Przetargi.pl
Rewitalizacja Bielskiego Domu Kultury i Kina ,,Znicz” na cele kulturalne, edukacyjne, społeczne.

Bielski Dom Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 17100 Bielsk Podlaski, ul. 3 Maja
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 303 414 , fax. 857 308 588
  • Data zamieszczenia: 2018-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bielski Dom Kultury
    ul. 3 Maja 2
    17100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
    tel. 857 303 414, fax. 857 308 588
    REGON: 28454600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bdkbielsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja Bielskiego Domu Kultury i Kina ,,Znicz” na cele kulturalne, edukacyjne, społeczne.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Rewitalizacja Bielskiego Domu Kultury i Kina „Znicz” na cele kulturalne, edukacyjne, społeczne. Inwestycja znajduje się na działkach oznaczonych nr ewid. 1616/3, 1618/3, 1618/4, 1616/1, położonych przy ul. 3 Maja i ul. Kościuszki w Bielsku Podlaskim. Łączna powierzchnia działek na których znajduje się inwestycja wynosi 2937 m2. Teren inwestycji graniczy z: - skwerem Izabelli Branickiej, - osiedlem mieszkaniowym wielorodzinnym, - zabudową mieszkaniową jednorodzinną od strony ul. Kościuszki, - pasem drogowym ulic 3 Maja, - od strony zachodniej - zabudowa z budynkiem usługowym. Inwestycja będzie wykonywana w dwóch niezależnych etapach: - Etap I – budowa Sali wielofunkcyjnej wraz z zapleczem i niezbędnymi pomieszczeniami obsługi w miejscu istniejącego kina „Znicz” . W dokumentacji projektowej znajduje się: sala wielofunkcyjna z widownią na 380 osób, scena wraz z kieszeniami scenicznymi, hol główny z szatnią i recepcją, zespól sanitarny, szatnie i garderoby dla artystów, pomieszczenia magazynowe, pomieszczenia obsługi i pomieszczenia techniczne. - Etap II – rozbudowa budynku BDK. W opracowaniu projektowym znajdują się: zespoły pracowni związanych z działalnością domu kultury, zespół pracowni plastycznych, muzycznych, teatralnych, tanecznych oraz część administracyjna, sala konferencyjna, studio nagrań, bar z zapleczem, zespoły sanitarne oraz garderoby, pomieszczenia techniczne i magazynowe, zagospodarowanie terenu. Wykonanie małej architektury ( stoliki do gry w szachy, stół do gry w tenisa stołowego , przyrządy do ćwiczeń fizycznych , zadaszenie nad stolikami, ławki). Układ konstrukcyjny: - Etap I Ściany sali widowiskowej: tarcze żelbetowe, wypełnienia z cegły ceramicznej. Stropy Sali widowiskowej: żelbetowe, monolityczne. Konstrukcja dachu – lekka stalowa. Konstrukcja holu głównego: żelbetowa monolityczna – układ słupowo płytowy. Ściany zewnętrzne holu głównego: wypełnione cegłą ceramiczną. Ściana szklana holu głównego – samonośna systemowa, dach szklany nad holem głównym systemowy oparty na dźwigarach stalowych. Część podziemna: konstrukcja żelbetowa, wypełnienia z cegły ceramicznej. - Etap II W części istniejącej – układ słupowo ryglowy – słupy żelbetowe podtrzymujące belki żelbetowe, stropy oraz stropodachy z dźwigarów strunobetonowych typu DZ3 i DZ4. W części dobudowanej układ słupowo płytowy, żelbetowy monolityczny. Dach nad kondygnacją nadbudowaną – konstrukcja lekka oparta pomiędzy ścianami części istniejącej i dobudowanej. Podstawowe parametry techniczne obiektu: - powierzchnia zabudowy - 1645,00 m2, - powierzchnia całkowita obiektu - 3144,72 m2, - kubatura – 9245,00 m3, - szerokość elewacji frontowej (sekcja 1 i 2) – 51,75 m (od strony ul. 3 Maja), - wysokość górnych krawędzi elewacji frontowych: 10,99 – 14,62 m, - wysokość głównej kalenicy: 18,29 m, - ilość kondygnacji nadziemnych budynku – 3, - ilość kondygnacji podziemnych budynku – 1. W skład przedsięwzięcia budowlanego wchodzą m.in. następujące elementy robót: • Rozbiórka kina „Znicz” • Roboty budowlane • Wyposażenie • Kanalizacja deszczowa • Sieć cieplna • Węzeł cieplny • Sieć wodno - kanalizacyjna • Wentylacja mechaniczna • Instalacja wodno - kanalizacyjna • Instalacja centralnego ogrzewania • Instalacja elektryczna • Instalacja oświetleniowa • Instalacja zasilania technologii scenicznej • Okablowanie strukturalne • System sygnalizacji pożaru • System sygnalizacji włamania i napadu • System telewizji dozorowej • System kinotechniki i nagłośnienia sali kinowej • System inspicjenta • System nagłośnienia sali kameralnej i konferencyjnej • Instalacje elektryczne zewnętrzne • Instalacje telekomunikacyjne zewnętrzne • Technologia ogólna sali widowiskowej • Oświetlenie sceniczne, • Tablica informacyjno – pamiątkowa wykonana zgodnie z Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji dostępnym na stronie https://rpo.wrotapodlasia.pl/pl/realizuje_projekt/poznaj-zasady-promowania-projektu.html, Księgą identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020, Kartą wizualizacyjną Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do SIWZ. 3. Wykonawca powinien zgłosić w trakcie postępowania przetargowego wszelkie uwagi i zastrzeżenia do dokumentacji przetargowej i wystąpić do Zamawiającego o rozstrzygnięcie. 4. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.30 ust.1 pkt.2 i ust.3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 5. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymogu wynikającego z art.30 ust.5 ustawy Pzp. 6. Zgodnie z art.29 ust.3a ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, iż w zakresie wszystkich prac (czynności) dotyczących robót budowlanych objętych zamówieniem wymienionych w dziale III ust.1 SIWZ (za wyjątkiem czynności wykonywanych przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane) wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy lub Podwykonawcy. Obowiązki Wykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Ww. wymagania dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do podwykonawców i dalszych podwykonawców. 7. Zadanie jest planowane do dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Osi Priorytetowej VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej Działania 8.5 Rewitalizacja. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku nie przyznania środków finansowych, które miały być przeznaczone na realizację przedmiotowego zadania inwestycyjnego. 8. Dołączona do przetargu dokumentacja projektowa nie obejmuje wykonania robót ETAP III. 9. UWAGA: Przy wycenie oferty należy uwzględnić zmniejszenie zakresu robót o rozbiórkę dachu nad salą byłego kina ,,ZNICZ”, która została wykonana przez Zamawiającego. 10. W wykazie przedsięwzięć do Wieloletniej Prognozy Finansowej ( z dnia 27.02.2017r.) Miasta Bielsk Podlaski na lata 2018-2027 na zadanie inwestycyjne pn. Rewitalizacja Bielskiego Domu Kultury i Kina „Znicz” na cele kulturalne, edukacyjne, społeczne zabezpieczono środki finansowe na 2018r.- 100 000,00 zł; 2019r.- 7 062 825,00 zł; 2020r. – 5 000 000,00 zł. 11. Roboty budowlane będą wykonywane w strefie konserwatorskiej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 200 000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy PKO Bank Polski SA nr 98 1020 1332 0000 1002 1099 0374 z dopiskiem „Wadium dot. przetargu nieograniczonego – Rewitalizacja Bielskiego Domu Kultury i Kina „Znicz” na cele kulturalne, edukacyjne, społeczne. 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innej formie niż pieniądz można złożyć w sekretariacie Bielskiego Domu Kultury ul. 3 Maja 2, pok. Nr 27 ( oryginał), a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy dołączyć do oferty lub oryginał wadium załączyć do oferty.. 5. Wadium wnoszone w formach określonych w ust.2 pkt.2-5) musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art.46 ust.4a i ust.5 ustawy Pzp, przy czym dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego nieodwołalnie, bezwarunkowo i na pierwsze żądanie. 6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust.3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako termin składania ofert). 7. Zwrot wadium Wykonawcom nie wybranym do wykonania zamówienia nastąpi zgodnie z art.46 ust.1 i ust.2 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust.46 pkt.4a ustawy Pzp. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem składania ofert. 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.3 ustawy Pzp. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i ust.3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: 1) Formularz ofertowy – wg Załącznika Nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenie Wykonawcy – wg Załącznika Nr 2 do SIWZ, 3) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczone notarialnie (jeżeli dotyczy) a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisywania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art.23 ustawy Pzp), 4) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg Załącznika nr 3 do SIWZ, złożone w formie oryginału (jeżeli dotyczy). UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, 5) Dowód wniesienia wadium 2. OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT: - Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt.23 ustawy Pzp, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia – wg Załącznika nr 4 do SIWZ, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.bdkbielsk.pl wykaz ofert złożonych w danym postępowaniu, zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem. 3. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE PRZY POLEGANIU NA ZASOBACH PODMIOTÓW TRZECICH W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, zobowiązany jest: 1) zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniu Wykonawcy, składanym na podstawie art.25a ust.1 ustawy Pzp, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu – w Załączniku nr 2 do SIWZ, 2) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania – w Załączniku nr 2 do SIWZ, 3) złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg Załącznika nr 3 do SIWZ), które określa w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te będą realizować roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach