Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, ul. ks. Piotra Wawrzyniaka
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 576 068 , fax. 523 576 060
- Data zamieszczenia: 2020-08-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o.
ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 576 068, fax. 523 576 060
REGON: 93128236000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpk.inowroclaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont i modernizacjia hali warsztatów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie i modernizacji pomieszczenia hali w budynku zblokowanym z budynkiem Hali obsług technicznych wraz z pracami towarzyszącymi na terenie Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego sp. z o. o. ul. Ks. P. Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia remont i modernizację pomieszczenia hali wraz z pracami towarzyszącym zawierają: 1) opis techniczny, stanowiący Załącznik o numerze 1 do niniejszej Specyfikacji, 2) przedmiar robót, stanowiący Załącznik o numerze 2 do niniejszej Specyfikacji, 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiąca załącznik o numerze 3 do niniejszej Specyfikacji. 3. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia wskazane poniżej czynności: 1) murarskie, 2) malarskie, 3) montażowe stolarki okiennej, 4) prace montażowe, 5) elektryczne. 7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp. 9. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 11. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Wysokość wadium ustala się na kwotę: 4 000 (słownie: cztery tysiące złotych ). 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach dopuszczonych przez art. 45 ust. 6 Pzp. 4. Termin wniesienia wadium ustala się do dnia 03.09.2020r. do godziny 10.00. 5. Wadium wniesione w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy numer Bank Pekao S.A. I oddział Inowrocław 76124011961111000013417361 6. Dowód wniesienia wadium w innej formie należy załączyć do oferty w formie pisemnej. 7. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z regulacjami ustawy – Prawo zamówień publicznych. 8. Wnosząc wadium w pieniądzu, Oferent jest obowiązany podać Zamawiającemu numer rachunku bankowego, na który ma nastąpić zwrot wadium. 9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia pozyskania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie powinno być złożone w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja infrastruktury społecznej poprzez utworzenie Domu Dziennego Pobytu Seniora w Mroczy oraz Utworzenie nowych miejsc w żłobku - program Maluch+ 2022-2029.
Dodano: 2024-06-11 - „Adaptacja poddasza w budynku A w kompleksie 1168 przy ul. Dwernickiego 1 na potrzeby Regionalnego Centrum Informatyki Bydgoszcz” – zadanie 11837.
Dodano: 2024-06-11 - Przebudowa budynku nr 8 w kompleksie wojskowym w Toruniu na potrzeby 8 K-PBot w zakresie ochrony ppoż oraz SSWiN, SKD, TSN z. 11819
Dodano: 2024-06-11 - Przebudowa dróg w gminie Fabianki – III etap
Dodano: 2024-06-11 - Budowa stałego systemu ochrony przeciwpożarowej w kompleksie wojskowym Więcławice z. 11781
Dodano: 2024-06-11 - „Muzeum Etnograficzne roboty dostosowawcze do zgodności z przepisami p.poż. (budowlane i instalacyjne)”
Dodano: 2024-06-11 - Budowa stałego systemu ochrony przeciwpożarowej w kompleksie wojskowym Więcławice z. 11781
Dodano: 2024-06-11 - „Przebudowa budynku nr 2 wartowni celem utworzenia w nim Lokalnego Centrum Nadzoru na terenie kompleksu wojskowego w Kutnie dla potrzeb 3 Regionalnej Bazy Logistycznej w Krakowie.” – zadanie 11690
Dodano: 2024-06-11 - Poprawa stanu wraz z częściową termomodernizacją zabytkowego budynku starej szkoły w Gąsawie
Dodano: 2024-06-09 - Budowa ulicy Leszczynowej oraz Wybudowanie w miejscowości Rynarzewo, gmina Szubin, w tym dokumentacja.
Dodano: 2024-06-07