierzchnię widowni - tarasów widokowych poprzez wykonanie nowej palisady z siatek gabionowych i nowej nawierzchni szutrowej (mączka kamienna), • ŚCIEŻKA ROWEROWO - PIESZA: wykonanie ścieżki pieszo-rowerowej szer. 2-3 m: - warstwa wzmacniająca ze żwiru lub pospółki – 10 cm, - warstwa zasadnicza ze żwiru lub pospółki – 10 cm. • CIĄG KOMUNIKACYJNY wykonanie ciągu dł. 500 mb (od km 0+000,00 do km 0+270 dł. odc. 270 mb, szer. 3,5 m, od km 0+000,00 do km 0+230 dł. odc. 230 mb, szer. 3,5 m): - warstwa wzmacniająca ze żwiru lub pospółki – 10 cm, - warstwa zasadnicza ze żwiru lub pospółki – 20 cm, - geosiatka o sztywnych integralnych węzłach (pasma układane wzdłuż), materac gr. 30 cm wypełniony żwirem lub pospółką w geotkaninie. Wzmocnienie konstrukcji nawierzchni należy wykonać na odcinku drogi przy nadbrzeżu jeziora tj. 270 mb. • TEREN UTWARDZONY: - warstwa wzmacniająca ze żwiru lub pospółki – 10 cm, - warstwa zasadnicza ze żwiru lub pospółki – 20 cm. • BUDYNEK SOCJALNY: Z uwagi na duże zużycie techniczne budynku socjalnego przewidziano wymianę budynku na nowy – gotowy (prefabrykowany) kontener socjalny o konstrukcji stalowej. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ, w Szczegółowej specyfikacji technicznej stanowiących Załącznik nr 8 do SIWZ, w przedmiarze robót stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ. 6. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: 1) wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania placu budowy, dostawy dla potrzeb realizacji przedmiotu umowy niezbędnych mediów, w tym: energii elektrycznej, wody, itp. oraz ponoszenia kosztów ich zużycia, na podstawie refaktury wystawionej przez Zmawiającego za faktycznie zużyte media, 2) oznakowania terenu budowy, m.in. umieszczenie tablicy informacyjnej wynikającej z ustawy Prawo budowlane, oraz 6 szt. tablic informacyjnych o dofinansowaniu projektu zawierającej treść uzgodnioną z Zamawiającym, 3) poniesienia wszystkich kosztów badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, 4) poniesienia kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót, 5) poniesienia kosztów wywozu nadmiaru ziemi w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego, 6) wykonania projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót przed wejściem na plac budowy wraz z uzyskaniem zatwierdzenia organizacji ruchu od właściwego organu zarządzającego ruchem, 7) w przypadku uszkodzenia urządzeń bądź ich części (m. in. sieci wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, elektrotechnicznej, urządzeń melioracyjnych oraz dróg gminnych) w toku realizacji przedmiotu zamówienia – naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, 8) pokrycia kosztów ewentualnych odszkodowań za wejście na grunty i zniszczenie plonów, 9) pokrycia ewentualnych kosztów demontażu, montażu bądź naprawy ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, 10) pokrycie kosztów odtworzenia nawierzchni dróg, 11) wykonania badań, prób i itp., jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, 12) zapewnienia i pokrycia kosztów obsługi geodezyjnej obejmującej wytyczenie oraz wyznaczenie granicy pasa drogowego przed rozpoczęciem robót a także bieżącą inwentaryzację powykonawczą, 13) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, 14) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 15) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 16) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 7. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową, umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy. 8. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SIWZ, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wykonawca złoży dokument w formie oryginału potwierdzającego wniesienie wadium w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miasta i Gminy Chodecz, 87-860 Chodecz ul. Kaliska 2, pok. nr 2 lub dołączy do oferty. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Santander Bank Polska S.A., Nr 69 1090 1519 0000 0001 4459 5642, z dopiskiem „wadium rewitalizacja”. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę i godzinę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego, a nie datę wydania dyspozycji przelewu. Kopię przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto Wykonawca w ofercie składa: 1) formularz ofertowy na załączonym druku stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) dokument potwierdzający uprawnienia osoby (osób) do złożenia oferty, w przypadku, gdy prawo to nie wynika z innych złożonych dokumentów, 3) dokument potwierdzający wpłacenie lub wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach